![]() |
||
Citaat:
![]() Kbedoel met "ondertussen" dat die 7 keer alweer een tijdje geleden is. dus niet dak nu achter me pc zit te rukken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() verste wat ik op een dag ben gekomen is 5 x en de laatste 2 x was een beetje geforceerd om te kijken hoever ik kon komen.. das dus in men uppie wel eens 5 x sex op een dag gehad, dan heb je idd geen lul meer over ![]() en achter elkaar komen? max 3 ŕ 4 x omdat het na de 2e keer zo lang al gaat duren bij mij.. meestal heb ik dan al lang geen zin meer ![]()
|
![]() |
mijn record is 5x achter elkaar volgens mij..
maar toen heb ik 2 dagen met een pijnlijke zak rondgelopen.. meestal ben ik na 1x wel klaar maar als het een vluggertje was kan ik nog wel.. of ik moet eerst klaar gepijpt worden dan lukt de 2de keer ook nog wel.. maar 3 is erg vermoeiend.. |
![]() |
|
Voor de mannelijke 10+ers: Kan je dan nog wel normaal lopen?
![]() Zelf 2x als het binnen enkele minuten moet gebeuren en 5x op een dag als het langer mag. Maar daarna voel ik mij niet prettig meer, dus dan kap ik er ook mee want ik doe het niet om het aantal. Kwaliteit over kwantiteit denk ik maar.. |
![]() |
|
Ik kan 2 keer achter elkaar zonder tussentijd. Voor de derde keer moet ik eerst een half uurtje wachten, en meer dan 7 a 8 keer per dag haal ik niet. De laatste 5 zijn ook niet echt lekker meer. Maar ja, je moet wat als je je verveelt.
||
Citaat:
vleeswaardig gezien kan ik er natuurlijk wel iets indrukken, maar.... |
![]() |
|
![]() |
Ben wel jaloers op die cijfers hier, ik kom na een kwartier zwoegen net tot 1, en dan ben ik al blij dat het zover is gekomen... laat staan dat ik er een tweede of derde kan krijgen... alles is dan zoooo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom niet zo vaak klaar, iig nooit door mezelf, en als t gebeurd met een wonder, dan blijft het ook echt bij 1 keer ![]() |
![]() |
|
meer dan 3 x heb ik niet gedaan nog, maar dat is gewoon omdat de zin dan weg is..
![]() maar voor meiden: omdat jullie makkelijker vaak achter elkaar klaar kunnen komen, is het dan niet moeilijk om te besluiten wanneer je echt genoeg hebt gehad? |
![]() |
|
|