Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Zo. Waarom nou eigenlijk geen Derde forumbaas? Niemand hier heeft kritiek op het beleid, maar op DK is het nou eenmaal erg druk. Om te voorkomen het het een tweede onzin zou worden, om de kwaliteit te waarborgen waar boogie en tofke_h immers zo hard voor hebben gewerkt, is een derde fb juist heel handig. Wie het wordt maakt nog niet eens zoveel uit, maar het gaat er alleen om dat een derde fb zaken op zou kunnen lossen, die nu voor eventuele problemen zorgen.
Gooi het eens op admin, kijken wat de rest ervan vinden. Wat Simon er bijvoorbeeld van vindt. Anders komt het over alsof het niet eens serieus wordt genomen.. Citaat:
Helemaal in het begin werden er veel polls gemaakt, maar dat was logisch, het was nieuw, iedereen wil die dingen dan uitproberen. Meer dan de helft van het forumbazenteam was voor de polls voor leden, anders zouden ze hier niet zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
L.S.
Ik ben nog niet helemaal bekend met het gevoerde beleid op de verschillende fora, en mijn suggesties kunnen dus vanuit de kennis die anderen hebben omtrent het gevoerde beleid geheel onuitvoerbaar blijken. Mocht dit het geval zijn dan hoor ik dat graag. Is het niet mogelijk de problemen waar hier tegenaan gelopen worden meetbaar te maken en daarna, mocht er niet aan een drempelwaarde zijn voldaan, een derde fb aan te stellen? Bij meetbaar maken denk ik dan bijvoorbeeld aan de gemiddelde tijd die een onzintopic op DK kan staan alvorens deze door de fb wordt gesloten (kan worden weergegeven in aantal uren, echter toegespitst op het moment op de dag, 's nachts mag het langer duren dan overdag). Een andere optie, die naar mijn mening lastiger uitvoerbaar is, is bijhouden hoeveel tijd iedere fb online is en aan de hand van een bepaald minimum percentage (bijvoorbeeld 12.5%=3 uur p.d.=1.5 uur p.p.p.d ) bepalen of een derde fb nodig is. Er zullen nog wel meer mogelijkheden zijn om het probleem te visualiseren, dit zijn twee mogelijkheden die ik hier ter plekke verzin, ik zal nog eens verder denken mocht daar vraag naar zijn, Groet, Mederiacvm |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |