Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2004, 00:18
juno
juno is offline
Nou heb ik iets van: wat ik met een man moet, dat weet ik nou zo onderhand wel. Maar wat moet ik met een vrouw. Twee mannen die allebei voor mij zijn...dat klinkt al een stuk bekender.

Beiden wil ik nog wel eens een keer meemaken. Maar niet in een vaste relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-01-2004 @ 00:05:
In principe ben je een godgruwelijke tijd lang bezig met eigenlijk net niets en uiteindelijke actie duurt misschien 2 minuten.
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan. Er zijn genoeg standjes/spelletjes te bedenken waarbij je met z'n 3-en bezig bent, zonder dat een persoon zich hoeft te vervelen. Tja, tenzij je natuurlijk vertikt het andere meisje aan te raken, maar dan heeft het weinig nut een trio te doen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 27-03-2004 @ 01:18:
Nou heb ik iets van: wat ik met een man moet, dat weet ik nou zo onderhand wel. Maar wat moet ik met een vrouw.
Je bent een vrouw, je weet toch wat je zelf lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 27-03-2004 @ 14:59:
ja, een lul natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:58
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Soullar schreef op 26-03-2004 @ 22:25:
Ik zou juist denken dat wanneer je als man met 2 vrouwen het bed deelt, je een beetje op moet passen dat de dames eenmaal samen aan de gang je niet vergeten.
Ligt er natuurlijk aan hoe zeer de dames zich tot elkaar aangetrokken voelen. Veel hetero-meiden willen een vvm trio proberen zodat ze samen een man kunnen verwennen.
Oud 27-03-2004, 18:45
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nah dat zou niets voor mij zijn. In beide gevallen zou ik bang zijn om vroeg of laat 'weggewerkt' te worden uit het trio en daar kan ik slecht tegen. Om verder te denken dan deze barriere heeft dat dan niet eens meer zo'n zin voor mij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:33
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Pallas schreef op 27-03-2004 @ 18:58:
Ligt er natuurlijk aan hoe zeer de dames zich tot elkaar aangetrokken voelen. Veel hetero-meiden willen een vvm trio proberen zodat ze samen een man kunnen verwennen.
Samen een man verwennen. Dan wordt je letterlijk genomen. Heerlijk.
Oud 28-03-2004, 17:17
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-03-2004 @ 14:59:
Zoals alle mannen het allemaal nét even anders willen, ik bedoel, er is er niet één die pijpen saai vindt, maar ze reageren toch allemaal op hun eigen manier, zo zal dat ook gelden voor een vrouw. Dus wat ik lekker vind, vindt een andere vrouw misschien wel helemaal niks. Dat ten eerste, op het praktische niveau.

Maar ten tweede vraag ik mij af of ik het met een vrouw wel zo leuk zou vinden. Of ik die lul niet te erg zou missen. Of ik het niet incompleet zou vinden. En ik denk niet dat ik een man wil delen.

Maar wat zeur ik nou, ik kan alleen sex hebben met gevoel voor de ander, en laat anders maar. Ik heb geen zin in die kater die je hebt als je die mindlink niet hebt of halverwege verliest. Ik wil niet elkaar met hete tranen beplengen omdat dat gevoel weg is. Ik wil niet op het moment zelf al weten dat het de laatste keer is. Ik wil geen afscheidssex, ik wil geen pijn.

(Maar ik heb gewoon al de hele dag een kutdag, dus trek je vooral niks van mij aan)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:09
Blondfun
Blondfun is offline
niet doen...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 08:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pallas schreef op 27-03-2004 @ 18:58:
En als ze wel met mekaar bezig willen, prima, ik vermaak me wel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:39
juno
juno is offline
Als het gaat om een trio puur voor de lust wil ik alleen iets met twee hetero mannen die allebei voor mij zijn.

Een trio met een ander meisje erbij zou ik alleen willen als alle drie gevoelens voor elkaar hebben. Sexuele gevoelens of verliefdheidsgevoelens, dat maakt dan niet uit. Het resultaat is dat alledrie even belangrijk zijn, en met zijn drieen tegelijk aan het sexen zijn, inplaats van een persoon die bij toerbeurt met twee anderen bezig is. Een ménage a trois heet niet voor niets zo.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:51
Verwijderd
Nee, nooit een trio gedaan en heb ik er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan.

Ik heb nu een vriend en met nog een man erbij zou ik me toch alleen maar op mn vriend richten. Met nog een meisje erbij zou ik me veel te veel zorgen maken, ik hoef behalve zoenen en wat gefriemel niets met dat meisje en dan toekijken hoe hij iets met haar doet. Nee, toch liever niet.

Ik vind het wel goed zo met zn tweetjes
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 13:01
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou het nooit willen doen met een meid erbij. Dan word ik echt té jaloers. Mn vriend zou het niet doen met nog een gozer drbij, dus blijven we lekker over met zn tweeën.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 13:19
sail fan
sail fan is offline
lijkt me aan de ene kant wel lekker 1m 2v, maar dat intieme is weg, dus daar zal ik me behoorlijk aan storen, dus doe maar niet. 2 onbekende lijkt me nog wel eens wat
Oud 29-03-2004, 16:10
robby_007
robby_007 is offline
ik ben op zoek naar een derde persoon voor een avondje de eerste keer en me vriendin wi het ook wel maar ja zoek er maar iemand voor op
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:22
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
robby_007 schreef op 29-03-2004 @ 17:10:
ik ben op zoek naar een derde persoon voor een avondje de eerste keer en me vriendin wi het ook wel maar ja zoek er maar iemand voor op
Man of vrouw??

Regels voor berichten