![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ook zon onzinnige bezigheid.. ![]() als je niet wil slikken laat hem dat dan ook even weten!! ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:08. |
![]() |
||
Citaat:
k Vind het een afgang om het uit te spugen waar hij bij is... ![]() Lekker is anders, maar t is wel heel erg intiem... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zij zuigt, laat me komen in d'r mond, wacht totdat alles eruit is, doet snel de deur open, spuugt haar mond leeg op de grond - doet snel een kauwgumpje in haar mond en vraagt: 'was het goed?' ![]() Het maakt mij niet uit of een meisje slikt of niet, maar op dat moment had ik zo iets van ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik doe het wel, omdat ik het niet vies vind en het leuk vind om te doen
|
Verwijderd
|
mn vriendin doet het niet
![]() Nee hoor het maakt mij niks uit, ik zou het zelf ook niet in mn bek stoppen ![]() ![]() Het maakt mij allemaal nisk uit: gaat om respect |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het maakt mij niet uit zolang ze het maar niet over me heen tuft. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang moet je Roaccutane slikken bij een gewicht van 50 kg? sojamelk | 4 | 26-09-2008 17:38 | |
Films, TV & Radio |
Slikken en spuiten - BNN Love & Peace | 181 | 03-12-2005 17:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoelaat slik jij de pil? ToosTyploos | 13 | 25-09-2003 13:11 | |
Drugs & Alcohol |
[Stacks] Mijn zusje slikt of heeft ze geslikt. Wat is het ? plofke | 68 | 17-09-2003 21:11 | |
Seksualiteit |
De pil slikken tijdens haar periode Asswhoopin | 11 | 07-03-2003 21:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tijdstip van slikken van de pil sneakie | 10 | 08-07-2002 21:05 |