![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ook ik als man vind het nogal jongetjes achtig als je helemaal glad bent. Ik vind dat echt niet mooi hoor ![]() Ook met been haar. ik weet nie....maar ik vind dat toch best wel mannelijk. Zonder dat zou ik me echt een kleuter voelen.
|
Ja, ont-zet-tend mooi, mannelijk, opwindend.
Van een mooie mannenkont, een penis of gespierde mannenbenen word ik niet warm of koud. Laat mij daarentegen een mooi gevormde mannenborst zien met zwarte krulletjes, dan kun je me weg dragen.
||
Citaat:
![]() Maar ik dacht dat eens dat je je geschoren hebt (bijv. snor ofzo) dat het dan sneller en ruiger teruggroeid. Is dit dan niet het geval met buik en borsthaar? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat stug zijn van haar is volgens mij juist omdat het kort is. Haar kan in principe gewoon bewegen, maar omdat het kort is kan het niet zoveel bewegen en dus wordt het gezien als stugger.
|
![]() |
Persoonlijk vind ik borsthaar echt niet aantrekkelijk. Heb een ex gehad en die had borsthaar, now sorry weet niet waarom maar walg er echt vreselijk van. Gelukkig heeft mijn huidige vriend geen borsthaar....(3 of 4 haartjes maar die trek ik eruit als ie slaapt)
![]()
||
Citaat:
(I'm stupid, I know ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee ik vind borsthaar stom, ik vind het niet sexy en zeker als het veel is en boven shirtjes en blousjes uitkomt afgrijselijk.. Die nick uit goede tijden is ook zown macho blousje met borsthaar type, vreselijk.. Buikstreepje mag dan weer wel..
![]()
|
|