Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
omdat waarschijnlijk dan maar 1 iemand die overleden buurman kent, en zo'n actrice kent [waarschijnlijk] iedereen.. |
![]() |
||
Citaat:
Zullen we dan maar een algemeen doden-condoleer-topic opzetten..... Ik stop....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze had borstkanker.. Zou het een gevolg zijn van haar geboorte => constatering tijdens de zwangerschap en kind laten komen?? Trieste keuze lijkt me dat.. ![]()
||
Citaat:
Het is sowieso erg als er mensen overlijden. Het feit dat ze bekend is doet me niet veel maar wel dat ze nog zo jong was en een man en kindje achterlaat. |
![]() |
||
Citaat:
maar het hoeft daar niks mee te maken te hebben
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 18:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar dacht ik ook aan.. Maar het is natuurlijk wel zo dat als je borstkanker hebt, je niet zo 1 2 3 dr aan overlijdt, sterker nog, het merendeel kan worden gered. Daarom dacht ik er eigenlijk aan..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() zie post i ofn. Als je te lui bent om te lezen, vat ik het ff samen: jonge vrouw baby van 6 maanden borstkanker triest Kortzichtigheid ten top weer...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar kennelijk bezit jij dat dus niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
The blast tore apart the bus, turning it into a twisted wreck. Shattered glass lay on the ground. One side of the bus had been blown out and the back half of the roof was blown off.
"It was like a pastoral scene - the sun was shining and it was serene outside - but the bus was a nightmare. Bodies were sitting in their chairs, burnt, motionless," said witness Drora Resnick. "There were burnt children sitting together. People started rushing off the bus, but they were still there, not moving." "It's indescribable," he said. "It's a real nightmare, you can smell the blood." Dat gebeurde vanochtend om 7:55. Kraait geen haan naar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Guusje Nederhorst (34) overleden Gatara | 134 | 05-02-2004 20:33 | |
Films, TV & Radio |
gtst [7] Freshh~ | 500 | 04-02-2004 22:01 | |
Psychologie |
Welke Herinnering(en), kwam(en) er vandaag naar boven? Dreamerfly | 34 | 30-01-2004 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Guusje Nederhorst (Roos uit GTST) Overleden.. DutchGirl | 1 | 29-01-2004 13:55 |