Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe kan je jezelf dat in godsnaam voorhouden? ![]() idd très mooi boom Kim ![]()
|
![]() |
Hoi Hoi..
Ik ben een soort van in de rouw.. Ik heb nu zo'n 2 jaar geleden een soort spirituele inwijding gehad, en best belangrijk voor mij was een boom vlakbij. Die heeft me echt vaak zat laten voelen dat het echt was.. Vanmorgen rij ik langs m'n stekkie, en... het is niet waaar!! omgezaagd!!!! ![]() ![]() Ik ben rond het pleintje gaan lopen, (waar nog meerdere bomen staan) en heb ze allemaal even aangeraakt.. Ik weet niet waarom.. Ik ben eens wat gaan zoeken, en hier terecht gekomen.. zijn er hier mensen die iets weten van wat je in zo'n geval kan doen? alvast dankjewel.. Daniel |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
men denkt altijd dat ik bomen knuffel, omdat ik altijd 'trees' op mijn handen heb staan. vraag me alsjeblieft niet waarom, maar het komt erop neer dat ik gewoon van bomen houdt en niet wil dat ze gekapt worden. en omdat ik togal te boek sta als wierd en vaag, en de meesten in mijn klas nogal raar tegen boomknuffelaars aankijken, denkt men al gauw dat ik dat doe. ach ja, ik vind het niet zo vreemd om bomen te knuffelen, maar ik voel gewoon de drang niet zo.
kap onze bomen niet! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Jacht op dieren Roadrunner | 129 | 27-12-2005 22:13 | |
Flora & Fauna |
Het groote sagte liefe knuffel-een-boom topic Sterf | 18 | 22-11-2004 13:30 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd. Verwijderd | 500 | 01-03-2004 14:34 | |
Lifestyle |
Wanneer ben je echt een Gothic!? Gael | 77 | 17-10-2002 23:21 | |
Lifestyle |
alto cursus 'revisited' ofzo cha0s | 47 | 27-08-2002 14:50 | |
Flora & Fauna |
Bomen Knuffelen!! Noortjuhh | 26 | 19-01-2002 17:58 |