Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vreemdgaan, partnerruil e.d. voor het huwelijk mag dan in het Westen gebruikelijk zijn ( 33% procent van de Nederlanders gaat bijv vreemd), maar dat wil niet zeggen dat de Islam daar zo ook overdenkt. In de Islam is overspel een grove zonde, die streng bestraft wordt. Oprechte moslims verschillen dus wat de seksuele moraal betreft. Daarom kun je Westerse strafbepalingen niet afstemmen op een islamitische staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Criminelen worden te licht gestraft in Nederland. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De rechtbank in middelburg heeft de 27-jarige R.D uit Yerseke veroordeelt voor een jaar cel waarvan een half jaar voorwaardelijk, en 240 uur dienstverlening. R.D krijgt de straf omdat hij meerdere keren zijn broertjes heeft verkracht De verkrachtingen vonden plaats tussen 1993 en 1995, zijn broertjes waren toen zes, tien en elf jaar oud. Uit de diverse rapportages kwam het gezin waarin hij leefde, naar voren als een geïsoleerd, streng religieus gezin, met veel ge- en verboden en waarin de bijbel een grote rol speelde. R.D was een ongewenst kind, zijn vader tiranniseerde de boel en mishandelde en vernederde zijn zoon regelmatig. Over emoties, gevoelens en seks werd niet gepraat. De broertjes werden wekelijks anaal verkracht. Zijn moeder had hem meerdere keren betrapt maar hield haar mond, haar zoon ging gewoon door. Zijn vader besloot aangifte te doen, of zijn zoon moest 20.000 gulden betalen. Een klein deel had hij betaald toen hij tegen zijn vader zei dat hij ging stoppen met betalen. Daarna heeft zijn vader aangifte gedaan bij de politie.
||
Citaat:
||
Het is dat die verdraaide religie in de weg zit, anders zou rechts autochtoon Nederland zo een partij kunnen oprichten samen met de Islamitisch conservatieven.
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Yousra begint vervolgens weer zielig te doen en beweert dat moslims in Nederland het net zo zwaar hebben als die andersdenkenden in Nigeria. En ik pas reageer dan weer dat als we hier in Nederland een anti/moslim wetgeving hadden, dat betekende dat een moslim tot dood door steniging veroordeeld zou kunnen worden, als hij of zij een hoofddoek draagt. Bij wijze van spreken dan. Aangezien dat echter nog nooit gebeurd is, moet Yousra dus ook niet kakelen dat moslims het hier zo zwaar hebben. |
![]() |
|||
Citaat:
Jij schreef: Citaat:
Dat wil dus zeggen dat ik vraag: Zijn er in Nigeria mensen gedood door steniging omdat ze geen hoofddoek droegen? Wel bij de les blijven, he! En dat gezeur van jou over Yousra vecht je maar ergens anders uit.
|
Nee joh! Hoe meer de extreem rechtse ballen, de moslimfundamentalisten, de joods orthodoxen en de fijn gristelijken ( heb ik nou alle gekken gehad? ik wil niet discrimineren door iemand te vergeten) elkaar hier de hersens inslaan, hoe liever het me is. Ik amuseer me kostelijk als ze zichzelf weer helemaal klemlullen.
Wij gematigden krijgen dan weer eens extra ons moreel gelijk bevestigd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet voor dat soort straffen.
Maar als dat de straf is die op zo'n misdaad staat... dan moet die ook uitgevoerd worden ook. Voordat je de misdaad/actie (of het nou in onze ogen een misdaag is ofniet) weet je wat de gevolgen hiervan zijn. Dus word je dan 'gesnapt' moet je ook een 'man' zijn en je verantwoordelijkheid kunnen dragen.
||
Citaat:
|
|