Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maybe overdreef ik een beetje met het leven want als hij zo'n kapitalistisch land heeft gevonden lukt het wel |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
herkansing: want dan zou je ook kunnen stellen dat het kapitalisme alleen kan bestaan als de rijke kapitalistische landen andere landen uitbuiten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of ze doen er een poging toe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Blah. Kan je natuurlijk over twisten of onze redeneringen gelijkwaardig zijn, maar dat zal jij wel niet vinden. Ik heb het gevoel dat ik m'n gedachten niet helemaal onder controle heb. Ogenblikje.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op zich ben ik het er wel mee eens. Opvoeden die schoffies. Maar waar zou dan volgens jou de grens liggen van naar zo'n kamp moeten of niet?
||
Citaat:
![]() Ik zou zeggen: klim in een boom (en blijf daar de eerste 50 jaar)! Ow, en als je daar tóch zit: neem wat boeken mee en leer de Nederlandse taal ("DE dagelijkse hectische leven"?!). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een ongelofelijk zinloos topic. Wat denk je dat het voor zin heeft om dat soort maatregelen te nemen tegen criminelen. Je bent maybe 19 maar dat is niet te zien aan je inzicht...In strafkampen..en dan? stel dat het je lukt om dat voor elkaar te krijgen..je zit in de regering en om je macht te behouden laat je iedereen executeren die tegen je is? Wil je een wereldoorlog veroorzaken? Denk je echt dat alle andere landen hiermee accoord zouden gaan...? Je bent dom en je denkt dat je wijs lijkt door dit soort meningen te verspreiden..en dan schelden als je ziet dat de mensen je argumenten goed beantwoorden..zielig ventje ben je toch..
![]() Ohjah...om me bij mn woord te houden..: Battieboy.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |