![]() |
||
Citaat:
Het is niet vies, het is alleen het idee dat het vies zou zijn. Als jullie net onder de douche vandaan komen zijn jullie niet vies, en kun je ook rustig tussen haar billen likken zonder dat je er iets van ruikt of proeft. Huid, dat proef je. Net alsof je de binnenkant van je pols proeft. Je hoeft niet meteen met je tong de binnenkant van haar endeldarm te verkennen, dat is ook zo lekker niet eens namelijk. Het erom heen likken en sabbelen en met vingers masseren is veel lekkerder en geiler om mee te beginnen. In het begin is het een beetje raar misschien, maar het is een van de intiemste dingen die je met iemand kunt doen, dus het is al snel zo leuk en lekker dat je het niet langer raar vindt en dan is het alleen nog maar genieten! Het hele gebied zit inderdaad stampvol hele spannende zenuwuiteinden, die verrukkelijke stroomstootjes door je buik en rug sturen. |
![]() |
|
Ik sluit me bij juno aan, behalve het niet behandelen van de binnenkant van de endeldarm, aangezien dat imho en volgens mn vriendin erg aangenaam is
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik sluit me helemaal bij juno. Bij mijn introductie tot anale seks, heeft mij vriend mij gerimd, toen we net samen gebadderd hadden. Ik kan me niet meer herinneren hoe het was, maar het was desalniettemin erg plezierig. Ik heb nooit eigenlijk er serieus over gedacht om dat ook eens bij hem te doen..maar als ik er zo over nadenk denk ik dat hij het ook wel genieten vind.
En inderdaad, als je net gedouched of gebadderd hebt, is er niets vies aan, het is meer het idee waar je je over heen moet zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Lifestyle |
Kaal hoofd.... Feestbeest nummer 1 | 48 | 20-05-2002 16:28 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van het likke van het aarsgat ? Heartbeat | 26 | 23-01-2002 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Woorden II ... ( DoP-verhaaltje) Convulsive | 7 | 15-11-2001 14:06 |