![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ten tweede vraag ik mij af of ik het met een vrouw wel zo leuk zou vinden. Of ik die lul niet te erg zou missen. Of ik het niet incompleet zou vinden. En ik denk niet dat ik een man wil delen. Maar wat zeur ik nou, ik kan alleen sex hebben met gevoel voor de ander, en laat anders maar. Ik heb geen zin in die kater die je hebt als je die mindlink niet hebt of halverwege verliest. Ik wil niet elkaar met hete tranen beplengen omdat dat gevoel weg is. Ik wil niet op het moment zelf al weten dat het de laatste keer is. Ik wil geen afscheidssex, ik wil geen pijn. (Maar ik heb gewoon al de hele dag een kutdag, dus trek je vooral niks van mij aan) |
![]() |
|
Als het gaat om een trio puur voor de lust wil ik alleen iets met twee hetero mannen die allebei voor mij zijn.
Een trio met een ander meisje erbij zou ik alleen willen als alle drie gevoelens voor elkaar hebben. Sexuele gevoelens of verliefdheidsgevoelens, dat maakt dan niet uit. Het resultaat is dat alledrie even belangrijk zijn, en met zijn drieen tegelijk aan het sexen zijn, inplaats van een persoon die bij toerbeurt met twee anderen bezig is. Een ménage a trois heet niet voor niets zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, nooit een trio gedaan en heb ik er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan.
Ik heb nu een vriend en met nog een man erbij zou ik me toch alleen maar op mn vriend richten. Met nog een meisje erbij zou ik me veel te veel zorgen maken, ik hoef behalve zoenen en wat gefriemel niets met dat meisje en dan toekijken hoe hij iets met haar doet. Nee, toch liever niet. Ik vind het wel goed zo met zn tweetjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #84. Missy | 500 | 02-12-2007 22:51 | |
Seksualiteit |
Eerder triootje dan kwartetje? Soullar | 39 | 24-04-2006 16:21 | |
Seksualiteit |
DUO of TRIO wixxer | 53 | 30-01-2003 19:00 | |