Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf ook een G-star gekregen ooit, die ik wél leuk vind! Ik wissel 'm vaak af met mijn Björn Borg tassen, (donkere en een lichte) en ik draag soms nog wel eens een eastpak naar school. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bij plastic tasjes let ik meer op de grootte en of het handig is enzo, dan op het merk wat er op staat.. mjah. Meestal gewoon een c1000 tasje hoor. Maar plastic tasjes gebruik ik zowieso niet vaak, ondingen. ![]() Alleen voor mn biebboeken eig <3 |
![]() |
|
Whahaha, serieus ja.
Damn, of dan mensen die dan 1x een riem hebben gekocht ofzo of het meest basic shirtje in de hipste zaak in Heerhugowaard(de Far Out) en daar dan heel stoer mee rond lopen.(is btw helemaal niet hip hoor,voor de mensen die denken dat het echt hip is, boerenkledingzaak, met de lelijkste en goedkoopste[meest verkoopbare] evisubroek en een dieseltruitje als assortiment) Ik bedoel.....triester is haast onmogelijk. de laatste tas die ik heb gekregen is van spoiled omdat ik daar een broek in de uitverkoop heb gehaald en dat was een mooie witte maar van karton(geplastificeerd ofzo) maar daar ga ik dus echt niet mee lopen buiten de dag om dat ik met m'n aankoop door de stad liep. Maar idd, triest, en dan nog triester als het om een soortgelijk geval als bovenstaande gaat. p.s. ik doe niet aan gym, ik prefereer lichamelijke ont(in)spanning. ![]()
|
ik vind dat als je een tas krijgt, en je accepteerd hem
![]() dat je hem dan best kan gebruiken.. en jaaaaah ik heb ook zown eens zow fanastastische casual club schouder tas gehad.. ( die trouwens binnen een week kapot was) van g-star en kvind hem nie eenz zo lelijk.. alleen het feit dat elk huppelkutje er mee rond rend terwijl ze hem daar gekoct hebben in plaats van gehad!!! ( net als die foeilelijke paraplu's van hun) en kheb oowk zown wit-rode Dr.Adams tas en dat was ooit mijn strand tas.. haha nu nie meer hij is lelijk nu ![]() nu gebruik ik die dingen nie meer, en zeg dat ze ze mogen houden.. maarja het is toch een lokkertje voor veel mensen die de kleding kopen voor het merk en niet omdat het mooie kleding is.. ![]() maaarruhh het is mischien geen designer tas... maar als we het dan toch over tassen hebben.. wat ik ook nie kan uitstaan zijn die typjes die zown douglas tasje helemaal afraggen en werkelijk alles erin stoppen tot hij echt helemaal uit scheurd... ![]() dat vind ik nog veeeeeel meer not done als die designer tassen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
tassen NoDoubt | 38 | 08-03-2006 16:35 |