|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nog steeds vindt hij het leuker inderdaad. Maar ik doe het graag.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ook zon onzinnige bezigheid.. als je niet wil slikken laat hem dat dan ook even weten!!
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 14:08. |
||
|
|
||
|
Citaat:
k Vind het een afgang om het uit te spugen waar hij bij is... Lekker is anders, maar t is wel heel erg intiem...
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zij zuigt, laat me komen in d'r mond, wacht totdat alles eruit is, doet snel de deur open, spuugt haar mond leeg op de grond - doet snel een kauwgumpje in haar mond en vraagt: 'was het goed?' Het maakt mij niet uit of een meisje slikt of niet, maar op dat moment had ik zo iets van Toen was ik ook wat minder gewend dan nu
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 14:08. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
that sucksik doe het wel, omdat ik het niet vies vind en het leuk vind om te doen
|
|
|
Verwijderd
|
mn vriendin doet het niet
hahahahhaNee hoor het maakt mij niks uit, ik zou het zelf ook niet in mn bek stoppen . Ik mag wel in haar mond komen als er een rubbertje om heen zit dat het scheid van haar mond en mijn leuter .Het maakt mij allemaal nisk uit: gaat om respect |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Het maakt mij niet uit zolang ze het maar niet over me heen tuft. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang moet je Roaccutane slikken bij een gewicht van 50 kg? sojamelk | 4 | 26-09-2008 18:38 | |
| Films, TV & Radio |
Slikken en spuiten - BNN Love & Peace | 181 | 03-12-2005 18:26 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Hoelaat slik jij de pil? ToosTyploos | 13 | 25-09-2003 14:11 | |
| Drugs & Alcohol |
[Stacks] Mijn zusje slikt of heeft ze geslikt. Wat is het ? plofke | 68 | 17-09-2003 22:11 | |
| Seksualiteit |
De pil slikken tijdens haar periode Asswhoopin | 11 | 07-03-2003 22:07 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Tijdstip van slikken van de pil sneakie | 10 | 08-07-2002 22:05 | |