Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 20:05
Coral
Coral is offline
hmmm ik was 13 en t wads vies! En hij was een kop kleiner dan ik

En de laatste keer was zondgochtend 5 uur, toen 'hij' me naar de bus bracht nadat we een nacht gezellig in de kroeg hebben gezeten. Hmmm was een heeerlijke zoen...
Oud 19-01-2004, 20:08
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Mijn eerste zoen: Toen ik 11 jaar oud was ging ik met mijn 2 vriendinnen met hun vriendjes + mijn vriendje skeeleren.
Toen we uit geskeelert waren toen gingen we op een bankje uitrusten. Mijn vriendinnen hadden nog niet zolang een vriendje dus die wouden niet zoenen maar alle jongens wel nou ik had al langer verkering dus ik wou het ook wel.... Iedereen ging toen weg en liet ons achter, maar ze waren wel aant gluren.....
Het kon ons nix meer schelen na een tijdje en toen gebeurde het!
Het was eigelijk wel lekker en helemaal niet preuts voor zown eerste keer...... alleen ik gleed na een tijdje weg met mijn skeelers dus toen moesten we wel stoppen

Mijn laatste zoen: Die was in december ik weet niet precies welke datum

xxxxx
Oud 19-01-2004, 20:29
Evana
Evana is offline
Mijn eerste zoen was ontzettend vies. Alsof ik door een hond werd gelikt.
Mijn laatste zoen was ongeveer 2 weken geleden.
Oud 19-01-2004, 20:41
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
die van mij was kuwl ..toen ik 16 was...ik zat bij mijn (toen nog niet) vriendin op de bank...en ik had een cdtje gebrand met wat kuwle muziek...en we zaten een beetje tegen elkaar aan...en ineens gebeurde het...hij was heerlijk...vooral voor de eerste keer..
Oud 19-01-2004, 20:47
Verwijderd
Eerste ga ik niet op in.
Laatste was met mijn vriend, vanmiddag
Oud 19-01-2004, 21:25
alpha
alpha is offline
nog niet geweest maar ik maak progress met de jongen die ik leuk vind. (sorry gewoon zin in om ff te melden *is nog in de wolken van conversatie*)
Oud 20-01-2004, 09:49
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Oeeeh wat een leuke topic, herinneringen ophalen!! Geweldig!!

Eerste Zoen : Was toen ik 14 was met m'n 1e echte vriendje van toen.. We hadden al een tijdje, maar zoenen, nee dat durfte we niet echt, het was voor ons allebei de 1e x!! Dus dat was wel lief!! Totdat we op zijn kamer waren enzo..waren we aan het knuffelen en toen opeens gebeurde het..! Het was niet eens een ramp, want het was best fijn, als 1e x!! Dus dat was wel heel grappig!!
Laatste Zoen : Dat was euh..een paar weken geleden, met een jongen die ik al een hele tijd ken...en we zijn gewoon goede vrienden, en we gingen uit, en toen waren we ineens heel close geworden, zo ineens..en toen stonden we bij zijn huis en toen tja..het gebeurde.. Ook een hele leuk ervaring! Later hoorde ik dat hij had gezegd dat het door de drank kwam maargoed,..hij had er geen spijt van..gelukkig maar!!

Altijd leuke herinneringen zoiets!!
Oud 20-01-2004, 10:43
ieniemienie
ieniemienie is offline
1e zoen: afgelopen zomer, was nog/al 18 en had al een tijdje met die jongen. Ik vond het verschrikkelijk. Hij had initiatief genomen en voelde ineens zijn tong in mijn mond. Ik was zo geschrokken dat we heel de dag niks meer tegen elkaar gezegd hadden.

laatste zoen: afgelopen zaterdag, met de zelfde jongen als de 1e zoen, we zijn nog steeds bij elkaar.
En veel beter als de 1e!
Oud 20-01-2004, 14:36
ThinkerBell
ThinkerBell is offline
eerste zoen: ik was 15, het was de dag na valentijnsdag. we vonden elkaar leuk en we waren allebei op een feestje. op een gegeven moment zijn we naar buiten gegaan en daar gebeurde het. het was een lekkere zoen (overigens niet de lekkerste die ik gehad heb) en daarna hebben we ongeveer 2,5 maand wat met elkaar gehad. hij was mn eerste echte vriendje.

laatste zoen: afgelopen zaterdag met een onbekende jongen, was totaal onboeiend.
Oud 20-01-2004, 14:41
jet
jet is offline
eerste zoen..... ik was 12 op n gala, en dit klinkt heel stom maar ik wilde gewoon is zoenen... en toen kwam er een jongen die ik al kende (hij zat bij mij in de klas) en toen gingen we zoenen.. midden op t gala.. ik dacht steeds: ik zoen nu ik zoen nu! heel raar.. het was heel... nat.

en de taatse zoen was 3 weken geleden ofzo, van mn ex
Oud 20-01-2004, 16:03
Destiny18
Destiny18 is offline
Mijn eerste kus was toen ik 14 was. Erg spannend. Was bij hem thuis. Mijn eerste vriendje.
De laatste keer dat ik heb gezoend is 3 weken geleden...
Oud 20-01-2004, 16:24
ZIJ
ZIJ is offline
Ik was 13. Dat was echt heeeel romantisch! Het was donker, 12 uur 's nachts, in een klein Fries' dorpje, met aan mijn linkerhand een riviertje en aan de rechterkant een maïsveld... De kerk van het dorpje sloeg precies 12 uur, en toen zoenden we... Op hem benm ik echt nog 2 jaar verliefd geweest (in periodes)

Laatste zoen, ehm, zaterdag
Oud 22-01-2004, 15:14
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nog niet gezoend, ach, ik denk maar: dat komt wel, ik ga er echt niet expres naar op zoek alleen maar om eens gezoend te hebben...(zoals velen die ik ken toch wel doen/hebben gedaan) ben overigens 15, dus whats the problem?
Oud 22-01-2004, 15:46
Hakkie
Hakkie is offline
That's the spirit, Dianne

Eerste zoen: Ik was 16, hij ook, we waren die avond samen naar een kerstgala geweest en toen liepen we met m'n hond en toen hebben we dus gezoend Was echt heel lief allemaal en het was nog lekker ook... Niet vies, of raar ofzo
Laatste zoen: 3 maanden na mijn eerste zoen, kort daarna is het uitgegaan tussen ons, en ik ben dus al weer bijna 2 jaar single
Oud 22-01-2004, 23:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
Eerste zoenen kunnen best eng zijn...
maar gelukkig kreeg ik niet echt de kans er over na te denken...
Oud 22-01-2004, 23:09
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Eerste zoen: 30-09-2000 om 11.15 uur in de jaarbeurs in Utrecht.

Laatste zoen: 01-01-2004 net na het begin van het nieuwe jaar, bij m'n ex thuis in Kerk****. Dit was tevens de laatste keer dat ik haar heb gezien, 8 dagen later maakte ze het uit
Oud 23-01-2004, 07:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Eerste zoen: ik was 13, bijna 14. We hadden net verkering gekregen en hij bracht me thuis. Voor de deur hebben we gezoend. Uh ja, dat stelde achteraf niet zoveel voor.

Laatste zoen: Woensdagavond, toen was ik bij mn vriend. En ja, dat stelde wel wat voor
Oud 23-01-2004, 17:22
Verwijderd
Haha, ik was nogal jong... ik was volgens mij 11 en had "verkering" met een jongen uit mijn klas (was toen groep 8) En het was eigenlijk best wel goed Nou was hij ook al 14 ofzo en had volgens mij iets meer ervaring

De laatste zoen die ik gehad heb was afgelopen maandag... Toen heb ik mijn vriend voor het laatst gezien... en nu zie ik hem zondag weer
Oud 23-01-2004, 17:44
Dolores
Dolores is offline
Mijn eerste zoen was toen ik 13 was.. met mijn vriendje van toen.. was op school bij de kluisjes. We hadden allebei nog nooit gezoend en t was ook niet echt geweldig ofzo.. 'k Was daarna wel heeeel trots, want k was de eerste van mijn vriendinnengroepje die gezoend had Mijn laatste zoen (22 dec 2003) was trouwens stukken beter dan de eerste (maar das ook niet zo moeilijk )
Oud 23-01-2004, 20:39
Laïs
Laïs is offline
Mzz. Was op de speelplaats, met mijn toenmalig vriendje (dat ik er ooit verliefd op kon worden ). En het was raar.
Een week later was het uit. Verdriet dat ik had. :-|

Laatste zoen? 31 oktober. met mijn sexding jongetje. maar dat is nu over.
Oud 23-01-2004, 21:07
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Nuck schreef op 19-01-2004 @ 15:40:
(maar hij heeft een vriendin )
Alles kan kapot toch

Eerste op een hockeyfeest met een jongen waar ik het ook redelijk lang mee heb volgehouden (of hij met mij)
Laatste woensdag na HWI, was een heel verliefde want ik was boos op hem geweest
Oud 02-05-2006, 22:11
Tim
Tim is offline
Mijn eerste Speekseluitwisseling was Hartstikke Smééééééé'rig.
9 April 2005 In de Jordaan , Amsterdam , Noorderspeeltuin half 9
Bij de Schommel (xD). Een meisje uit m'n klas vroeg ze of ze met me wou zoenen xD. En ik zei ja. Maar ze had gewoon nog met iemand (!). Maar haar vriendje vindt dat niet erg dat ze een sloeri is. Maarja Het was heel smerig en ik zou nooit meer met haar willen zoene
Oud 02-05-2006, 22:20
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 02-05-2006 @ 23:11 :
Mijn eerste Speekseluitwisseling was Hartstikke Smééééééé'rig.
9 April 2005 In de Jordaan , Amsterdam , Noorderspeeltuin half 9
Bij de Schommel (xD). Een meisje uit m'n klas vroeg ze of ze met me wou zoenen xD. En ik zei ja. Maar ze had gewoon nog met iemand (!). Maar haar vriendje vindt dat niet erg dat ze een sloeri is. Maarja Het was heel smerig en ik zou nooit meer met haar willen zoene
niet een beetje een erg grote up?
Oud 03-05-2006, 00:34
MTpower
MTpower is offline
up up up
Oud 03-05-2006, 08:55
Barones
Barones is offline
mijn eerste zoen was toen ik 15 was in de discotheek aan de bar (ja heel slecht) en ik heb de jongen daarna de hele avond ontlopen

en de laatste is al weer anderhalf jaar geleden (ja te lang)
Oud 03-05-2006, 09:10
Pruts0r
Pruts0r is offline
De eerste zoen van mij was op mn eerste date, op de kamer van mn vriendin die nu mn ex is. Dat was in april 2005, 2e paasdag 1 jaar geleden. Ik was toen echt supernerveus en zij ook, want t was voor beiden de eerste zoen. We misten gewoon bijna Maar toen vond ik het wel lekker, mja ik wist ook niet wat ik me ervan voor moest stellen.

Toen op vakantie in oostenrijk heb ik leren zoenen, dat was ook de eerste ECHTE speekseluitwisseling, maar die meid deed het niet zo goed naar mijn gevoel.

In oktober 2006 kreeg ik weer een relatie met de meid die nu dus weer helaas mn ex is, en toen heb ik t dr dus geleerd.

Eigenlijk was de laatste zoen toen ik daar wegging weer op dr kamer, en dat was echt lekker. Ze verraste me, maar ik had t nog veel lekkerder kunnen maken als ik effe had doorgezet, want dat liet ze merken dat ze dat wilde, maar dat deed ik dus niet.

Toen was ik dus weg, maar ik had nog vanalles laten liggen en toen maakte zij de deur open, en toen heb ik mn echte laatste zoen gehad. Dat was gewoon heel lekker, smaakte lekker, gebeurde met heel veel gevoel enzo duss.......
Oud 03-05-2006, 09:12
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-01-2004 @ 22:07 :
Alles kan kapot toch

was een heel verliefde want ik was boos op hem geweest
Dat zijn idd vaak echt heftige zoenen Omdat je het op die manier weer goed wil maken en ook echt wil laten zien dat je niet meer kwaad bent
Oud 03-05-2006, 09:14
Aurora
Aurora is offline
Eerste: bijna 6 jaar geleden, ik was 15 en verliefd en het was lief en leuk. Heb fijne herinneringen aan die jongen.

Laatste: afgelopen maandag, afscheidskus.

Edit: jezus wat een up
Oud 03-05-2006, 09:22
adon1s
adon1s is offline
1e: Was de eerste keer dat ik uitging was ik net 16 op koninginnedag. Was opzekers wel een geil mokkel
En de laatste gisteravond, had er uitgenodigt wist eigenlijk niet eens meer wie het was(koninginnedag ontmoet) maar damn wat was ze lekker en nog aardig ook
Oud 03-05-2006, 09:37
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
adon1s schreef op 03-05-2006 @ 10:22 :
damn wat was ze lekker en nog aardig ook
Dat komt niet heel vaak voor vind ik
Oud 03-05-2006, 11:12
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik was 12. Met een jongen met wie ik al een poosje had. 't was niet GEWELDIG, maar ook niet vreselijk smerig. Maar dat is na 5 maanden uitgegaan.

Gister met mijn vriend gezoent.
Oud 03-05-2006, 11:40
Verwijderd
Het was 28 of 29 mei 2002, ik was 14 en hij was 15. We zaten bij dezelfde zwemvereniging en we liepen elkaar al maanden achterna: aandacht vragen van elkaar, elkaar 'plagen' etc. Die dag, 's avonds na de training, stonden we samen de praten op het grasveldje naast het zwembad en toen kusten we dus. Eigenlijk kon hij er niks van en ik vond het maar nat en vies.
Oud 03-05-2006, 13:07
__
__ is offline
gaat deze niet dicht ofzo? nouja eh ik heb iets met data ofzo dus ik weet zelfs nog dat het 1 augustus 2001 was en eh. ja ik sloeg hem, knuffelde hem vervolgens even omdat ie zo 'nep zielig' keek (omg wat een getease over en weer) en toen begon ie me opeens te zoenen. hij was 17 en een engelsman, ik was net 13 en het was in de CAMPINGDISCO in frankrijk. toen we klaar waren zeg maar, stond mn broer ongeveer zo; (uhu, hij hield serieus twee duimen omhoog -_-). oja het was trouwens best okee, ondanks dat ie rookte.
Oud 03-05-2006, 14:18
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Eerste zoen: 1 augustus 2002 in Eindhoven. Ik had daar met een jongen afgesproken waar ik uiteindelijk 14 maanden mee samen ben geweest. De allereerste zoen was wel ok, maar we waren beiden nogal nerveus. De tweede was al een stuk beter.

Laatste zoen: Afgelopen maandag rond half 3 toen mijn vriend weer naar huis ging en die zoen was lekker zoals altijd.
Oud 03-05-2006, 14:52
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 02-05-2006 @ 23:20 :
niet een beetje een erg grote up?
maar 2 jaar oud.
Oud 03-05-2006, 15:50
Crimson
Crimson is offline
Eerste echte zoen was in 2001 met de jongen waar ik daarna 2 jaar mee samen zou zijn.

Laatste zoen was gisteren met de jongen die volgens mij nog steeds m'n ex is.
Oud 03-05-2006, 16:03
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Eerste zoen toen ik net 13 was en hij nog 12, was bij hem thuis. Het was verschrikkelijk, ik vond het vrij vies. Had de hele tijd het idee van: 'wat doet dat stuk vlees in mijn mond'. M'n toenmalige vriendje begon me ook direct erna te vertellen wat ik fout deed. Ik heb hem daarna nog 1x gezien en een maand later was het uit.

M'n laatste zoen een paar uur geleden. Van m'n vriend.
Oud 03-05-2006, 16:47
Zebra
Zebra is offline
Sjezus wat een up.
Oud 03-05-2006, 17:08
Verwijderd
Eerste zoen:
Tussen de coulissen van het plaatselijke theater, ik vond die jongen leuk maar ik wist niet me overkwam. En over de kwaliteit.. laten we zeggen dat het beter kan.

Laatste zoen:
Zondagavond geloof ik (omg, al zo lang geleden?) en die was dan weer wel voor herhaling vatbaar
Oud 03-05-2006, 17:10
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
1e zoen was ik.. uhh.. 13 dacht ik? Was op het feestje van mijn nichtje. Het was een klootzak, maar hij kon wel lekker zoenen

Laatste was zondag, van mijn vriendje
Oud 03-05-2006, 18:08
gurl19
gurl19 is offline
Ik was 14 jaar en was naar een jeugddisco geweest. Buiten heb ik gezoend. Ik vond het verschrikkelijk en heb daarna een jaar niet meer gezoend.

Hij draaide als een wasmachine, had een rook met kauwgom smaak, en ik had mn hele mond en kin vol kwijl

Mijn laatste: vanmiddag toen hij me afzette op het station een vlug kusje! Een echte zoenpartij was afgelopen nacht voor het laatst!
Oud 03-05-2006, 19:04
Blabal
Blabal is offline
Eerste was toen ik net 16 was en EINDELIJK ! het lef had om een meisje mee uit te nodigen naar de bioscoop

5 minuten voordat we binnen moesten zijn vroeg ik aan haar of ik haar mocht zoenen

Laatste 2 uur geleden met mijn huidige vriendin
Oud 03-05-2006, 20:38
Sasbeest
Sasbeest is offline
Eerste zoen: ik was 14 en dacht dat ik laat was. Wat achteraf gezien natuurlijk helemaal nergens op slaat. Het was met een jongen die 6 jaar ouder was, en op wie ik de hele zomer al stiekem een oogje had. Dus toen het eenmaal gebeurde was ik helemaal gelukkig! Het was niet nat enzo (fiew) maar perfect. (natuurlijk!). Wat ik me er nog het meest van herinner is dat het licht zo mooi in de kamer binnenviel, en op ons zegmaar.

Laatste zoen: na tweede paasdag 's avonds bij het kampvuur. Klinkt heel romantisch, maar dat was het eigenlijk niet haha.
Oud 03-05-2006, 22:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
14: Achter de jongerendisco met carnaval waar ongeveer iedereen ontgroend werd geloof ik...toch leuk als ik eraan terugdenk.
Oud 03-05-2006, 22:58
Verwijderd
Oeps. Beetje laat opgemerkt Dus daarom nu pas een slotje
Wel grappig om mijn oude posts terug te lezen trouwens
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten