Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet, reclame is vast ergens goed voor, anders was het er niet he
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Reclame dient de consument te informeren welke producten hij waar tegen welke prijs kan aanschaffen PUNT
Jehova's dienen ergens in een gebedstempel tot god te bidden en op het einde van de wereld te wachten waar alleen zij tot het paradijs worden toegelaten, dus niet bij mijn aan de deur te staam. Damn, die mensen komen echt te vaak gewoon. Er ligt hier ook ergens een Koningszaal ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
bovendien, jij bent ook gefaseerd op weg naar je dood, als je snapt wat ik daar mee wil zeggen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, ik hoop voornamelijk dat die dag, vooropgesteld dat hij komt, nog een tijdje op zich laat wachten....eerst nog even een tijdje doorzondigen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zondig toch niet kameraad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij ben ik dan bij voorbaat al reddeloos verloren ![]() Maar ik denk dat als er een God is, dat Hij mensen zal beoordelen op hun levenshouding en levensloop in het algemeen, niet of ze een goed christen/moslim/jood/etc. waren.
Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 00:00. |
![]() |
||
Citaat:
Hm, doen jehova's eigenlijk niet ook meewerken aan dat "over de hele wereld bekendmaken van Christus"?..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat denk ik soms ook: Jeetje, ik wordt zo nooit gered als je echt aan alles moet voldoen! Maar dan denk ik ook: God weet dat we zondige mensen zijn! Al toen we nog in de baarmoeder zaten (okay, dit klinkt vaag! sorry!) hadden we al gezondigd, omdat we dat over-geerfd hebben van Adam en Eva. (okay, niet-gelovigen of niet-christenen, ik kan nu zeker weer een berg kritiek verwachten, maar ik geef gewoon mijn ondervindingen...) en ik denk dan ook: God heeft niet voor niks zijn enige zoon, Christus, voor ons geofferd zodat we vergeven kunnen worden van onze zonden! Dus probeer je niet zo slecht te voelen en voel je niet zo klein en onwaardig! |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
naam onbekend schreef op 03-02-2004 @ 00:58:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Snelle oplossing: Open doen.. Zeggen zij wij komen dit en dit brengen.> Zeggen dat heb ik al of dat hoef ik niet en deur dicht gooien Veel tijd oplossing: ![]() Ze helemaal laten uit zeiken folders aannemen ze van alles laten zoeken.. (staan er opeens een stuk of 4 aan je deur) en dan zeggen.. Geloven jullie daar zelf in?? Want ik geloof er geen reet van.. ![]() |
![]() |
|
Jehova; wordt vaak gezegt dat is de naam van God, maar dat is fout. De naam van God is Jahweh, maar in de bijbel staat; Gij zult de naam van de Here niet ijdel gebruiken. En daarom gingen de Joden een andere naam gebruiken, Adonai, wat betekend Here.
Later is Jahweh en Adonai samen gevoegd en is het Jehova geworden. Dus eigenlijk is hun naam helemaal fout. Als je dit vertelt als ze bij je aan de deur komen ben je er voorgoed van af ![]() Dus met andere woorden Jehova is een bijnaam voor God. ![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
|
Jehovah's ja! Vervelend irritant en vooral mensen die mij altijd op het verkeerde moment benaderen met die rotzooi van hen! Het is toch een grote nachtmerrie om zaterdagochtend gewekt te worden om half acht, na een avond blasfemisch bier drinken in het buurt cafe!
Wat trouwens ook wel weer een voordeel is! in je boxershort met bezopen hoofd, gehuld in een slayer tshirt! De deur open doen, en dan van te voren eens fatsoenlijk je scheur opendoen! omdat je nog steeds moet gapen. Druk daarbij nog een lp van Venom in de Radio, en men is meteen genezen! en dit zwartekousen volk zal nooit meer langs komen. En als ze dan toch zeggen "Dat je nog gered kan worden" zeg dan dat je alleen gered wil worden door 10 blote vrouwen, met ieders een meter pils in de handen, met op de achtergrond de tonen van de duivel zelf ![]()
||
Citaat:
Ja, dat klopt, je hebt gelijk!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen Nienna* | 52 | 04-02-2013 17:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jehova getuiges weigeren bloedtransfusie De Veroorzaker | 244 | 10-09-2009 11:43 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
De Kantine |
Geven Jehova's getuigen echt gratis bijbels weg? fizzle-fluffy | 72 | 04-01-2007 15:05 | |
Jehova's en bloedtransfusies Verwijderd | 85 | 04-05-2006 23:09 | |
Jehova's getuigen en liefde Skilly | 2 | 25-04-2006 15:13 |