Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik ben best goed met voornemens, mn enige goede voornemen voor dit jaar heb ik op 1-1 uitgevoerd... en daarbij is nu bas gaan leren niet echt een optie gezien mijn huidige leefsituatie... maar zodra ik trug ben.... (heb een sponsor gevonden voor my-first-bassguitar ![]()
|
ik ben 4,5 jaar geleden op drumles gegaan, was leuk
![]() ![]() ben er nu anderhalf jaar af , het werd muh te saai, maar was nog wel een jaar doorgegaan met het jeugdorkest ![]()
|
Officieel speel ik nog steeds saxofoon, maar ik heb al vier jaar niet meer serieus gespeeld. Nu heb ik zangles, dus dat zou je wel als 'instrument' kunnen betitelen.
Verder zou ik ontzettend graag piano, gitaar en/of viool willen spelen. (ooit nog 3 maanden gitaarles gehad.. ik kon het echt voor geen meter en ik had ene kutleraar die me de vresleijkste dingen liet spelen, toen ben ik er maar weer mee gestopt)
|
Ik zie dat hier veel mensen aan een bas gitaar vast zitten.Vertel mij nou eens wat er nou zoveel aan is?
Dat instrument doet mij echt helemaal niks. Het ziet er zo saai en duf uit.. en vaak hoor je het eens niet. dus vertel mij eens.. waarom jullie bassen zo geil vinden? ![]() *ik leef mij helemaal uit op mijn drumstel.en meestal heb je toch een belangrijke rol in een band.. missen jullie niet zo iets? of zit ik er nou zo fout naast Ik en een vriend oefenen soms met elkaar.. Hij gitaar / ik drums.. maar we hebben niet echt het gevoel dat we een bas gitaar missen
Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik speel blokfluit
![]() Oh ja ik zou heel graag gitaar of piano kunnen.
||
![]() |
Citaat:
dus als je een meisje bent zou je niet muzikaal kunnen zijn...? ![]() maar goed... ik kan wat piano spelen, nooit les gehad ofzo maar aardig wat popmuziek lukt wel, en ook niet te moeilijke klassieke stukken gaan wel aardig speel nu bijna 4 jaar gitaar, ook geen les, kan met gitaar geen noten lezen, doe alles met tablatuur... maar het spelen lukt wel en heb nu 10 jaar vioolles achter de rug heb ook een paar jaar in een koor gezeten, als je dat een instrument kan noemen... kan uiteraard ook blokfluit spelen ![]() ben overigens ook van plan een dwarsfluit aan te schaffen en een harp wanneer ik flink rijk ben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Jouw creaties onder de aandacht van een breed publiek brengen? Dit is je kans! DeDivineSaga | 1 | 20-07-2013 08:07 | |
Psychologie |
te veel gedachtes. maritbb | 14 | 08-06-2012 12:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 |