Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het programma wel leuk om te kijken!
Maar dat mens doet ZO overdreven. Echt alleen maar voor dat programma...ik geloof er niks van dat ze ook zo doet zonder de camera! En ze denkt echt dat ze nog 18 is! Nou niet dus.. Wel leuk om te zien dat ze zo'n goede relatie met dr dochter heeft. En Priscilla vind k een gaaf wijf ![]()
|
nee dat was de bips van "jaque"
![]() ach volgens mij is zij niet zo dom als ze lijkt, ze doet gewoon ALLES voor de aandacht. ik heb een enorme hekel aan aandacht trekkers dus ik had haar in het echt al lang geslagen maar toch kijk ik iedere keer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hahahahahahhahaHAHhHAhHAhahHAhHAhahHAhhahHAhahahahhahahahHhahahahahHah hahAhahhahHAhahhahahHahHahahahhahHahahHahHAhHahhahHAhAhHAhhHAhahhhahah ahhahahhaHAhAHhhahahhaHahHahhHahhhahhahHAhHhahhahHAhhHAhHAhHahhahahaha hahahHAhhhahahahAhhHahahahhHAhHAhahHahHAhHAhhHAhHAHhaHAHHAHhHAhahHAhhH AhHAhahAhhahHAhhahaaaahahahahahahhahaHAHhHAhHAhahHAhHAhahHAhhahHAhahah ahhahahahHhahahahahHahhahAhahhahHAhahhahahHahHahahahhahHahahHahHAhHahh ahHAhAhHAhhHAhahhhahahahhahahhaHAhAHhhahahhaHahHahhHahhhahhahHAhHhahha hHAhhHAhHAhHahhahahahahahahHAhhhahahahAhhHahahahhHAhHAhahHahHAhHAhhHAh HAHhaHAHHAHhHAhahHAhhHAhHAhahAhhahHAhhahaaaa
1 keer geplakt en gekopierd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind patty toch eigenlijk wel een heerlijk fout, plat en aso mens, als is het nep wat je ziet, het is heerlijke tv hahaha
vooral nu die schoonmaakster er is !! dat vind ik oowk zown lekker mens !!! hahah
|
![]() |
mr.Ed schreef op 23-01-2004 @ 14:13:
ik vind patty toch eigenlijk wel een heerlijk fout, plat en aso mens, als is het nep wat je ziet, het is heerlijke tv hahaha vooral nu die schoonmaakster er is !! dat vind ik oowk zown lekker mens !!! hahah AAAAAAAAAAAAAh, neeeeeee, niet die stomme troela van een schoonmaakster! jak bah bleeeeehg. nee patty s fun en overdreven, maar die schoonmaakster s een ramp!!! en die man van patty, rene, hufter! woont nu bij mij in t dorp(kep m nog nooit gezien). en die dochter...lekkerbekje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik erger me trouwens dood aan je... je hebt dan wel een hippe forumnaam, maar het is notdone op dit forum om jezelf te vernoemen naar je favoriete bandje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Uit het Saai met aspiraties naar meer #1037 Martiño | 500 | 06-07-2010 14:56 | |
Films, TV & Radio |
Vanaf vandaaag: Patty's Fort levi's | 18 | 02-10-2004 16:33 | |
Films, TV & Radio |
paradise hotel Verwijderd | 411 | 28-05-2004 15:16 | |
Films, TV & Radio |
The best of Patty's Posse levi's | 6 | 22-05-2004 22:44 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP-WANSMAAK-KITSCH-foto-topic Pan Am | 500 | 17-08-2003 19:43 | |
Lifestyle |
patty versus patricia Verwijderd | 36 | 21-04-2003 02:35 |