Citaat:
Roxane schreef op 24-01-2004 @ 18:15:
Nee, alle doorgemanipuleerde shit en fruit die al van de plant word getrokken terwijl het nog groen is, dus wanneer jij het eet, in zijn rottingsproces zit, niet. En idd, voedingssuplementen zijn daarvoor een uitkomst.
Meerderheid van de bevolking krijgt ook nooit alle benodigde voedingsstoffen binnen, waarom denk je dat zoveel mensen met gewichtsproblemen en belabberde gezondheid te maken hebben. Ik zeg niet dat het daar van afhankelijk is, want iemand met een hoge verbranding kan heel veel troep eten, en nog een goed gewicht hebben. Dat wil niet zeggen dat het gezond voor je ism of een gezond eetpatroon. Wel als je over of onder gewicht hebt en daar graag van af wil komen, moet je niet 'minder' of meer gaan eten, als in, jezelf uithongeren of volproppen. Een regelmatig, gezond en gevarieerd eetpatroon met daarbij de benodigde voedingssuplementen moeten het doen.
|
Je kunt ook biologisch eten.
Veel mensen met overgewicht eten teveel of idd verkeerd, wanneer zij minder gaan eten, wat ze toch moeten zullen doen om af te kunnen vallen, is het, zeker in het begin, vaak zo dat ze honger zullen hebben. Zeker dan kan je dus beter wat vaker eten, dan maar drie keer veel.
Ik denk sowieso dat het beter is om meerdere keren wat minder te eten, maar daarover verschillen onze meningen, kan gebeuren.

(Ik red het sowieso niet, maar drie keer eten op een dag, dan val ik flauw.)