Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
kutjebef...
Ik heb geen vrij kunnen krijgen... Omdat ik alleen in de fokkin winkel sta... En mijn geliefde collegae in Londen zijn... Dus ook ik kom later... Maar ik kan natuurlijk de shop wel eerder sluiten. Ik ben daar wel de baas ghehehehe Of iedereen komt ff mij gezelschap houden in Alkmaar ![]() Maarikbenerdus om 6 of 7 uur denk... En we gaan er een fokking nachtmeet van maken. Daar ben ik wel voor... Ik ben EPD trouwens. Niet Dusjcrib. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je gaat wel leuk zijn, hoor En daarom moet je ook mee nachtmeeten. Dan is iedereen een stuk minder verlegen. En zijn er alleen maar de koele mensen over ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en ja als ik niet leuk ben dan doe ik gewoon sexy met mn tussen lippen en neus stukje ha.
||
Citaat:
![]() maar plan B is ook goed, heur ![]()
||
Citaat:
PUNCH Punch is iedere zaterdag vanaf 23:00 uur met dj Double J & Dab. Zij draaien house, electro, hip hop, jungle & breakbeats. aanvang 23:00 entree €6,00 Tivoli dehelling Break! met dj's St Paul & Leroy (Family Affair). BREAK! is open, ontspannend en een en al feelgood. Met Family Affair kregen dj's St. Paul en Leroy (bekend van Lowlands, North Sea Jazz en Off-Corso) de smaak voor zwarte dansmuziek te pakken. In BREAK! gaan ze net nog even verder. Laat de werkweek van je afglijden, laat je meevoeren op alles tussen hiphop, funk, soul en r&b. Betoverende beelden komen van Supreme Cuisine. aanvang 23:00 entree €5,00 Ekko live: de kift mengeling van theather en fanfarepoppunk. aanvang 21.00 entree 9,00 entree na 23.00: 4,00 na afloop: Dansen: diep in je groef. dj's buurman en buurman.
||
Citaat:
duur bier betalen in een café of goedkoop onder een brug schultenbrau drinken ? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK meet # 15 Verwijderd | 500 | 20-01-2008 21:28 | |
De Kantine |
DK-meet #10! Cherry Springs | 500 | 16-10-2007 23:39 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? #2 WolterB | 343 | 05-01-2006 22:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel-Palestina meeting v1.2 Gatara | 35 | 22-05-2003 22:58 |