| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ben je echt niet in staat om om een grap te lachen die van dezelfde soort is als een andere die je al wel gehoord hebt? Is een goede niet-vernieuwende show zoiezo altijd een teleurstelling voor jou? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die uitspraak 'juist door bijzonder te willen zijn, zijn ze allemaal hetzelfde' is echt het toppunt van uitgekauwdheid... In mijn ogen is goed cabaret altijd vernieuwd, niet-vernieuwend cabaret krijgt niet meer dan een glimlach om m'n mond. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Sorry, ik snap er niks meer van.
|
|||
|
|
|
|
ik von t eg super
ik hou zoiezo heel erg van cabaret en kbaal dr ook flink van dat die klote godvergete @#$#%&^%$ videorecorder niet werkte En ik kwam dr achter dat ie savonds al was herhaald Iemand toevallig enig id hoe ik dr tog aan kan komen? zal wel nie maar tog. Maar kvon theo eg heel stoer, khad wel es wa van gehoord en stukjes gezien maar nog nooit compleet cabaret. maar was eg top
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor ook constant: "Theo Maassen 0wnt Hans Teeuwen!!11~", maar ook zij hebben ieder een aparte stijl die niet te vergelijken zijn met elkaar. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Vlaflip met slagroom en saaiheid #136 TopDrop | 500 | 08-02-2008 23:59 | |
| De Kantine |
Maar moeder, hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat ik geen saaiheid lust! #135 Verwijderd | 500 | 06-02-2008 20:19 | |
| Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 17:26 | |
| Films, TV & Radio |
Cabaret DVD's Emoboy | 42 | 19-04-2005 22:34 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 16:22 | |
| Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 23:41 | |