Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm interesting.. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n stom mini versterkertje voor thuis. Ik woon in een studentenhuis dus ik mag geen herrie schoppen hier enzo, en er is altijd wel iemand thuis snap je. Later wil ik dan wel een vette Marshall aanschaffen.
||
Citaat:
![]()
|
Ach er moet wel 1tje 2dehands te regelen zijn voor 40 euro ofzo. Ik had al bedacht dat ik die ga ophalen met de tram of met de fiets, zo'n ding hang je aan je stuur hehe. Ik ben al een tijdje op zoek maar online advertenties enzo zijn eigenlijk tot niets uitgelopen tot nu toe.
|
Ik heb zo'n cheapass ding van 20w ook nog. Bij de conrad besteld ooit voor 60 euro ofzo hahaha. Best een leuk dingetje. Maar idd die ampjes moet je voor weinig op de kop kunnen tikken.
Die marshall van me doet al gauw 250 a 300 2e hands(ook al issie al 6 jaar oud).
|
Eigenlijk moet je gewoon een noob zien te strikken die geen verstand heeft van versterkers en zo'n ding voor weinig weg doet. Zo ben ik ook echt te goedkoop aan camera's e.d. gekomen, omdat mensen de waarde niet in kunnen schatten. Maar ja, waarschijnlijk ben ik de noob in het hele verhaal qua versterkers strikken. Ik heb ooit een fender squier gitaar gekocht voor 180 euro ofzo, achteraf best veel voor zo'n kutding, maar hij is linkshandig, en linkshandige gitaren zijn vaak duurder. Kut is dat.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
k Ben bassist voor Beyond Seclusion
|
![]() |
drums - anemic
JR Ewing meets Nine volgens aardig wat mensen maar dingen die ik ook wel voorbij heb horen komen Suicide File Norma Jean THC het zal wel, het gaat wel lekker op het moment
|
ik speel nu 9 jaar gitaar ofzo
sinds 5 jaar in bandjes momenteel: Soporific emocore achtig. Harbour, melodieuse hardcore, ex-crivits A Step Apart, youthxcrew en binnenkort een Kid Dynamite / In My Eyes achtig bandje als alles goed gaat...
|
Verwijderd
|
Ik speel gitaar in A state of nothing left. We maken beetje emocore-achtige shit, maar dan op onze manier. Gisteren zijn we onze oefenruimte uitgeknikkerd en volgende week gaan we voor t eerst de studio in. We hebben een nieuwe site, dus ik zou zeggen, neem een kijkje.
![]() www.astateofnothingleft.nl |
![]() |
|
ik zit in Five Years Later
http://www.fiveyearslater.com/ we spelen punkrock a la no use en inspection 12 achtige shit ik speel gitaar ![]() ik ben die met die groene geruite bloes |
![]() |
|
owja ik heb ook een soloproject
The Artus Project ik speel alles zelf (+drums uit fruity loops) en misschien een gelegenheidsoptreden met een gelegenheidsband is vooral punkrock en liedjes over leuters en ballen ![]() http://members.lycos.nl/kontsap/Artu...0A%20Dream.mp3 |
![]() |
|
ik zing in the missing coins.
site we spelen nog niet zo lang, 2 maanden, voorlopig is het eigenlijk gewoon een beetje poppy rock the coral meets the the thermals.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik speel niet in een band
ik speel er nu in 2 ![]() ene band is unused http://www.unused.tk daar speel ik bas tis speedmetal of weet ik veel wat andere band is Stagnant http://www.stagnant-hardcore.nl daar speelde ik bas, maar nu drum tis hardcore? ![]() voor meer info over stag, vraag maar ana maypole ![]()
||
Citaat:
ik speel al 13 jaar muziek en ik speel al 13 jaar iedere dag minimaal 2 uur alles is relatief
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rode Kruis festival - Wie komt er spelen? Antubis | 43 | 19-07-2006 12:01 | |
Muziek |
Speel jij in een band? Verwijderd | 157 | 29-06-2004 10:33 | |
Muziek |
Bands Snakeboy | 59 | 19-02-2004 10:02 | |
Muziek |
eigen teksten ArieP | 7 | 20-07-2003 11:30 | |
Muziek |
favoriete muziekforummer, FINALE , dag 24 86dagreed | 184 | 29-06-2003 13:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |