Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik speel al 10,5 jaar piano, voornamelijk klassiek. Ik heb ook al die tijd les gehad, al ben ik tussendoor een maand of vijf helemaal gestopt met zowel les als spelen. Volgend jaar zal ik waarschijnlijk geen les meer kunnen nemen (te duur), maar ik ben wel van plan te blijven spelen. Ik heb een jaartje gitaarles gehad maar ik speel nu nog maar heel weinig. En eigenlijk zou ik bijna alle instrumenten nog wel eens willen leren spelen, hoewel m'n voorkeur uitgaat naar de strijkinstrumenten. Muziekfreak
![]() |
![]() |
|
Piano. Ben nu al een poos gestopt met lessen, hoewel ik mezelf nog wel eens stukken leer. Maar les is toch leuker, ik zou niet weten welke pianoboeken ik moet kopen, enzo.
Ik zou ook wel graag op vioolles willen gaan. Maar daar heb ik nu geen zin in.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 13:11. |
![]() |
|
![]() |
ik speel ook blokfluit! hahah.
maaar ik speel ook viool, gitaar en piano. Viool zit ik al sinds heel jong op, ben gestopt met les, heb daarna nog in een paar bandjes viool gespeelt (voor het gevoelige aspect), heb een tijdje les gegeven maar nu ligt ie toch al wel een week of 2 heel stilletjes boven.... Gitaar speel ik een jaar of 4 of zo. ooit mezelf aangeleerd, jaartje les genomen, na dat jaar gestopt met les want die liedjes vond ik vreselijk en nu speel ik het zo af en toe als het ergens gezellig is of zo (je kent het wel: rond het kampvuur, op tijdens een jamsessie, of als ik ergens kom waar toevallig een gitaar ligt en zo). Thuis speel ik zo ongeveer 1 keer per week of zo als ik daar zin in heb. En dan ben ik een jaar geleden of zo begonnen met Piano (begonnen met oefenen op ons kringloop orgel). dat ging redelijk makkelijk, piano aangechaft (pap en mam) en inmiddels speel ik dat in een band (na een hele enge auditie) en doe ik dat heel erg veel! (verplicht een uur per dag). Mezelf piano aanleren ging eigenlijk verdacht makkelijk, het enige probleem is dat ik echt geen techniek heb. ik speel de nummer gewoon maar een echte pianospeler zou waarschijnlijk niet durven te kijken omdat mijn techniek eigenlijk geen techniek is.... tot zo ver
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Jouw creaties onder de aandacht van een breed publiek brengen? Dit is je kans! DeDivineSaga | 1 | 20-07-2013 08:07 | |
Psychologie |
te veel gedachtes. maritbb | 14 | 08-06-2012 12:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 |