Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
01-02-03 remember that day as the day that the smartes people proved to be the stupid one
dit is te dom voor woorden hij begon de oorlog gewoon omdat ie ff dacht saddam te pakken oh doe k wel ff, duizenden doden ah ja we moeten die ene man hebb, volgens mij maakt het nu voro die mensen niks uit of ze onder het regime van saddam waren of nu het is er zoo slecht daar, k ken iemand die heeft er werk gedaan hij het rode kruis dacht k en echt die arme mensen. Bush en Blair de nobelprijs voor vrede ![]() ![]() net een mop hehehe maar helaasts --> is net zoiets als mij kanditaat stellen voor de nobelprijs voor wiskunde zelfs k had meer kans om te winne
|
Nobelprijs voor de vrede. Ik had het al een paar keer gehoord de afgelopen paar maanden. Moge het duidelijk zijn wat mijn mening hierover is.
De beste man heeft niets anders gedaan dan de haatverhoudingen vergroot, agressie tot een nieuw stadium verheven en daarnaast ook nog eens duizenden mensen de dood ingejaagd. Hij heeft zelfs mij agressieve neigingen toegeschoven met z'n toespraken (en ik ben niet bepaald een agressief persoon)... Nobelprijs voor de vrede, laat me niet lachen.
|
![]() |
ronduit belachelijk dit.
bush, een van de agressiefste presidenten die amerika heeft gehad, en een grotere bedreiging voor de wereldvrede dan wie dan ook, de vredesprijs..... (misschien) ![]() ![]() een zeer grove belediging voor iedereen die de nobelprijs heeft gekregen, voor jaren (baanbrekend) onderzoek, echte inzet voor vrede, of om wat voor reden dan ook. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het boeit niet wie er genomineerd wordt, de Nobelprijs zou een strikt wetenschappelijke prijs moeten zijn. Het is al erg genoeg dat er een prijs voor de literatuur is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik de nominaties zo doorlees snap ik ineens waar het op slaat. Hoe een paus trouwens genomineerd kan worden, snap ik ook niet, dat terzijde...
De nobelprijs voor de vrede stond nog ergens voor, nu is het een corrupte manier geworden om je naam in de boeken te laten schrijven. Helaas, maar als het zover komt, mag deze prijs van mij ook verdwijnen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is wel mogelijk om neutraal te blijven, nederland had geen partij voor het wanbeleid van bush moeten kiezen, iets wat ze wel gedaan hebben. Verder is nederland niet voor zn mening uitgekomen, maar doldwaas achter de VS aangelopen. Wij in nederland zijn van mening dat wij ons aan de VN moeten houden en harde bewijzen willen zien voordat wij gezamelijk besluiten met de andere landen om tot geweld over te gaan, wij zijn niet van mening dat 1 grootmacht in zn eentje dat mag bepalen en zomaar kan uitvoeren en daarbij even 40.000 mensen de dood in jaagt. Kortom, wij hadden moeten staan voor deugdelijk internationaal beleid. Hoe wij Duitsland hebben genaait, domme vraag, zij zijn nederlands belangrijkste handelspartner, zonder duitsland is nederland gewoon niets, helemaal niets, en wat hebben we gedaan? Ons helemaal gekeerd tegen hun opvattingen: uit principe tegen de oorlog, en als dan toch, dan alleen met de VN als de VN daartoe besluit, en niet eigenmachtig door de VS. Wat heeft Nederland gedaan? Actief de VS gesteund, zowel politiek als militair, en daar kan Balkenende zich niet onderuit draaien door een mooie verwoording, want feitelijk komt het hierop neer. Verder is het een feit dat als je troepen naar een bezet land stuurt, dat je dan de bezetter ondersteund, dat heeft geen fuck te maken met stabiliteit, het is gewoon een bezetting waar helemaal niet humaans aan is. En als jij durft te stellen dat wij slechter af zouden zijn geweest als we de oorlog niet hadden gesteund ben jij gek. We hebben onze belangrijkste handelspartner genaait, we hebben onze incompetente de hoop scheffer in een zeer belangrijke functie waarvoor hij absoluut geen capaciteiten heeft, we hebben de VN een mooie dolkstoot gegeven, en we hebben een illegale overval op een land gesteund waarmee wij ons schuldig maken aan het bloedvergieten. En is Irak en beter op geworden tot nu toe? Nee, en als jij je goed zou verdiepen in het onderwerp, dan zul je zien dat de toekomst er ook zeer slecht uitziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De VS komt dan met het absurde idee om agressieve neigingen richting SH te vertonen en dan kan het niet meer terug. De aanslagen op het WTC hebben inmiddels wel genoeg criminele daden gelegitimeerd, laten we ze nu maar eens vergeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben overigens wel benieuwd wanneer de VS andere dictatoriale landen gaat aanvallen die economisch niets te bieden hebben ( olie ) maar waar de mensenrechten even hard aan revisie toe zijn als in Irak |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Waarom worden er geen andere landen binnengevallen? Neem nou bijvoorbeeld Noord-Korea, wat imho veel gevaarlijker is/was als Irak. Mwah.. Noord-Korea had inderdaad geen olie... tsja, niet echt interessant dus voor Amerika. Daarnaast waren imho de aanslagen op 11 September slechts een trigger om het volgende deel van het Plan Imperium America in beweging te zetten. Dat Amerika Irak ging aanvallen en Saddam vervangen voor een Pro-Amerikaanse regering (waarmee mooie dealtjes gemaakt konden worden) was al lang beslist, het enige wat nog nodig was, was een legitieme reden tov de rest van de wereld. Hierbij stel je jezelf ook weer ernstige twijfels over hoeveel betrokkenheid Amerika zelf had bij de aanslagen op 11 September. Over een jaartje of 40, 50 horen we de waarheid op Discovery Channel in een of andere mooie uitgezochte documentaire. (en dan is het nog maar weer de vraag door wie Discovery Channel bekostigd wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Naja, lamaar...... ik geef al weer op.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat saddam ook de soennieten of sjiíeten ( ik weet niet tot welke stam hij hoorde ) en de koerden ook al naar het leven stond, dus wat dat betreft heb je ongelijk, dat was al zo, en ook de vrouwen moesten gewoon netjes thuisblijven, dus ook daar geen verandering, maar ja als ze de boel nu laten verkommeren zal het wel weer net zo'n zooi worden als het was ja
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, Koerden zijn een volk en geen godsdienst, godsdienst vrijheid heerste er ook, alleen niet voor de joden verder voor alle goddiensten wel ![]() Het is absoluut verkeerd te denken dat Irak een maffe moslim staat was, Irak was juist altijd zeer westers ingesteld. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Al Gore wint nobelprijs voor de vrede Verwijderd | 146 | 18-10-2007 21:43 | |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Nobelprijs voor de vrede marlies | 37 | 21-02-2002 15:02 |