Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 19:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 19:00:
ik zou niet eens weten wat ik zou moeten schrijven eigenlijk...
Als je nou eens begint met je af te vragen en op te schrijven waarom je bijv juist dat boek geeft en wat je wil bereiken met hem dat te geven, misschien levert dat wel iets moois op
Oud 12-01-2004, 19:22
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
(Eigenlijk zou ik hopen dat iemand anders hem die link dan stuurde, was het in ieder geval niet mijn schuld, als je begrijpt wat ik bedoel, maar niemand weet van zijn bestaan af zeg maar en nog minder mensen kennen zijn mail.....
*zucht* hoe erg kun je op een wonder hopen..........) [/B]
Wat dacht je ervan als je me zn mailadres geeft en ik hem de link van dit forum geef?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:24
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 20:01:
Als je nou eens begint met je af te vragen en op te schrijven waarom je bijv juist dat boek geeft en wat je wil bereiken met hem dat te geven, misschien levert dat wel iets moois op
tsja, misschien wel ja.
Ik zal er eens een keertje goed de tijd voor nemen,maar zal hier alvast beginnen, goed?

Juist dat boek, tsja, uberhaupt een boek omdat we het daar over gehad hebben, hij had eigenlijk sinds z'n middelbare school al niet meer gelezen. Ik wou hem wat boeken aanraden en deze vind ik zelf gewoon erg goed, al heeft ie dus verder niets met hem te maken. wat ik er mee wil bereiken, tsja, eigenlijk gewoon als verassing, om hem te laten zien dat hij toch wel wat meer is dan zomaar iemand.
Ik wil wat leuks voor hem doen, hem voor mij zien te winnen en dit boek leek me een goed idee, omdat we het daar dus al over gehad hebben en ik verder weinig over hem weet eigenlijk (qua after shaves en muziek enzo dan..)

maar goed, misschien moet ik er eens wat langer de tijd voor nemen....
Oud 12-01-2004, 19:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 12-01-2004 @ 20:22:
Wat dacht je ervan als je me zn mailadres geeft en ik hem de link van dit forum geef?
haha, zou een leuk idee geweest zijn, maar ik ken jou niet eens, dus weet niet wat jij allemaal zult gaan doen of ik je wel kan vertrouwen enzo .... maar lief aangeboden hoor!
Oud 12-01-2004, 19:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 20:24:
eigenlijk gewoon als verassing, om hem te laten zien dat hij toch wel wat meer is dan zomaar iemand.
Deze zou ik er sowieso inlaten als t aan mij zou liggen
Oud 12-01-2004, 19:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 20:42:
Deze zou ik er sowieso inlaten als t aan mij zou liggen
hmm, oke maar uhh, ik weet niet of ik dat durf, ik wil hem er niet meer verliezen. Niet dat hij opeens afstand gaat nemen, omdat hij mij te dicht bij vindt komen ofzo....
Oud 12-01-2004, 19:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 20:44:
hmm, oke maar uhh, ik weet niet of ik dat durf, ik wil hem er niet meer verliezen. Niet dat hij opeens afstand gaat nemen, omdat hij mij te dicht bij vindt komen ofzo....
Ook een vriend kan meer zijn dan zomaar iemand...
Oud 12-01-2004, 19:47
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 20:45:
Ook een vriend kan meer zijn dan zomaar iemand...
hmm, ja, oke!....
*schrijft kladjes*
Oud 12-01-2004, 19:52
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 20:44:
Niet dat hij opeens afstand gaat nemen, omdat hij mij te dicht bij vindt komen ofzo....
Misschien is dat trouwens dan wel beter op dat moment voor jezelf ook, als hij er eenmaal echt helemaal achter is gekomen hoe jij over hem denkt en hij daar toch een andere kijk op blijkt te hebben...
Oud 12-01-2004, 19:53
snarl
snarl is offline
aww... ik hoop echt zo voor je dat het goed komt, dat het zo word als jij het wil. ik heb dit hele topic nu al iets van twee keer gelezen, ik leef met je mee.

succes...
Oud 12-01-2004, 20:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Misschien is dat trouwens dan wel beter op dat moment voor jezelf ook, als hij er eenmaal echt helemaal achter is gekomen hoe jij over hem denkt en hij daar toch een andere kijk op blijkt te hebben...
misschien wel, maar stel nou, dat die afstand er alleen maar komt omdat ik te hard van stapel loop, dat als ik het later gegeven en geschreven had het wel goed was geweest...

Citaat:
aww... ik hoop echt zo voor je dat het goed komt, dat het zo word als jij het wil. ik heb dit hele topic nu al iets van twee keer gelezen, ik leef met je mee.

succes...
Dank je!
Oud 12-01-2004, 20:07
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 21:00:
misschien wel, maar stel nou, dat die afstand er alleen maar komt omdat ik te hard van stapel loop, dat als ik het later gegeven en geschreven had het wel goed was geweest...
Maar zou je daar zo lang op kunnen wachten, net zo lang tot hij eindelijk eens tot inzicht komt? Zou je dan niet zelf er langzaam aan kapot gegaan zijn?

Je hebt hard van stapel lopen en gewoon laten zien dat iemand meer voor je betekent...dit zou ik zelf niet zo snel in de eerste categorie plaatsen.
Oud 12-01-2004, 20:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 21:07:
Maar zou je daar zo lang op kunnen wachten, net zo lang tot hij eindelijk eens tot inzicht komt? Zou je dan niet zelf er langzaam aan kapot gegaan zijn?

Je hebt hard van stapel lopen en gewoon laten zien dat iemand meer voor je betekent...dit zou ik zelf niet zo snel in de eerste categorie plaatsen.
Als ik er kapot aan zou gaan zou ik er op een gegeven moment toch niet meer op wachten...denk ik.

Kijk, dat boek krijgt hij wel. Uitleg daarbij ook wel, maar hoe ver ik met dat tekstje binnenin moet gaan weet ik nog niet..

Misschien schrijf ik het er ook pas in als ik weet of hij wel of niet naar Texel gaat. Als hij dat niet doet schrijf ik er wat liefs in ook en als hij wel naar Texel gaat dan schrijf ik er wel wat in tegen de tijd dat ik hem weer zie...
Oud 12-01-2004, 20:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 21:12:
maar hoe ver ik met dat tekstje binnenin moet gaan weet ik nog niet..

Misschien schrijf ik het er ook pas in als ik weet of hij wel of niet naar Texel gaat. Als hij dat niet doet schrijf ik er wat liefs in ook en als hij wel naar Texel gaat dan schrijf ik er wel wat in tegen de tijd dat ik hem weer zie...
Ik zou inderdaad nu nog niet de tekst er definitief in gaan schrijven, pas op de dag dat je hem wilt geven of versturen anders ga je straks alleen maar weer twijfelen.

Hoe ver je ermee moet gaan, sja, dat moet je vrees ik gewoon op gevoel doen...je merkt vanzelf wel als je vind dat het te overdreven of te koel wordt, denk ik
Oud 12-01-2004, 20:21
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 21:20:
Ik zou inderdaad nu nog niet de tekst er definitief in gaan schrijven, pas op de dag dat je hem wilt geven of versturen anders ga je straks alleen maar weer twijfelen.

Hoe ver je ermee moet gaan, sja, dat moet je vrees ik gewoon op gevoel doen...je merkt vanzelf wel als je vind dat het te overdreven of te koel wordt, denk ik
oke dan....
tsja, dat het niet te koel wordt, goed dat je het zegt, stel je voor dat ik te veel op safe wil spelen en hem daarom af zou stoten, dat moet ook weer niet natuurlijk..
Oud 12-01-2004, 20:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 21:21:
oke dan....
tsja, dat het niet te koel wordt, goed dat je het zegt, stel je voor dat ik te veel op safe wil spelen en hem daarom af zou stoten, dat moet ook weer niet natuurlijk..
Hier is naar mijn weten wel een middenweg
Oud 13-01-2004, 14:45
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 21:24:
Hier is naar mijn weten wel een middenweg
ja....
Oud 13-01-2004, 14:52
Charlottetje
Charlottetje is offline
Lief, ik weet dat ik van jou eigenlijk ook niet meer zou mogen hopen. Misschien is het beter als ik dat niet zou doen, maar dan nog wil ik jou niet kwijt als mijn allerbeste vriend.
Zo goed als jij kunt luisteren, zo bemoedigend als jij kunt spreken...
Het liefst blijf ik hopen,alleen maar omdat jij zo goed bent, al zal het me misschien ooit opbreken.

Waarom schrijf je nooit, bel je nooit eens op. Soms antwoordt je wel op mijn mailtjes, maar is dat niet gewoon uit beleefdheid?
Waarom schrijf je nooit vanuit jezelf? Ben jij dat niet, ben je bang me daar valse hoop mee te geven, lief, ik begrijp dat niet.

Maar lief, wat zou je doen, als je in mijn schoenen stond?
Wat zou je zeggen wanneer je deze brief gelzen hebt?
Kom je naar me toe, geef je uitleg ("nee, meisje, het kan echt niet, ik zou wel willen, maar nee. Je begrijpt het toch wel?"), zeg je vervolgens dat we best vrienden kunnen blijven, maar elkaar beter even niet kunnen zien, het misschien wel beter is elkaar weinig te zien of zeg je dat het je spijt dat ik je altijd verkeerd begrepen heb. Dat je dacht dat ik het wel wist....maar dat je dacht.....ach, laat maar.
Eigenlijk hoop ik, dat je de brief leest, vlak voor je gaat slapen, dat je dan even wakker ligt en denkt: "Wat ben ik stom geweest. Ze heeft gelijk, misschien moet ik voor een keer mijn hart volgen en me niet te veel aantrekken van anderen." En dat je me dat dan de volgende dag komt vertellen, dat je verteld dat jij mijn reden wil zijn om misschien wel 5 uur op 1 dag in de trein te zitten.

Lief, wat zou dat geweldig zijn, alsof een droom waarheid wordt...

Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:45
white wine
white wine is offline
Ik mag jouw manier van schrijven wel Charlottetje.

Ik denk dat je misschien gewoon eens met hem moet gaan praten de eerst volgende keer dat je hem ziet. Dat kan nooit kwaad. Of schrijf hem een brief met je gevoelens daar in.

Laat hem zien wat hij allemaal mis kan lopen en probeer hem over te halen.

succes
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:38
Chosen
Chosen is offline
Hm.... een brief is trouwens een best goed idee. Als je nou gewoon alles wat je tot nu toe aan poëzie hier hebt neergezet (of nou ja... poëzie... zo kun je het denk ik wel noemen) gewoon opschrijft en hem es lekker ouderwets een brief schrijft? Dat vind ie vast wel leuk. En nou niet gaan zeuren dat je niet durft, gewoon doen!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 13-01-2004 @ 21:38:
Hm.... een brief is trouwens een best goed idee. Als je nou gewoon alles wat je tot nu toe aan poëzie hier hebt neergezet (of nou ja... poëzie... zo kun je het denk ik wel noemen) gewoon opschrijft en hem es lekker ouderwets een brief schrijft? Dat vind ie vast wel leuk. En nou niet gaan zeuren dat je niet durft, gewoon doen!!
nou nou, poezie is een beetje te overdreven voor die zinsspelingen van mij denk ik. En ja, ik wou (natuurlijk) weer zeggen dat ik niet durf, maar 1 probleempje: geen adres...
Kan het 'm natuurlijk wel gewoon die zaterdag geven (tenminste, als hij niet naar Texel gaat)
Maar ja, riskeer ik daar niet veel mee, met zo'n brief?
Oud 13-01-2004, 20:48
Chosen
Chosen is offline
Nee tuurlijk niet. Kijk, je bent gewoon verliefd op die knakker, en tja.... vroeg of laat zul je toch aan hem moeten vragen of ie misschien wat wil, want anders blijf je denk ik nog HEEEEEEL lang zo zitten, en dan heb je over een tijdje zoiets van: "Tja.... had ik nou maar...." snap je?

En je riskeert er helemaal niks mee. En dat adresprobleempje is ook zo opgelost. Je kent vast wel een van zn vrienden of iets dergelijks? Informeer daar even. Maar wat dan wel weer koel is, is om em gewoon te geven, en dan te zeggen dat ie em pas s'avonds open mag maken ofzo .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:52
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 13-01-2004 @ 21:48:
Nee tuurlijk niet. Kijk, je bent gewoon verliefd op die knakker, en tja.... vroeg of laat zul je toch aan hem moeten vragen of ie misschien wat wil, want anders blijf je denk ik nog HEEEEEEL lang zo zitten, en dan heb je over een tijdje zoiets van: "Tja.... had ik nou maar...." snap je?

En je riskeert er helemaal niks mee. En dat adresprobleempje is ook zo opgelost. Je kent vast wel een van zn vrienden of iets dergelijks? Informeer daar even. Maar wat dan wel weer koel is, is om em gewoon te geven, en dan te zeggen dat ie em pas s'avonds open mag maken ofzo .
Ik ken helaas geen vrienden van hem.
het wordt dus geven denk ik.

maar hij weet denk ik wel (als het goed is) dat ik eigenlijk wel wat met hem wil...

Tsja, misschien maar doen dan?
Echt wel die tekst die ik hierboven ook allemaal heb geschreven zeg maar (behalve die laatste dan natuurlijk....)

Wat zou jij er dan zelf van vinden als jij verliefd bent op een meisje, dat meisje ook verliefd is op jou, maar jullie niets hebben, omdat jou dat verstandiger lijkt en vervolgens krijg je zo'n brief (met cadeau)?
Wat zou jij dan doen?
(is trouwens een vraag aan alle mannen (ook wel vrouwen) hier!)
Oud 13-01-2004, 20:56
Chosen
Chosen is offline
Ik zou een enorm hoog gat in de lucht springen, en ik zou een nachtje GODDELIJK slapen. En daarna zou ik wel naar dat meisje toegaan zeg maar . En als je al weet dat ze zoveel voor je voelt mag je dat "eerst een paar keer uitgaan" gezeik ook gewoon overslaan, dus dat is weer minder moeite .

Maarruh, GOED ZO! Geef die brief nou maar.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:58
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 13-01-2004 @ 21:56:
Ik zou een enorm hoog gat in de lucht springen, en ik zou een nachtje GODDELIJK slapen. En daarna zou ik wel naar dat meisje toegaan zeg maar . En als je al weet dat ze zoveel voor je voelt mag je dat "eerst een paar keer uitgaan" gezeik ook gewoon overslaan, dus dat is weer minder moeite .

Maarruh, GOED ZO! Geef die brief nou maar.
Zou je dan niet juist het contact verbreken omdat zij te veel naar jou toe trekt. Jij vindt het immers beter om maar geen relatie met haar aan te gaan. (Het was toch heel pril en jullie wonen 2,5 uur van elkaar vandaan...)
Oud 13-01-2004, 21:19
snarl
snarl is offline
eigenlijk denk ik dat je het er gewoon maar op moet wagen. straks heb je een 'beste vriend' die 2,5 uur van je vandaan woont. wat wil je nou liever? als het zo blijft en je doet niks krijg je volgens mij echt spijt.. aan dit topic te merken ben je echt helemaal gek van hem en dus zou ik het gewoon proberen, geef een brief, vertel het hem, mail hem de link van dit topic of nog iets anders.

(maar verder ken jij hem wel en ik niet. dus als je denkt dat hij het helemaal niet leuk vindt en boos wordt moet je het niet doen, maar dat heb je nog niet gezegd. ikzelf zou érg blij zijn met zo'n brief, ik zou er weer moed van krijgen om het toch maar te proberen. ik zou in ieder geval niet boos worden of niets meer willen, ook qua gewone vriendschap.)
Oud 13-01-2004, 21:24
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
snarl schreef op 13-01-2004 @ 22:19:
eigenlijk denk ik dat je het er gewoon maar op moet wagen. straks heb je een 'beste vriend' die 2,5 uur van je vandaan woont. wat wil je nou liever? als het zo blijft en je doet niks krijg je volgens mij echt spijt.. aan dit topic te merken ben je echt helemaal gek van hem en dus zou ik het gewoon proberen, geef een brief, vertel het hem, mail hem de link van dit topic of nog iets anders.

(maar verder ken jij hem wel en ik niet. dus als je denkt dat hij het helemaal niet leuk vindt en boos wordt moet je het niet doen, maar dat heb je nog niet gezegd. ikzelf zou érg blij zijn met zo'n brief, ik zou er weer moed van krijgen om het toch maar te proberen. ik zou in ieder geval niet boos worden of niets meer willen, ook qua gewone vriendschap.)
Gelukkig woon ik over een half jaar een stuk dichterbij (nog maar een uurtje van hem vandaan geloof ik, met de trien dus)

Verder zal hij vast niet boos worden, maar misschien wel een heel serieus gesprek met mij willen en uitleggen dat het echt niet mogelijk is in zijn ogen, hoe graag hij het ook zou willen...

Dat is wat ik denk...vandaar mijn twijfels, dus dan misschien toch maar een goede vriend?
Oud 13-01-2004, 21:31
Chosen
Chosen is offline
Haha, als je het echt wil maakt afstand niet uit. Een vriend van me heeft een relatie met een meisje in Groningen. Dat is meer dan 3 uur met de trein. En dat gaat gewoon goed dusz...

En als hij ook verliefd is op jouw zal hij je echt niet afwijzen hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:34
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 13-01-2004 @ 22:31:
Haha, als je het echt wil maakt afstand niet uit. Een vriend van me heeft een relatie met een meisje in Groningen. Dat is meer dan 3 uur met de trein. En dat gaat gewoon goed dusz...

En als hij ook verliefd is op jouw zal hij je echt niet afwijzen hoor.
ook niet om (eerder genoemd) leeftijdsverschil?
ik hoop dat je gelijk hebt!
Oud 13-01-2004, 21:43
Cinamon
Cinamon is offline
Hmm

Dat "Hij is niet zomaar een iemand"
deed het em..
Oud 13-01-2004, 21:48
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 13-01-2004 @ 22:43:
Hmm

Dat "Hij is niet zomaar een iemand"
deed het em..
hoe bedoel je precies?
bedoel je dat ik daar iets mee moet doen?
Oud 13-01-2004, 21:50
Chosen
Chosen is offline
Ondanks het leeftijdsverschil ja. Probeer het nou gewoon.

Je hebt toch niks te verliezen, want je laat wel merken dat je al weet dat hij ook gevoelens voor jou heeft. Dus wat houd je nou nog tegen dan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 13-01-2004 @ 22:50:
Ondanks het leeftijdsverschil ja. Probeer het nou gewoon.

Je hebt toch niks te verliezen, want je laat wel merken dat je al weet dat hij ook gevoelens voor jou heeft. Dus wat houd je nou nog tegen dan?
jaja, sorry sorry

maar nog even 1 ding he. Dat woord 'lief' dat ik steeds gebruik, kan dat wel, want op dit moment gaan wij meer met elkaar om als vrienden, staat dat dan niet raar

(je begint me wel te overtuigen trouwens, hoe je het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar het werkt...)
Oud 14-01-2004, 06:55
Chosen
Chosen is offline
Hm.... neuh staat niet raar hoor. Zo noemen meiden wel vaker iemand met wie ze goed bevriend zijn geloof ik dusz....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 14-01-2004 @ 07:55:
Hm.... neuh staat niet raar hoor. Zo noemen meiden wel vaker iemand met wie ze goed bevriend zijn geloof ik dusz....
ja, oke, maar zijn dat niet meer van die 'brEEzah' typjes enzo?
Of andere overdreven personen?
Oud 14-01-2004, 12:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
Lief, ik weet dat ik van jou eigenlijk ook niet meer zou mogen hopen. Misschien is het beter als ik dat niet zou doen, maar dan nog wil ik jou niet kwijt als mijn allerbeste vriend.
Zo goed als jij kunt luisteren, zo bemoedigend als jij kunt spreken...
Het liefst blijf ik hopen,alleen maar omdat jij zo goed bent, al zal het me misschien ooit opbreken.

Waarom schrijf je nooit, bel je nooit eens op. Soms antwoordt je wel op mijn mailtjes, maar is dat niet gewoon uit beleefdheid?
Waarom schrijf je nooit vanuit jezelf? Ben jij dat niet, ben je bang me daar valse hoop mee te geven, lief, ik begrijp dat niet.

Maar lief, wat zou je doen, als je in mijn schoenen stond?
Wat zou je zeggen wanneer je deze brief gelzen hebt?
Kom je naar me toe, geef je uitleg ("nee, meisje, het kan echt niet, ik zou wel willen, maar nee. Je begrijpt het toch wel?"), zeg je vervolgens dat we best vrienden kunnen blijven, maar elkaar beter even niet kunnen zien, het misschien wel beter is elkaar weinig te zien of zeg je dat het je spijt dat ik je altijd verkeerd begrepen heb. Dat je dacht dat ik het wel wist....maar dat je dacht.....ach, laat maar.
Eigenlijk hoop ik, dat je de brief leest, vlak voor je gaat slapen, dat je dan even wakker ligt en denkt: "Wat ben ik stom geweest. Ze heeft gelijk, misschien moet ik voor een keer mijn hart volgen en me niet te veel aantrekken van anderen." En dat je me dat dan de volgende dag komt vertellen, dat je verteld dat jij mijn reden wil zijn om misschien wel 5 uur op 1 dag in de trein te zitten.

Lief, wat zou dat geweldig zijn, alsof een droom waarheid wordt...
Oud 14-01-2004, 12:56
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 14-01-2004 @ 10:12:
ja, oke, maar zijn dat niet meer van die 'brEEzah' typjes enzo?
Of andere overdreven personen?
Nee, want Breezah..... breezahpersonen zal ik ze wel noemen, die maken er meer zoiets van:

Li3f, 1k w33t d4t 1k v4n j0u 3ig3nlijk n13t m33r z0u m09en h0p3n.... .

En Lief is gewoon een soort vannuh.... tja.... zie het als een nickname voor iemand die gewoon lief is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:58
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 14-01-2004 @ 13:56:
Nee, want Breezah..... breezahpersonen zal ik ze wel noemen, die maken er meer zoiets van:

Li3f, 1k w33t d4t 1k v4n j0u 3ig3nlijk n13t m33r z0u m09en h0p3n.... .

En Lief is gewoon een soort vannuh.... tja.... zie het als een nickname voor iemand die gewoon lief is.
tsja, oke dan!

Want hij is wel lief namelijk....
Oud 14-01-2004, 12:59
Chosen
Chosen is offline
Das mooi
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:59
Charlottetje
Charlottetje is offline
uhuh!
Oud 14-01-2004, 13:26
snarl
snarl is offline
ik heb nog een agrument:

ikzelf heb al een jaar een vriend in utrecht, zelf woon ik in noordfriesland. dat is.. twee uur trein, uur bus, en nog een half uur lopen/overstappen/stoptrein. dus! het kan echt werken...

(pfr. ik wil weg uit dat stomme friesland... ik woon er nog niet zo erg lang)
Oud 14-01-2004, 13:30
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
snarl schreef op 14-01-2004 @ 14:26:
ik heb nog een agrument:

ikzelf heb al een jaar een vriend in utrecht, zelf woon ik in noordfriesland. dat is.. twee uur trein, uur bus, en nog een half uur lopen/overstappen/stoptrein. dus! het kan echt werken...

(pfr. ik wil weg uit dat stomme friesland... ik woon er nog niet zo erg lang)
Ik woon ook in een uithoek, hij in de randstad...tsja
Uithoeken zijn niet leuk om te wonen, hooguit om naar vakantie te gaan ofzo....
Oud 14-01-2004, 13:33
juno
juno is offline
Kun je aan ons gewone stervelingen uitleggen welke kloven, zeeeen en ravijnen er tussen jullie instaan. Waarom kan het niet?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:38
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
juno schreef op 14-01-2004 @ 14:33:
Kun je aan ons gewone stervelingen uitleggen welke kloven, zeeeen en ravijnen er tussen jullie instaan. Waarom kan het niet?
Leuke vertaling voor jouw vraag trouwens!

Ehhm, leeftijd.... voornamelijk
Hij vind het verschil te groot, zullen velen van jullie vast ook vinde, maar ja. Tenminste, het gaat er vooral om dat hij er verantwoording over af zou moeten leggen bij allerlei mensen, omdat velen het niet (in eerste instantie) zullen begrijpen, hem misschien zelfs voor gek verklaren als je begrijpt wat ik bedoel.

Het is dus meer die vreemde blikken die hij op zou moeten vangen (vooral hij) waar hij tegenop ziet.
Hij is bang dat het ook door het leeftijdsverschil 'gedoemd is te mislukken'.
Ik persoonlijk vind dat niet per definitie zo, maar goed, dat komt misschien door het leeftijdsverschil dat ik al in mijn familie ken...
Oud 14-01-2004, 13:45
snarl
snarl is offline
het lijkt me wel de moeite waard, dan maar een paar opmerkingen. en je kunt hem uitleggen waarom het niet perse zo vreemd is, dat leeftijdsverschil.
Oud 14-01-2004, 13:48
juno
juno is offline
En hoe oud is hij dan wel helemaal?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
Bij alles wat ik hoor en zie, denk ik aan jou.
Het meest onbenullige voorwerp kan me aan jou doen denken, de meest stomme zoenscene in een soap die ik uit verveling kijk doet me verlangen naar jou.

Hoe komt dat toch? Dat ik zoveel muziek en zoveel films associeer met jou?
Ik zat in de bioscoop, met m'n moeder notabene, love actually.
Misschien wel de grootste clichefilm allertijden, misschien wel precies hetzelfde als al die andere 'hugh grant films', maar hij deed me alleen maar dneken aan jou, aan die mooie uren die ik met jou gedeeld heb.
Was ik voorheen nog verliefd op hugh grant als ik die films keek, valt me nu opeens op hoeveel rimpels hij al heeft, hoe lelijk hij ook kan zijn en tegelijkertijd hoe mooi jij bent, hoe lief jij uit je ogen kunt kijken, lief.

Ik denk aan jou, lief, altijd..

(trouwens, mensen, vroeg me af, hebben jullie dat nou ook altijd, als je verliefd bent? Aan een kant is het heel mooi, maar aan de andere kant ook wel een beetje vreemd ofzo, of niet?)
Oud 14-01-2004, 13:55
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
snarl schreef op 14-01-2004 @ 14:45:
het lijkt me wel de moeite waard, dan maar een paar opmerkingen. en je kunt hem uitleggen waarom het niet perse zo vreemd is, dat leeftijdsverschil.
een paar opmerkingen? sorry, begrijp je niet zo goed denk ik...
ja, ik zou het hem uit kunnen proberen te leggen, maar we praten er 'altijd' een beetje vaag over, we praten er een beetje overheen, omdat we het eigenlijk niet willen weten zeg maar(tenminste, ik denk dat hij er ook zo over denkt)

@juno Weet je eigenlijk wel hoe oud ik ben? hmm, als je belooft niet vervelend te reageren wil ik het misschien nog wel een keertje vertellen....
Oud 14-01-2004, 13:56
Charlottetje
Charlottetje is offline
luister, ik hecht niet zo veel waarde aan leeftijd.
misschien iets wat ik door de jaren heen opgepikt heb zeg maar.
daarom heb ik mijn geboortedatum ook niet ingevuld bij mijn profiel. (Al kun je er volgens mij zo achter komen hoe oud ik ben, ik heb het vast wel ergens eerder op het forum genoemd...)
Oud 14-01-2004, 13:57
snarl
snarl is offline
ik bedoel die opmerkingen die hij van zijn omgeving verwacht.

(en ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar je leeftijd..)
Reageren

Regels voor berichten