|
|
Bekijk resultaten poll: Hebben jullie een vaatwasser? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
112 | 67.88% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 32.12% |
Aantal stemmers: 165. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders wel, dus ik ben geneigd ja te antwoorden, maar in Goningen heb ik geen vaatwasser, dus nee.
Maarrem, aluminium en anti-aanbaklaagjes ondervinden geen schade van een vaatwasser hoor. Een anti-aanbak-laagje kun je zelfs beter laten schoonspoelen in de vaatwasser dan dat je er met een afwasborstel overheen gaat. Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 15:38. |
![]() |
|
ja als sinds mijn 7e... was altijd ruzie om de afwas en toen hebben mijn ouders maar dat ding gekocht.. heb hem zelfs nog nooit ingeruimd of leeggehaald...
![]()
|
Ja, wij hebben er 1, maar die wordt 1 of 2 keer in de week gebruikt. We sparen zegmaar een aantal dagen voor hij een keer draait. We hebben ook bepaald servies dat bedrukt is en dat er niet in mag, en ook pannen gaan er bij ons niet in.
|
Nee, wij hebben er geen thuis. Het heeft wel een voordeel: ik heb goed geleerd om met de hand af te wassen en te drogen (ik was/droog zo'n 5 keer per week af). Die vaardigheid zal mij op kamers vast wel van pas komen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fijne Saaiavond en een Saai Kerstfeest! #1583 Martiño | 500 | 26-12-2011 20:02 | |
De Kantine |
wat saai zeg... #17 Verwijderd | 500 | 08-09-2007 22:59 | |
Drugs & Alcohol |
Hebben jullie ook LaMazulu | 26 | 12-12-2005 20:19 | |
De Kantine |
Welk(e) topic(s) wil jij nooit meer zien op DK? Mara | 56 | 14-10-2005 21:03 | |
De Kantine |
Hebben jullie thuis een vaatwasser? Verwijderd | 100 | 13-10-2005 16:19 |