![]() |
|
![]() |
volgens Foxfilm.nl (de distributeur) is de nederlandse premiere nu op 4 maart
en zij zullen het misschien wel weten...
|
![]() |
|
Filmrecensie: Thirteen op S.com
Ik vond hem stiekem niet zo goed... Of anders gezegd ik had hem beter verwacht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb em gezien en ik vond het echt een rot film. Mn zusje van 14 jaar is helemaal weg van de film en ik ben bang dat zij rare ideeen krijgt van de film. Dat ze dingen gaat nadoen enzo, omdat het "cool" is. |
![]() |
||
Citaat:
Als andere kids in de omgeving van je zusje het niet oppikken kan ze het cool vinden zoveel ze wilt, tot uitvoer brengen doet ze het toch niet. Ik heb ook nog nooit LSD of Special K gebruikt. Ik heb de film nog niet gezien maar ik kreeg kippenvel van de trailer. In het begin dacht ik oh jee.. Mean Girls zweeft op een hype'je.. maar de film oogt totaal anders. Ik ben zeer benieuwd! Oh en Bully heeft een totaal andere invalshoek.. dat is een film met hoofddoelen als 'vemaak' en 'fantaseren'.
Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
Ja maar jij bent 18 en dus volwassen genoeg om te bepalen wat goed voor je is en wat niet. Bovendien is het niet alleen de titel die kinderen lokt, maar ook de voorkant (hoe de dvd eruit ziet). |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Muziek |
A Silver Mt. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons suvórov | 10 | 07-02-2008 00:57 | |
De Kantine |
Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic TommY_ | 500 | 07-02-2006 15:53 | |
Films, TV & Radio |
Thirteen Savagé | 12 | 23-10-2004 20:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |