Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga er denk ik ook wel naartoe, als het niet te duur is, maar dat verwacht ik niet, aangezien het vorig jaar ook maar 22 euro was
![]()
||
Citaat:
Ik wil verder sparta en thursday. The unseen. Slapshot. All Out War. Nofx en pennywise. Vandals. enzo.
||
Citaat:
BTW, DKM vind ik niet zo heel erg folkpunk eik ..
||
Citaat:
![]() ![]() Rise Against mag wel weer komen van mij. (Voor het derde achtereenvolgende jaar ![]() En Blink 182 moet komen en Good Riddance en Atreyu en BoySetsFire en zo maar die komen toch niet. maar het zou wel leuk zijn
|
vorig jaar Poison Th Well, Open Hand, Give Up The Ghost, Caliban, Hot water Music, Terror etc.
![]() Dropkick Murphies, Biohazard, Shandon etc. was zwaar kut. Vond ut wel een gezellig festival. Dit jaar hoop ik wel op bandjes als Thursday, Heaven Shall Burn, Good Riddance, Isis, DEP etc. |
![]() |
||
Citaat:
maar mag ik met je mee in de auto ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wel radio mee natuurlijk.
||
Citaat:
meerhout is in de middle of nowhere en er reden toch ook geen bussen? (op zondag terug ieder geval niet volgens mij?)
||
![]() |
Citaat:
en vanaf geel met een bus, en toen moesten we nog een stuk lopen terug zijn we met een taxi naar t station geel gegaan, een goedkope.
|
Ik ben er zowiezo, hoewel er voor mij nog neit echt iets geweldigs bijzit (bij de "vrijwel zeker") (Death By Stereo is wel vet, alleen al vaak gezien).
Van de geruchten mogen Rufio en Hatebreed overigens best doorgaan van mij ![]() Overigens is groezrock zowiezo vet, ookal zijn er kutoptredens zoals Bad Religion(2jaar geleden, gewoon een stel arrogante eikels eigenlijk), Flogging Molly die precies dezelfde show gaf met zelfs het oi oi oi stuk erbij wat ze een jaar eerder in de Tivoli ookal deden), Undeclinable (2jaar terug, die horen in een kleine zaal, groot podium was gewoon teveel voor ze) en bv Donots afgelopen jaar (wat een kutband zeg). Down By Law was bv heel erg VET daar, Kill Your Idols nog vetter, en zo zijn er nog een paar bands die zeker als goed maakten. Maarem, ik ben er in eidergeval, de line-up maakt me neit zoveel uit, k ga zowiezo wel (gewoont trein-bus en terug taxi en trein). Dus Sooz ga ik dit jaar weer zien op Groezrock, tenmidden van de koeievlaaien, de geweldig lekkere stokbroden voor geen geld, en de ranzige dixies ![]() |
![]() |
|
Dit hoort op n&f mensen...
Niet een al te interessante line-up op groezrock dit jaar. Vorig jaar (of was dat al weer 2 jaar terug) speelde bad religion en sick of it all er. Dat was echt serieus een van de leukste festivals in mn leven. Hoewel ik er maar 1 nachtje ben geweest.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
meest rampzalige festival ooit? Verwijderd | 107 | 21-02-2007 17:51 | |