| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Een ruzie die ik heb met een paar vrienden
![]() Mijn zwaar verneukte liefdesleven Mijn zware en slecht gemaakte SE-week Het kloteweer buiten en het feit dat ik nog moet wandelen met mijn hond Mot met me ouders Gottegot, ik hou die 20 minuten nie vol hoor. Ik denk dat in vanavond maar es een nachtje zonder slaap door ga brengen........*zucht* dan maar moe op school. En ik heb helemaal geen zin om de pessimist uit te hangen....t ging net zo goed
|
|
||
|
Citaat:
whahaahaha.... Hadduh wij laatst ook... 2 uur les, 4 tusse ure, 2 uur les en dan de bus misse... en dan in de verkeerduh bus stappuh... en dan ergens in Zoetermeer zijn... en dan de goede bus vinden en te weinig strippen hebben... en dan zwart rijden en dan om 6 uur thuis zijn terwijl je om 4 uur uit bent...Ontopic: Bastiaan natuurlijk weer heh!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb echt wéken met dat liedje in m'n kop gezeten en ik wist maar níét van wie het was. Nu weet ik het eindelijk en zie ik het overal staan O.o
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Alle ellende in de wereld:
Van eenzaamheid in rijke landen tot slachterijen in arme landen Van egoisme in rijke landen tot de gevolgen hiervan in arme landen Van psychische problemen die men elkaar geeft in rijke landen tot oneerlijke handel tegenover arme landen Van vrouwen en mannen die liever een egoist met zelfvertrouwen als vriend/vriendin nemen dan een aardig, meelevend persoon die zijn zelfvertrouwen kwijt is in rijke landen tot mannen en vrouwen die sex hebben met iedereen uit ellende en AIDS krijgen in arme landen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Njah, doe ik het nog een keertje (dit is verslavend) *Doet ogen dicht* Dak superkrachten krijg..... Hoe ik de wereld ga redden van de ondergang....... En hoe de mensen van mij zouden houden...... En dak dan me eerste relatie krijg...... *doet ogen open* 'k heb te veel jeugdige fantasie.....
![]() |
|
|