Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij ligt het eraan waar ik naartoe ga. Als ik naar iets hips ga, dos ik me wat meer uit. Anders snappen mensen toch niet dat dat juist cool is. |
![]() |
|
![]() |
Dat Britney shirt is
![]() Als ik naar een kroegje of uit eten ga, trek ik hogere hakken aan (want dan hoef ik weinig te staan) en heb ik weinig make-up op. Kleding is casual, vaak wat ik die dag aanhad. En naar een discotheek doe ik meer m'n best om er hip uit te zien. Hipper dan normaal ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt op een houseparty in een gothicjurk komen, in een gabberoutfit of in een complete hiphop-skate-weetikveel outfit...maakt allemaal niks uit. Kom je op éen of ander altofeest in een traningspak, dan word je wel raar aangekeken en kun je commentaar verwachten. Tsja, tolerantie he.... ![]() |
![]() |
|
De kleren die ik draag met uitgaan zijn meestal wat uitbundiger, en draag ik ook alleen met uitgaan. Ik draag een broek of rokje met een leuk topje. M'n haar zit meestal wel zoals gewoonlijk, maar ik heb wel meer make-up op. Het liefst begin ik een paar uur van te voren al met make-up op doen, zodat ik lekker kan experimenteren.
|
meestal iets wat ik dezelfde dag aan had, maar dan met een wat luchtiger shirtje. Iig geen dikke koltrui oid.
Naja khoud wel van tierelantijntjes, makeup en wat apartere dingen.. maar nietzodangi dat ik in m'n uitgaansleven niet meer te herkennen ben of andersom.
|
Verwijderd
|
niet echt iets aparts, ja een strak hempje, grote bloem in mijn haar ofzo. en wat meer make up.
geen speciale schoenen. ik loop toch altijd op gympen. heeeeeeeeel soms een rokje, maar ik draag altijd rokken over mijn broek, maar nooit alleen een rok. uitgaan is voor mij naar concerten gaan ![]() |
![]() |
|
Meestal trek ik gewoon een laaghangende broek aan, en dan doe ik 'r zippers onder ofzo, met een strak shirtje, ongeacht het seizoen merk ik dat ik meestal wel wat zomers aantrek als ik uitga, misschien omdat ik uitgaan altijd associeer met zomer en lekker weer of iets dergelijks
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Normaal trek ik iets simpels aan, maar vaak net iets mooier door een nieuw truitje of mooie sieraden. |
![]() |
|
het ligt eraan wwaark naartoe ga...soms gewoon een broek en sjirtje..vaak ook rokken.. k hou wel van gekke dingen en make-up
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 10:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat draag je? Maharani | 500 | 27-03-2005 22:40 | |