Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn eerste Speekseluitwisseling was Hartstikke Smééééééé'rig.
9 April 2005 In de Jordaan , Amsterdam , Noorderspeeltuin half 9 Bij de Schommel (xD). Een meisje uit m'n klas vroeg ze of ze met me wou zoenen xD. En ik zei ja. Maar ze had gewoon nog met iemand (!). Maar haar vriendje vindt dat niet erg dat ze een sloeri is. Maarja Het was heel smerig en ik zou nooit meer met haar willen zoene
||
Citaat:
|
De eerste zoen van mij was op mn eerste date, op de kamer van mn vriendin die nu mn ex is. Dat was in april 2005, 2e paasdag 1 jaar geleden. Ik was toen echt supernerveus en zij ook, want t was voor beiden de eerste zoen. We misten gewoon bijna
![]() Toen op vakantie in oostenrijk heb ik leren zoenen, dat was ook de eerste ECHTE speekseluitwisseling, maar die meid deed het niet zo goed naar mijn gevoel. In oktober 2006 kreeg ik weer een relatie met de meid die nu dus weer helaas mn ex is, en toen heb ik t dr dus geleerd. Eigenlijk was de laatste zoen toen ik daar wegging weer op dr kamer, en dat was echt lekker. Ze verraste me, maar ik had t nog veel lekkerder kunnen maken als ik effe had doorgezet, want dat liet ze merken dat ze dat wilde, maar dat deed ik dus niet. Toen was ik dus weg, maar ik had nog vanalles laten liggen en toen maakte zij de deur open, en toen heb ik mn echte laatste zoen gehad. Dat was gewoon heel lekker, smaakte lekker, gebeurde met heel veel gevoel enzo duss.......
||
Citaat:
![]() ![]()
|
1e: Was de eerste keer dat ik uitging was ik net 16 op koninginnedag. Was opzekers wel een geil mokkel
![]() En de laatste gisteravond, had er uitgenodigt wist eigenlijk niet eens meer wie het was(koninginnedag ontmoet) ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik was 12. Met een jongen met wie ik al een poosje had. 't was niet GEWELDIG, maar ook niet vreselijk smerig. Maar dat is na 5 maanden uitgegaan.
Gister met mijn vriend gezoent. ![]()
|
Verwijderd
|
Het was 28 of 29 mei 2002, ik was 14 en hij was 15. We zaten bij dezelfde zwemvereniging en we liepen elkaar al maanden achterna: aandacht vragen van elkaar, elkaar 'plagen' etc. Die dag, 's avonds na de training, stonden we samen de praten op het grasveldje naast het zwembad en toen kusten we dus. Eigenlijk kon hij er niks van en ik vond het maar nat en vies.
|
![]() |
|
gaat deze niet dicht ofzo? nouja eh ik heb iets met data ofzo dus ik weet zelfs nog dat het 1 augustus 2001 was
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Eerste zoen: 1 augustus 2002 in Eindhoven. Ik had daar met een jongen afgesproken waar ik uiteindelijk 14 maanden mee samen ben geweest.
![]() ![]() Laatste zoen: Afgelopen maandag rond half 3 toen mijn vriend weer naar huis ging en die zoen was lekker zoals altijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eerste zoen toen ik net 13 was en hij nog 12, was bij hem thuis. Het was verschrikkelijk, ik vond het vrij vies. Had de hele tijd het idee van: 'wat doet dat stuk vlees in mijn mond'. M'n toenmalige vriendje begon me ook direct erna te vertellen wat ik fout deed. Ik heb hem daarna nog 1x gezien en een maand later was het uit.
M'n laatste zoen een paar uur geleden. Van m'n vriend. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerste zoen:
Tussen de coulissen van het plaatselijke theater, ik vond die jongen leuk maar ik wist niet me overkwam. En over de kwaliteit.. laten we zeggen dat het beter kan. ![]() Laatste zoen: Zondagavond geloof ik (omg, al zo lang geleden?) en die was dan weer wel voor herhaling vatbaar ![]() |
![]() |
|
Ik was 14 jaar en was naar een jeugddisco geweest. Buiten heb ik gezoend. Ik vond het verschrikkelijk en heb daarna een jaar niet meer gezoend.
Hij draaide als een wasmachine, had een rook met kauwgom smaak, en ik had mn hele mond en kin vol kwijl ![]() Mijn laatste: vanmiddag toen hij me afzette op het station een vlug kusje! Een echte zoenpartij was afgelopen nacht voor het laatst! |
![]() |
|
Eerste zoen: ik was 14 en dacht dat ik laat was. Wat achteraf gezien natuurlijk helemaal nergens op slaat. Het was met een jongen die 6 jaar ouder was, en op wie ik de hele zomer al stiekem een oogje had. Dus toen het eenmaal gebeurde was ik helemaal gelukkig! Het was niet nat enzo (fiew) maar perfect. (natuurlijk!). Wat ik me er nog het meest van herinner is dat het licht zo mooi in de kamer binnenviel, en op ons zegmaar.
![]() Laatste zoen: na tweede paasdag 's avonds bij het kampvuur. Klinkt heel romantisch, maar dat was het eigenlijk niet haha.
|
14: Achter de jongerendisco met carnaval waar ongeveer iedereen ontgroend werd geloof ik...toch leuk als ik eraan terugdenk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
eerste zoen LizardKing | 29 | 14-11-2010 01:14 | |
Liefde & Relatie |
Is een kusje al een eerste zoen? Of is een tongzoen dat pas? Guinie | 11 | 06-07-2010 19:18 | |
Liefde & Relatie |
3e zoen Verwijderd | 89 | 15-02-2005 22:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was die eerste zoen?????? jamaifan15 | 12 | 10-05-2003 22:45 | |
Liefde & Relatie |
Was jou eerste zoen een GROTE BLUNDER of GEWELDIG! sweetx16x | 78 | 28-07-2002 11:44 |