Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je zelfs je dreads nog maar een maand of zo hebt en één uitkamt, zal je heel wat haar verliezen. Normaal gezien ben je dit haar reeds verloren,maar nu blijft het gewoon in je dread hangen. Het enige wat ik doe is de draaien vanboven of knopen. En sinds gisteren eens waxen. Maar ja, meer dan de helft is nog niet goed en heb ik al een eindje verwaarloosd, ik moet het dringen wel eens bijwerken, hoor. De dreads zijn dan ook zelf gelegd en er zitten heel fijne tussen, dan weer dikke....echt niet perfect of zo. Het is ook niet de bedoeling dacht ik dat dreads zo perfect even groot zijn? |
![]() |
||
Citaat:
"Bijwerken" is niet nodig bij mij omdat ik ze niet verwaarloos. Ik draai ze gewoon 2 keer per week met wax en voor de rest knoop ik ze waar dat nodig is. Uitgroei doe ik met rondjes draaien, maar ben ik vaak te lui voor. Bij twee heb ik ze bij de uitgroei geknoopt, werkt eigenlijk ook wel goed maar is niet altijd mogelijk bij mij. Niks is eigenlijk de bedoeling bij dreads qua dikte, gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Ik houd ook niet van perfecte dreads die allemaal even dik zijn. Ze mogen van mij wel rommelig gezet met verschillende diktes en zelfs een grote pluisbol vind ik soms wel leuk ![]() ![]() p.s hoelang heb jij je dreads?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik snap ook wel dat het sowieso lijkt alsof je heel veel haar verliest, maar het zijn dus echt gewoon bosjes met stukjes haar die ik gewoon uit het binnenste van m'n dread kan trekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nog een keer mn linkje uit vorig topic van mn dreads van dag 1 tot 1jaar+
http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/dreads |
![]() |
||
Citaat:
Voor vrouwen vind ik Ais d'r lengte mooi of langer. Staart of los maakt niet uit, ligt eraan wat het mooiste is bij je gezicht ![]() Voor jongens vind ik 15 cm de max. Maar ja, wie ben ik he ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij vrouwen ook mooi en lang goed verzorgde dreads. ik vind het als het zo opgestoken is in een mooie grote knot altijd wel vet ![]()
||
Citaat:
mn dreads pluizen heel erg, en ik werk ze heel vaak bij ![]() |
![]() |
|
2 staartjes, meer weet ik ook niet
@bizz je pakt je dread vast, dan pask je 2 stukjes van je dreads en dan trek je ze aan, dan pak je van die dread weer 2 verschillende stukjes en trek je ze aan etcetc. zo doe ik t de puntjes rol ik over mn handen tot kleine strakke bolletjes-->www.dreadheadhq.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() die puntjes kun je maar beter afblijven, ik heb ook gedaan wat jij nu doet en daar zijn dus hele stukjes haar door afgebroken waardoor het groeien ook niet echt opschiet.
||
Citaat:
hmm ok, ik vond ook wel dat mn haar er rotter van werd, maar de puntjes waren zo mooi! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Over dat knopen gesproken..dat doe ik dus ook.
Maar ik heb wel nogal fijne dreads, dus ik weet eigenlijk niet of het wel zo slim is om dat te doen. Er is hier (denk ik toch) eens gezegd dat je dread dan in twee dreads zou uitgroeien?? En ook, als je dreads hebt, moet je het dan per se zo bijhouden?? K bedoel, zolang je de uitgroei wat knoopt of rondjes draait en je eens per week waxt, is dat dan goed genoeg? Het is toch eerder een kwestie van tijd? |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ze alleen 1 maandje korter.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en gefeliciteerd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik draai me te pleures, zijn er verder dan nog andere methodes? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb een vraagje. Het leek mij wel cool om een spierwitte dread te hebben tussen al mijn zwarte dreads, maar ik vraag mij af hoe ik dit doen moet, EN of het wel mogelijk is. Ik heb zwart kroes haar. Ik wil zoiezo nog even wachten tot mijn dreads wat volwassener zijn.
Vertel mij!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|