Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan de hand van wat? Vrienden? whatever ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof ik als allochtozon zijnde, tegen een harde aanpak van zulke lui ben, want ik als allochtoon irriteer me meer aan zo een k*tallochtoon dan een gem. autochtoon. Dit zegt echter niet dat alle allochtonen maar moeten oprotten of dat ze allemaal zo zijn!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat heeft met intelligentie te maken denk ik, kan ik je ook niet kwalijk nemen ![]() In de jaren 70 piepten de Nederlanders en de nederlandse regering wel heel anders, of toen er arbeidskrachten tekort waren enkele jaren geleden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als die mensen al zolang zitten te klooijen en de regering er niks aan doet, dat dan mensen het zat zijn en instictief alle buitenlanders eruit wil donderen, dan moet je dat kunne begrijpen. Maar on-topic, ik vind het gewoon na-ijling van Fortuyn. Ze hebben niks beters te doen.
||
Citaat:
Ik zou je graag links (haha, grapje ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als ze dan hun religie willen behouden (bijvoorbeeld ook kruisjes of hoofddoekjes) what's the big deal. Ik bedoel waarom raak je daar nou zo gefrustreerd van? Laat iedereen gewoon lekker hun eigen religie hun eigen religieuze dingen hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon in een stad waar volgens recent onderzoek ca. 8000 allochtonen wonen. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat een groep van ca. 200 jongeren structureel overlast veroorzaakt. 200 van de 8000, dat is 2 op de 80! Komt overeen met m'n eigen ervaringen, ik heb gewoond en gewerkt in een vrij zwarte wijk en het waren altijd dezelfde etterbakkies, het overgrote merendeel veroorzaakte geen problemen.
En àls het al zo zou zijn dat veel allochtonen vervelend waren, dan is het misschien handig om eens naar de oorzaken te kijken, en niet blijven roepen dat ze kut zijn en dat ze op moeten rotten naar hun eigen land want dat schiet natuurlijk niets op. Tenzij je een nieuwe Endlosung wil creëren. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bovendien is het goedkoop om alle kritiek te willen doen verstommen door de mensen die die kritiek uiten te verwijten dat ze een endlösung zouden willen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien zijn er ook irritante autochtonen, die worden ook niet aangepakt.. En NEE, dat kan en zal ik nooit begrijpen, want elke mens die een BEETJE kan nadenken moet niet raar gaan reageren en maar roepen dat alle allochtonen t land uit moeten ofzo, dan scheer je over 1 kam en doe je dus net alsof alle allochtonen slecht zijn ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
En straffen ze autochtonen dan anders dan allochtonen? Ze worden beiden te weinig gestraft vind ik. Maar straf alleen helpt dus niet. Bij een goedkope reply past een goedkoop antwoord als reply. |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg dus NIET dat het 9 van de 10 buitenlanders zijn, die zo zijn ![]() en 9 van die 10 buitenlanders is een antiliaan (die hier grootschalig wonen in mijn stad) dus de rest van de allochtonen hoeft zich denk ik niet aangesproken te voelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat wil je aangeven met deze stelling? |
![]() |
||
Citaat:
Zo hele probleem even opgelost. ![]()
||
Citaat:
en omdat leefbaar rotterdam toen nog niet bestond? ![]()
||
Citaat:
![]() Het is wel zo dat het versterkt is en zeker naar kale pim. en als je op stormfront.org kijkt; dan merk je dat die neo-nazi's een groter gevaar zien in moslims dan in joden momenteel.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je op zn minst begrip/respect moet tonen voor mensen die hun geloof belijden... |
![]() |
|
Ik kwam laatst tot de schrikbarende conclusie dat het merendeel van mijn vrienden allochtoon is
![]() Maar serieus, het is idioot om te denken dat mensen opeens een stuk minder subjectief zijn als ze hun religieuze symbolen afdoen tijdens hun werk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarre wat hebben allochtonen met dit onderwerp te maken? Of wordt het woordje allochtoon hier weer gezien als moslim?? Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 18:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eens. Scheiding tussen kerk en staat. Maar dat geldt alleen voor functies waarin neutraliteit vereist is, niet voor algemene banen. Een loketbeambte mag best een hoofddoek hebben (vrijheid van religie) maar de griffier niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nederland gaat sowieso de verkeerde kant op, ook met onze asielzoekers en "buitenlanders". Het probleem ligt in mijn ogen meer bij de instelling van de vieze, gore, egoïstisch nederlanders dan bij de niet-nederlanders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
we leven in een vrij land met vrijheid van godsdienst, dus ik vind dat je uitingen van godsdienst niet kan en mag verbieden.
Wat betreft "het klieren", het probleem is vaak dat zodra allochtone jongeren iets verkeerds doen er gelijk in de kranten wordt gemeld dat allochtone jongeren dit of dat gedaan hebben, wanneer autochtone jongeren echter iets verkeerds doen zul je nauwelijks in kranten lezen: autochtone jongeren hebben... Dit draagt naar mijn mening ook mee aan een negatiever beeld van de allochtone bevolking |
Advertentie |
|
![]() |
|
|