Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het de eerste keer wel grappig de 2e keer begon ik me echt heel erg te ergeren over het iq van die twee hoeren. Komt er een of andere vriend van ze langs, wordt hij geintroduceerd als een hele normale jongen die niet geeft om wat andere van hem vinden (hiermee geven die sletten dus al aan dat zoiets hun wel boeit) en dan komt die jongen eenmaal in beeld is hij gewoon net zo'n modeflikker als die 2 ordinaire visbmbos. Loopt hij rond op het strand hebben ze het alleen maar over zijn 400 dolar kostende gucci broek. Tering wat een oppervlakkige zooi, ik ga het niet meer kijken want ik wordt er echt te pissig van.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
De topicstarter zegt zelf:
Citaat:
![]() Die van Patty Brard vond ik net wel kunnen, maar veel gekker moet het niet worden. |
![]() |
|
![]() |
nou de eerste kijke is leuk...dan zie je je zelf ook nog wel daar tussen zitten enso...maar zodra je et vaker gaat kijken ga ik me der echt aan irriteren hoor...! daarom kijk ik et ook niej meer...helaas das een kijker minder...
xx
|
Verwijderd
|
tegenwoordig is het in om het leven van beroemdheden te volgen?? onzin denk!!
dit zijn van die rijke mutsen die zich al zorgen maken om het minste of geringste. moet je kijken wat een spullen ze bezitten, als ze de helft van hun geld nou eens af zouden staan aan goede doelen, zag de wereld er stukken beter uit. maar nee ze maken zich druk om luxe problemen, en worden daarbij nog eens gefilmd ook. hoe maak ik een programma: men neme een bekend persoon en een camera, en voila!! BLEGH |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Films, TV & Radio |
Waar kijk jij graag naar op tv? Naru | 51 | 07-04-2004 11:03 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 | |
Muziek |
mtv Gadje | 15 | 08-01-2004 21:35 |