Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2004, 19:50
*zingzing*
*zingzing* is offline
Ja ik heb ook 70B en ik ben daar ook blij mee en ik draag daarbij altijd nog een lichte push up. Dat is prima, maar met een A kan je het ook al groot laten lijken, dat kan eigenlijk altijd..
En denk maar niet dat het nog belangrijk is als het er eenmaal op aankomt, ook al begrijp ik goed hoe je je voelt, ik ben ook nooit tevreden over mezelf
Oud 28-01-2004, 17:17
Wolfje_89
Wolfje_89 is offline
thnx allemaal, k kan altijd opbeuring gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:54
kinggeitje
kinggeitje is offline
Borsten maken echt neit veel uit bij eht uiterlijk van een vrouw. De ogen zijn het mooist. De borsten maakt echt niet veel uit. Als je grotere borsten heb ben j e meestal ook steviger gebouwd. En die ex van je. Die meot je maar recht in z'n gezicht meppen. Als jij 14 bent dan hoef je nog niets te hebben. Borsten zeggen toch neits over iemand? Ik zou zeggen wees blij met jezelf. En lach die gast maar uit, want hij zal waarshcijnlijk owk nog niets in z'n broek hebben hangen. Maar dat valt weer niet te zien. Ik hoop dat je eht niet meer zo erg vind van kleine borsten.. En ze groeien vanzelf.
Oud 02-02-2004, 19:03
l{us
l{us is offline
hey meis,
ik zit met hetzelfde probleem als jij!!
ik ben 15 en heb 70A ik ben hier helemaal niet blij mee.
Soms krijg ik ook te horen dak nix heb enzow
en dat doet wel pijn!iedereen zegt wel je moet wachten of van die bh's aandoen enzow maar jah als je jezelf dan ziet heb je niet zoiets van wat mooi....ik bedoel het is (voor mij) net zoiets als jezelf voor de gek houden zeg maar maja we moeten wat he?!
maja ik zou ook maar moeten wachten....t is niet anders!
hey en kinggeitje ze zouden allemaal zoals jij moeten zijn!!!!

nou je wees blij dat er meer zijn zoals jij!

l{usje....
Oud 02-02-2004, 21:48
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Hm... Veel jongens van een jaar of 13, 14, 15 denken vaak aan "grootuh tietuh" en verder niks, maar als ze dan wat ouder worden zie je toch dat ze wat meer zo worden als Kinggeitje, of dat ze zich zelfs een beetje bedreigd voelen door een vrouw met grote borsten. Ze hebben dan het gevoel dat zij er niet tegenop kunnen. Niet alle mannen hebben dat overigens, maar de meeste houden toch meer van een handje vol. Dus als je nou een klein menneke neemt kom je er wel met AA bovendien zijn mijn borsten in 2 jaar ook nog een stuk gegroeid, dus het kan echt nog alle kanten op.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten