Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm... ik draag geen kleurkettingen of rare armbanden ofzo, op dit moment draag ik alleen een medaillon van mn mama, mn lowlands bandje en een armband die ik van mn vriend heb gekregen... ik ben redelijk normaal ofzo hoor, trek aan wat ik zelf leuk vind... Ik ben een van de weinigen die bij ons op school een stropdas draagt...maar kleurige kettingen of mn hele arm bedekken met polsbandjes doei ik niet, maar heb er wel een van Circa (sk8merk)
|
Coevorden is gesticht in 1678 en ligt in onderin Drenthe (voor de leken dat ligt onder Emmen, wat trouwens een dorp is) ik heb er zelf niets van gehoord... maar dit is mijn e-mail adres voor de toekomstige stalkers hahaha Marloesisgek@hotmail.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Welke Basket Case? Die krijg je bij de DVD... Ik heb ook blauwe Vans! De Vans On The Wall... jep zonder Avril zag ik er denk ik misschien ook wel zo uit, maar gek en zeer communicatief vaardig ben ik altijd al geweest (zeg maar kletsie Betsie)... misschien is Bas wel hartstikke aardig als hij jongeren (hij is psychisch volgens hem al 80) niet zo afzeikt...
|
Oooooh eindelijk een Avril topic!
Eindelijk iemand die er voor uit durft te komen dat ze van Avril houdt. Nou ik ook hoor meid. You go girl! Ik was gelukkig wel bij het concert, ik heb echt twee dagen voor het postkantoor gelegen om kaartjes te bemachtigen maar je moet er iets voor over hebben he als je echt fan bent zoals ik. Want ik vind wel dat ik me echt fan kan noemen, ik heb mn hele kamer vol hangen met posters en vlaggen en draai haar cd minstens 10x per dag en kan allllle teksten uit mn hoofd, ik ben niet zoals die wanabees met alleen een stropdas en een skateboard... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
pffff... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|