Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eeeeh bij ons is 't zo als je de klas binnenkomt en je bent minder dan 10 minuten te laat wordt je als te laat opgeschreven... ben je meer dan 10 minuten te laat wordt je als absent opgeschreven... al die formulieren gaan de computer in en gaan naar de coordinator. Als je 1x te laat bent ga je je de volgende ochtend melden (1ste uur is om 7.45 - les begint om 8.10 uur.... 2de uur is om 8.30- les begint om 9.00 uur) je mag 5x te laat komen in een periode anders moet je tot half 5 op school blijven
![]() verders voor ieder uur dat je absent bent of gewoon wegblijft moet je een uur nablijven. Bij de tweede keer 2 uur en bij de derde keer 3 uur en daarna volgt schorsing. snap je''t een beetje?!?? whaha... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je mag 2x afwezig zijn per vak (een vak duurt 1-2 blokken. Er gaan 2 blokken in een semester, 4 in een jaar). Dit houdt in:
Te laat komen. Niet komen. Stof niet gelezen hebben. Huiswerk niet gemaakt hebben. Als je 3x als afwezig bent aangemerkt mag je niet meer deelnemen aan de tentamens van het vak. "School" = Universiteit Utrecht. De regel is wat aan de strenge kant omdat er voorheen nogal veel mensen afvielen bij deze studierichting (Rechtsgeleerheid of ook wel gewoon Rechten) en de universiteit krijgt geld per leerling die zijn diploma haalt als ik me niet vergis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euh, ffs nadenken.. meestal loop ik gewoon de les in en ga zitten en geen probleem
![]() Briefjes kun je krijgen bij de concierge die je dan doorverwijst naar de les.. Eerste 3 keer zijn gratis, maar bij de 3de keer moet je wel melden, de keren daarna naar de rector die je laat nakomen, en met je gaat praten waarom je te laat bent ![]() Echter voor groot te laat komers zijn er zoveel gaten, als in 10 keer te laat komen, 1 uur inhalen, of geven ze het gewoon op [laatste jaars ![]() Na kerstvakantie ga telaat teller weer op 0 ![]() |
![]() |
|
Als je te laat bent krijg je een 'groene kaart', dat is een papiertje waarop je moet invullen welke dag, tijdstip het is, welk vak je nu hebt van welke docent. Dan moet ej aan de congierge de reden waarom je te laat bent. Die bepaakd dan of dat een goede smoes is of niet, zoniet dan moet je je de volgende dag om 8 uur melden, anders gebeurd er niks.
|
bij ons moet je dan eerst je schoolpasje gaan inleveren bij de balie, daar krijg je dan een briefje mee voor je leraar, dan kun je later dat schoolpasje weer gaan ophalen, maar dan kun je dus niet op de computers en nog heel veel meer niet. als je je schoolpasje eerder terug wil moet je een leraar zover krijgen om met je mee te gaan. maar meestal ga ik gewoon t lokaal binnen en kijk de leraar heel lief aan. lukt meestal wel
![]()
|
Verwijderd
|
om half negen (begin vd les) blokkeert een conrector de ingang en wordt iedereen doorgestuurd naar de congierge voor een briefje. Na de tweede bel kan je alléén nog met een briefje de les in (in theorie
![]() Tja het liep vorig jaar wel de spuigaten uit, net als met het spijbelen. Maar de meesten komen bij de 'strenge' docenten netjes optijd, maar de meeste docenten zijn er zelf nog niet als de les begint... ![]() |
![]() |
|
Bij ons is het allemaal heel keurig geregistreerd.
De eerste keer te laat krijg je een briefje, de 2e keer moet je je de volgende dag om kwart voor 8 melden, 3e x is geloof ik melden + 1 strafuur ofzo. En na elke rapport uitreiking begint het weer opnieuw. Ik kan niet zo heel uitgebreide info geven, want ik kom haast nooit te laat, en als ik te laat kom hoef ik bijna nooit n briefje te halen.
|
Verwijderd
|
sinds dit jaar hebben we een nieuw systeem.
iedereen heeft een pasje met een barcode. als je te laat bent moet je je pasje scannen en dan krijg je een bonnetje. die moet je dan aan de leraar geven en mag je de les in. als je je pasje bent vergeten moet je naar huis hm halen. dat je te laat bent wordt ook doorgewstuurd naar de computer van de profielleider. het staat dan van het hele jaar bij elkaar wanneer je te laat was. de ovlgende dag moet je je om 8.15 uur melden. als je dat heel vaak niet doet moet je vrijdag middag na blijven. hm tja alleen werkt het niet echt want als je te laat bent staat er heel vaak niemand dus hoef je ook niet te scannen. verder weeet ik het want ik ben 1 keer te laat geweest en toen stond er niemand ![]() |
![]() |
|
ben blij dat ik er volgend jaar weg ben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps-, Baby- en Opgroeitopic #17 Verwijderd | 500 | 05-01-2015 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Discussie verhalenwedstrijd: Hoe verder? Ieke | 28 | 09-03-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |