![]() |
||
Citaat:
maar niet leuk als in leuk ik ben verliefd op je
|
Niet principieel tegen, goeie oplossing in plaats van onbekenden op te scharrelen van wie je niets weet. Alleen tja, wordt één van beiden al eens verliefd hé...
Maar zeker niets op tegen, seks zonder liefde kan echt wel, en als het een seksmaatje is die je kan vertrouwen, des te beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hoi, ik vraag me af hoe je aan een sexmaatje komt. Zoals jullie zeggen is het vaak een persoon die je goed vertrouwd. Meestal zijn dat net je beste vrienden. En daar vraag je zoiets niet aan toch? Wie wordt jou sexmaatje en hoe gebeurd dat? Of moet ik hier een nieuw topic voor aanmaken??
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vroeger ... paar maand geleden... je moet gewoon zien dat jullie goede afspraken maken, en dat geen van jullie beiden gevoelens heeft voor de andere. Dan lukt het wel. Het was men beste vriend dus. Ik heb nu al een paar maanden een vriend. Mijn beste vriend kon het zeer goed begrijpen en we hebben er nooit een probleem rond gemaakt. We hadden afgesproken dat we ermee doorgingen tot één van ons beide of allebei een vriend/vriendin had.
Je ziet maar... als je goeie afspraken maakt kan er nix misgaan! ![]()
|
![]() |
ik heb er zelf ook een en het gaat prima. ik kan hem vertrouwen en vertel hem daarom ook al mijn geheimen. het is een goede vriend van me maar meer ook niet. het gaat al een paar maanden goed nu en zal ook nog wel een tijdje duren
![]()
|
En ontopic: ik kan niet zo goed vrijen met iemand waar ik niet meer voor voel dan alleen wat ben jij een lekker ding. En ik wil al helemaal niet dat iemand met mij vrijt terwijl hij alleen dat denkt.
Ik ben misschien veeleisend, maar er moet wel een zeker minimum aan tedere gevoelens voor elkaar aan te pas komen. |
![]() |
|
Nooit gehad, geeen behoefte aan ook. Voor mezelf kan ik sex en liefde (of minstens verliefdheid of diegene 'leuk' vinden) niet gescheiden houden. Ik kan m'n lichaam niet aan 'zomaar' iemand geven. Ik bedoel tsjah, dan maar even geen sex.
En t is toch helemaal geweldig om sex te hebben met iemand naar wie je verlangt en waar je een speciale band mee hebt!
||
![]() |
Citaat:
Tedere gevoelens koester ik enkel en alleen voor mijn partner, met wie ik dus ook werkelijk een relatie heb dan. Seks staat bij mij echt 100% los van liefde en alles wat daarbij komt kijken. Daarom vind ik knuffelen met mijn vriend ook veel intiemer dan me even laten neuken.
|
Nee nog nooit gehad..
En denk niet dat ik het zou willen, ik ga liever op zoek naar iemand waarmee ik een relatie kan opbouwen ( als ik single zou zijn) dan dat ik 2x per week mn seksmaatje neuk..
|
![]() |
mij lijkt het handig als je allebei nog maagt bent (ik ben nog maagt ) en dat je elkaar kunt aanvoelen dat als je later een vriend/vriendin hebt dat je erveren bent
ik ben zo iemand die liever iemand zie genieten dan ikzelf bv dominantie zou ik nooit kunnen ik ben er te soft voor ![]() en trouwens in belgie ik zoek al een tijd naar een leuk meisje en weet ge wat ze zeggen tegen mij eerst dacht ik dat je een macho klootzak was maar je bent wel echt lief daag ![]() ![]() |
![]() |
|
Waar zou je zo iemand vinden eigenlijk?
Ik ben eens bij mijn neef wezen logeren, en daar deed iedereen 't gewoon met elkaar, het was daarom ook wel wat ander volk dan dat ik 'normaal' tegenkom, het ging daar allemaal veel makkelijker. Ikzelf heb bijna nooit het geduld voor een relatie, heb nou ook nog nooit dat verliefde gevoel gehad. Misschien dat als ik ooit daadwerkelijk val voor iemand, zo'n relatie wel heel makkelijk gaat, maar nu zit ik dus echt met relaties van een maand, omdat het anders begint te vervelen ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoelang was/ben jij samen met de persoon die je ontmaagd heeft? frizzle | 403 | 15-01-2005 18:14 | |
Seksualiteit |
te rap klaarkomen brambeer | 39 | 13-04-2004 19:51 | |
Seksualiteit |
Internet en Seks Pallas | 26 | 03-04-2004 16:30 | |
Seksualiteit |
sexmaatje...the do and don'tz! littlegurl | 47 | 11-03-2004 18:30 | |
Seksualiteit |
Hoe snel scheuren condooms? DarkCat | 26 | 25-03-2002 17:35 |