Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ben naar het krankenhaus geweest gisteren en ze hebben m'n gips eraf gezaagd
![]() en sigaretten witte longsleeve dkny geruitte sokken, echt hema
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zwart shirtje met witte randen om de hals + mouwen en een strikje er aan.
Zwart jurkje-iets met van-den-schouders-afzakkende-hals en een wit vrouwengezicht er op. Soortgelijk jurkje, maar dan met onleesbare zilveren letters en kronkels er op. Zwart gatenvestje. Grijs met zwart gestreept spagetti-topje met rood kant bovenaan. Twee boeken: Het einde van Alice en Verschroeide.. Succubus? Niks mis met een slecht geheugen. ![]() Luuunch bij de V&D. Reistas/koffer/iets met wielen. "Voor als je op vakantie gaat." En een pakje Gauloisjes, de laatste. Fuckin' prijsstijgingen. ..wie houdt er nou niet van moeders die je aandacht willen kopen? Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 13:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ha! Net terug van stad. Met een ik-haat-solden-bui-omdat-er-nooit-mooie-kleren-bij-zijn.
Dus heb ik mijn frustraties weggeten met ijs en met snoep. ![]() En kettinkje gekocht van Vredeseilanden-kindjes. En Head en Shoulders shampoo. En een vulpotlood voor mijn broer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
vandaag wezen shoppen
![]() Bij Score: - Chasin' shirt wit met oranje halsje - €15,00 Bij Open32 - Sck-Dept (Silver Creek) shirt met oranje, blauw en grijze streepjes.. - €13,00 Bij Levi's Store: - 2 dieselbroeken .. 12,50 en 15,00 per stuk.. Echt vaag.. ze moesten oprotten dus alles voor spotprijzen.. tering wat een zooi.. ![]() Is in arnhem trouwens
|
Verwijderd
|
flesje cola
3 boeken van Oscar Wilde : The Picture of Dorian Gray An Ideal Husband The happy prince and other stories Een pak biscuitjes Een waterproof kaart van Parijs, niet te groot, heel fijn The Fabulous Girl's Guide to life = geweldig boek Groenachtige sjaal van opengewerkte wol De perfecte kleur rode nagellak |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III WishfulDreaming | 446 | 03-01-2003 11:03 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? II Mysterons | 467 | 28-11-2002 10:12 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 |