Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2004, 14:55
W1A
W1A is offline
Ik ga dit jaar zeer waarschijnlijk met Do-it op vakantie. Weten jullie misschien waar de opstapplaatsen precies zijn? Moet ik naar Eindhoven reizen of is het bij sommige reizen nog mogelijk om in Heerlen of Maastricht op te stappen?
Advertentie
Oud 03-03-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
W1A schreef op 03-03-2004 @ 15:55:
Ik ga dit jaar zeer waarschijnlijk met Do-it op vakantie. Weten jullie misschien waar de opstapplaatsen precies zijn? Moet ik naar Eindhoven reizen of is het bij sommige reizen nog mogelijk om in Heerlen of Maastricht op te stappen?
de meeste reisorganisaties stappen ook op vanuit maastricht, ik geloof ook uit heerlen. maar ik weet het niet zeker.
Oud 03-03-2004, 17:22
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
W1A schreef op 03-03-2004 @ 15:55:
Afhankelijk van de reis die je maakt zijn de volgende opstapplaatsen (busreizen) mogelijk;

Rotterdam (m.u.v. reis naar België, Frankrijk; Guillestre, St. Vincent en Calvi)

Amsterdam

Utrecht

Breda (alleen de reizen Vallon Pont 'd arc, Langeac, St jean de luz en Mimizan-Plage)

Eindhoven (m.u.v. Vallon Pont 'd arc, Langeac, St jean de luz, Mimizan-Plage en Syssleback)

Maastricht (alleen reis naar België, Italië (Santa Lucia) en Frankrijk m.u.v. Vallon Pont 'd arc, Langeac, St jean de luz en Mimizan-Plage)

Heerlen (alleen Dimaro, Torbole en Krichberg)

Venlo (alleen Tjechië)

Groningen (alleen Zweden)

Zooo
Oud 04-03-2004, 15:59
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
vorig jaar meegeweest naar de Canigou reis naar Zuid-Frankrijk...opzicht eg wilde vette kixe te gekke vakantie eg waar....allleen t eten was niet te vreten en je moest altijd heeeeeeeel ver lopen maar t was eg SUPERRRRRRRRRRRR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFF! eg waar!! ook heeeeeeel leuke vriendjes aan overgehouden
Oud 04-03-2004, 19:09
W1A
W1A is offline
Danke!

Bij Maastricht staat Italië is dat alleen Santa Lucia of alle reizen naar Italië? Wij gaan zeer waarschijnlijk naar Riccione, vandaar.
Oud 04-03-2004, 19:49
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
W1A schreef op 04-03-2004 @ 20:09:
Danke!

Bij Maastricht staat Italië is dat alleen Santa Lucia of alle reizen naar Italië? Wij gaan zeer waarschijnlijk naar Riccione, vandaar.
alleen Santa Lucia, dus jouw reis niet

geen dank
Oud 04-03-2004, 19:52
Fleurop
Fleurop is offline
ik zie jouw reis trouwens ook nergens staan... of ik kijk niet goed
Oud 04-03-2004, 19:56
W1A
W1A is offline
Vreemd op de site staat ie wel. Ik zit al een paar dagen op de brochure te wachten, ik hoop dat daar wat meer instaat. Ach ja en anders kijken we nog wel even verder.
Oud 04-03-2004, 21:00
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
W1A schreef op 04-03-2004 @ 20:56:
Vreemd op de site staat ie wel. Ik zit al een paar dagen op de brochure te wachten, ik hoop dat daar wat meer instaat. Ach ja en anders kijken we nog wel even verder.
Ik snap het al, jij gaat mee met een Do It beach vakantie
Ik zat steeds met mijn gedachten bij adventure.
Dus vergeet die opstapplaatsen maar weer, die gelden alleen voor adventure reizen.

Sorry!

Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 09:13.
Oud 04-03-2004, 21:47
computer
computer is offline
Ik heb een tijdje zitten twijfelen wat ik nou is wilde gaan doen in de zomervakantie, en ik heb besloten dat ik graag op een jongerenreis wil, echt met een groep zeg maar. Want ik wil graag in me eentje gaan omdat het met vrienden nogal problematisch is over bestemming, gelijk vrij krijgen van je werk en andere vakantieplannen.

Heeft er iemand aanraders van organisaties?
Ervaring?
Bestemmingen die leuk zijn? (en waarom)?
Oud 05-03-2004, 09:15
Fleurop
Fleurop is offline
Vinea is echt leuk, vooral bij de oudste leeftijdsgroepen.
Je hebt daarbij ook heel veel verschillende soorten vakanties.
Kijk maar eens op de site; www.vinea.nl

En als je vragen hebt, vraag maar
Oud 05-03-2004, 10:49
Verwijderd
Ik ga al jaren met het ivn mee. Met een groep van 15-20 jongeren werken en relaxen in de natuur. Ben onder andere naar Ierland en Polen geweest, maar ook binnen Nederland heel leuke dingen gedaan. Kijk eens op http://www.woesteland.nl en doe de welk-kamp-past-bij-mij-test
Oud 05-03-2004, 11:00
_Moby_
_Moby_ is offline
www.beteruit.nl
Oud 05-03-2004, 16:55
Miracle
Miracle is offline
Omdat er nu al meerdere topic's waren over jongerenorganisaties die reizen organiseren heb ik alle topic's samengevoegd.
Het is nu dus de bedoeling dat alle vragen over organisaties die reizen organiseren specifiek voor jongeren in één topic komen. Vragen over gewone reisorganisaties mogen hier ook, maar dat hoeft niet per se.

Helaas is alles nu een beetje door elkaar gevallen, maar dat is beter dan een paar topic's op slot.
Oud 21-03-2004, 17:42
Breg
Breg is offline
heeft iemand hier ervaring met gogotours? Ik wil misschien deze zomer met een vriendin naar kroatie en toen werd daar aangeraden om bv met gogotours te gaan. Maar regelen zij voornamelijk de reis of wordt er van je verwacht dat je je hele verblijf daar met z'n allen dingen gaat doen?
Oud 26-03-2004, 12:44
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Breg schreef op 21-03-2004 @ 18:42:
heeft iemand hier ervaring met gogotours? Ik wil misschien deze zomer met een vriendin naar kroatie en toen werd daar aangeraden om bv met gogotours te gaan. Maar regelen zij voornamelijk de reis of wordt er van je verwacht dat je je hele verblijf daar met z'n allen dingen gaat doen?
Volgens mij ben je gewoon helemaal zelfstandig, je kunt het i.i.g. niet met groepsreizen vergelijken
Oud 26-03-2004, 16:40
Northern Lights
Northern Lights is offline
Citaat:
Breg schreef op 21-03-2004 @ 18:42:
ze regelen de reis en verblijf. verder zul je wel kunnen kiezen uit verschillende excursies die je met de groep doet, maar voor de rest ben je niet aan de groep gebonden
Oud 27-03-2004, 15:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ben instructeur op een locatie waar labyrinth een jongerenreis heeft (Chateauroux, Franse Alpen). En wat ik daar aan die groepen merk is dat ze vaak toch dezelfde interesses hebben en dat het uiteindelijk toch een leuke vakantie wordt.

Ook leuk om steeds weer een verschillende groep te hebben.
Oud 07-04-2004, 09:56
Verwijderd
Ik ben vorig jaar mee geweest met Vinea. Heb gesurft, ik kan het nou wel redelijk. Vond het wel heel gezellig.
Oud 08-04-2004, 18:38
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik wil in de zomer ook op vakantie gaan.
Maar met een goede vriend van me.
Nu is mijn vraag welke reisorganisatie gaat naar renesse ofzoiets?
En moet je perse een bepaalde leeftijd ervoor hebben?
Hij is namelijk 17 en ik 18

MJ
Oud 15-04-2004, 14:37
Gijs
Gijs is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 08-04-2004 @ 19:38 :
Ik wil in de zomer ook op vakantie gaan.
Maar met een goede vriend van me.
Nu is mijn vraag welke reisorganisatie gaat naar renesse ofzoiets?
En moet je perse een bepaalde leeftijd ervoor hebben?
Hij is namelijk 17 en ik 18
MJ
In Renesse is de minimumleeftijd op campings veelal 18. Als je goed zoekt kom je ook wel campings tegen met een lagere leeftijdsgrends.
De meeste disco's / kroegen kom je wel in als je 17 bent, maar dan kan je geen drank (bier wel, geloof ik) bestellen. als je jonger bent dan 18 is het door de APV bijna onmogelijk om daar drank te bestellen.
En of er een reisorganisatie heen gaat? Denk het eerlijk gezegd niet.
Oud 15-04-2004, 14:38
Gijs
Gijs is offline
Speciaal voor jongeren van 16 tot +/- 20 jaar heeft Reisburo ad Bos een speciale studentenaanbieding.
Voor slechts 289,-- euro een 10-daagse reis naar het Spaanse Calella!

Kijk >>hier<< voor meer informatie!
Oud 06-05-2004, 23:33
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
jaa.. ik ga voor 2 weken naar salamanca in spanje.. om Spaans te leren! YEAH! check >> www. studytravel.nl <<
Oud 13-05-2004, 16:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 05-03-2004 @ 11:49 :
Ik ga al jaren met het ivn mee. Met een groep van 15-20 jongeren werken en relaxen in de natuur. Ben onder andere naar Ierland en Polen geweest, maar ook binnen Nederland heel leuke dingen gedaan. Kijk eens op http://www.woesteland.nl en doe de welk-kamp-past-bij-mij-test
Helaas!

We kunnen geen kamp vinden dat écht bij jou past. Maarja, het is natuurlijk maar een test.

Dat schiet echt op zo.
Maarre wat ik me afvraag, bij die vineavakanties, zit iedereen daa met een vriend/vriendin of gaan er juist meer mensen alleen heen? En wordt iedereen wel bij de groep betrokken of liggen er een paar mensen buiten? Of verschilt dat per reis?
Oud 18-05-2004, 13:16
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-05-2004 @ 17:46 :
Helaas!

We kunnen geen kamp vinden dat écht bij jou past. Maarja, het is natuurlijk maar een test.

Dat schiet echt op zo.
Maarre wat ik me afvraag, bij die vineavakanties, zit iedereen daa met een vriend/vriendin of gaan er juist meer mensen alleen heen? En wordt iedereen wel bij de groep betrokken of liggen er een paar mensen buiten? Of verschilt dat per reis?
Ik ben vorig jaar alleen met vinea op vakantie geweest. Met een Discovery reis naar Italië.
We waren met 12 mensen geloof ik, en er waren 2 mensen die samen met een ander waren gekomen. De rest was allemaal alleen.

We hadden een super gave groep, iedereen ging met elkaar om en niemand werd buitengesloten of gepest. Je had ook tijd genoeg je even terug te trekken zonder dat iemand dat raar vond.
Maar ik denk echt dat dat aan de groep ligt maar ook aan de soort reis.
We zaten nml. met een strandvakantie (ook van vinea) in dezelfde bus, en ik moet eerlijk bekennen dat ik meteen al wist wie bij mijn reis hoorde en bij de andere reis (soort mensen).
We begonnen op dezelfde camping als hen, maar zij bleven en wij gingen rondtrekken en zagen ze pas weer de laatste dag (toen we weer terugkwamen op de camping).
We merkten direct al dat er veel ruzie was in die groep en echt 'groepjes' waren, wat bij ons niet zo was. Ja, opzich trek je wel met dezelfde mensen op, en ging je met bepaalde mensen de stad in, maar uiteindelijk ging je wel met iedereen goed om. Wat bij die groep duidelijk niet het geval was....

Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben
Oud 25-05-2004, 18:43
odduh
odduh is offline
gaat er nog iemand naar joure met club adventures ga namelijk met een stel vriende maar weet echt niet wat ik me er van voor moet stellen.
Oud 25-05-2004, 20:26
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
odduh schreef op 25-05-2004 @ 19:43 :
gaat er nog iemand naar joure met club adventures ga namelijk met een stel vriende maar weet echt niet wat ik me er van voor moet stellen.
Ja, ik ga ook. Ik heb zelf ook niet zo veel info er over...
Oud 27-05-2004, 18:05
snieky
snieky is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-05-2004 @ 21:26 :
Ja, ik ga ook. Ik heb zelf ook niet zo veel info er over...
Eey .. VET! ik ook! lekkere forum-meeting daarzo
Oud 04-06-2004, 01:22
state_of_mind
state_of_mind is offline
Nou, ik ook even dan maar: Ik ga over n paar daagjes naar Egypte voor 8 dagen en 22 juli tot 8 augustus ofzo naar canada en de V.S.

Greetz!
Oud 07-06-2004, 15:15
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 02:22 :
Nou, ik ook even dan maar: Ik ga over n paar daagjes naar Egypte voor 8 dagen en 22 juli tot 8 augustus ofzo naar canada en de V.S.

Greetz!
en wat moeten wij met deze mededeling? Wil je wat weten over jongerenorganisaties?
Oud 09-06-2004, 23:15
spinnie
spinnie is offline
Ik heb nu even de site van vinea doorgekeken....krijg opeens ontzettend zin om te gaan, vooral nu ik even een kijkje neem op dit forum
Was helemaal niet van plan om nog op vakantie te gaan, maar aangezien ik (grrr) maar geen baantje kan krijgen..

mij lijkt dan L'espira wel leuk(een week actief en een week strand, iemand dit misschien al eens gedaan?)Vraag me alleen af of er nog plaatsen zijn enzo...Noujah ik ga er eens over nadenken...
Oud 10-06-2004, 16:56
Verwijderd
Gaat er ook iemand met beachmasters mee?
Oud 10-06-2004, 20:07
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
spinnie schreef op 10-06-2004 @ 00:15 :
Ik heb nu even de site van vinea doorgekeken....krijg opeens ontzettend zin om te gaan, vooral nu ik even een kijkje neem op dit forum
Was helemaal niet van plan om nog op vakantie te gaan, maar aangezien ik (grrr) maar geen baantje kan krijgen..

mij lijkt dan L'espira wel leuk(een week actief en een week strand, iemand dit misschien al eens gedaan?)Vraag me alleen af of er nog plaatsen zijn enzo...Noujah ik ga er eens over nadenken...
Ik raad het je zeker aan!

Ik heb even voor je gekeken, maar er zijn 7 verschillende data's waarop je kunt gaan. Tot nu zijn die reizen nog niet volgeboekt, behalve de reizen van 09.08 t/m wo 25.08 en ma 16.08 t/m wo 01.09 , die zitten al wel vol.
Maar er is nog genoeg keus over
Als je gaat; veel plezier!!!
Oud 12-06-2004, 19:32
Pluche
Pluche is offline
Ik ga een weekje met mn zusje met Vinea mee.
We gaan naar zo'n strandvakantie..Lido Di Jesolo ofzo?
Heb er wel zin in, want dan mag ik nl. ook nog 2 weken op het huis passen, als de rest op vakantie is. Chill!
Oud 20-06-2004, 14:37
Anoniem
hee mensen wie gaat er deze zomer ook naar Jeugdtheaterkamp van organisatie Buitenkunst??
Oud 23-06-2004, 12:47
Verwijderd
Ik ga dit jaar met GoGo tours naar Argeles sur Mer. Mijn eerste keer met deze organisatie, mijn vriend is er vorig jaar al meegeweest naar Lloret. Dus ik vertrouw het wel!
Vorig jaar ben ik met Solmar Tours naar Malgrat de Mar geweest, maar dat was niet zo. De heenweg hadden we een nieuwe bus, de stoelen konden niet in lig-stand en in belgie hadden we alweer pech, 4 uur aan de kant van de weg gezeten.
de terugweg moest de airco de hele tijd aanblijven dus had het ontzettend koud in de bus!
verder was het goed geregeld hoor, het kantoor van solmar zat bij ons hotel, dus met vragen konden we er makkelijk heen.
Oud 24-06-2004, 12:11
spinnie
spinnie is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 10-06-2004 @ 21:07 :
Ik raad het je zeker aan!

Ik heb even voor je gekeken, maar er zijn 7 verschillende data's waarop je kunt gaan. Tot nu zijn die reizen nog niet volgeboekt, behalve de reizen van 09.08 t/m wo 25.08 en ma 16.08 t/m wo 01.09 , die zitten al wel vol.
Maar er is nog genoeg keus over
Als je gaat; veel plezier!!!
mjup, ik heb het geboekt...26 juli...Dus als er heel toevallig nog mensen zijn die daar ook heen gaan, zeg het ff
Doewj!
Oud 24-06-2004, 12:22
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik ben al negentien geweest . Ik regel mijn zaakjes dus fijn bij het reisbureau
Oud 28-06-2004, 23:46
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
EF talenreizen
Ben hier 6 weken weggeweest, met deze org. Ze organiseren alleen talenkampen. Deze kampen beginnen allemaal met een test, om te kijken hoe hoog je kennis van de taal is. Daarna krijg je een rooster. Ik had iedere dag een halve dag les, andere helft mocht je doen wat ze zelf wilde. Iedere dag was er iets georganiseerd, op het strand of bij de school. Ook waren er iedere weekend trips, naar steden als Las Vegas, LA of San Fransisco.
Je kennis schiet goed omhoog, een aanrader voor iedereen, ik heb nog nooit zo'n gave vakantie gehad!!
Oud 10-07-2004, 18:57
romanov
romanov is offline
Argelès sur mer, Frankrijk.

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 16:50.
Oud 12-07-2004, 20:28
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Annemiek!! schreef op 04-03-2004 @ 16:59 :
vorig jaar meegeweest naar de Canigou reis naar Zuid-Frankrijk...opzicht eg wilde vette kixe te gekke vakantie eg waar....allleen t eten was niet te vreten en je moest altijd heeeeeeeel ver lopen maar t was eg SUPERRRRRRRRRRRR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFF! eg waar!! ook heeeeeeel leuke vriendjes aan overgehouden

ik ben 3 jaar geleden naar Conflent (de Canigou-reis voor 14-16 jaar) geweest, was idd super!! Veel lol gehad, leuke mensen en ook een super leuke leiding! Wat me alleen opvalt is dat we toen veel meer deden dan ik nu in de gids lees. We konden namelijk nog raften of hydrospeeden en dat is nu alleen voor de Canigou-groep... Ook is de mountainbiketocht minder gevaarlijk geworden (niet meer fietsen naar de top van Pic du Canigou), maar dat zal wel mede komen doordat ik daar destijds keihard ben gevallen )
Oud 13-07-2004, 12:41
xx
xx is offline
Citaat:
W1A schreef op 04-03-2004 @ 20:09 :
Danke!

Ik ga ook naar Riccione met gogo tours!

Voor iedereen die naar argeles sur mer gaat: HET IS ER FANTASTISCH!

Ik ben toen ook met gogo tours geweest, en ik heb echt de leukste vakantie ooit gehad!

xx
Oud 13-07-2004, 17:26
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik ga dit jaar met Gogo Tours naar Calella!
Oud 16-07-2004, 21:24
Breg
Breg is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 12-07-2004 @ 21:28 :
ik ben 3 jaar geleden naar Conflent (de Canigou-reis voor 14-16 jaar) geweest, was idd super!! Veel lol gehad, leuke mensen en ook een super leuke leiding! Wat me alleen opvalt is dat we toen veel meer deden dan ik nu in de gids lees. We konden namelijk nog raften of hydrospeeden en dat is nu alleen voor de Canigou-groep... Ook is de mountainbiketocht minder gevaarlijk geworden (niet meer fietsen naar de top van Pic du Canigou), maar dat zal wel mede komen doordat ik daar destijds keihard ben gevallen )
ben daar 4 jaar geleden geweest, volgens mij heette mijn vakantie toen Eus voor 12-14 jarigen. M'n beste vakantie ooit geweest. Leuke activiteiten, leuke omgeving, geweldige mensen. Maar waarom fietsen ze nu niet meer naar de top van de berg, dat was juist zo leuk (hoewel ik het op dat moment niet leuk vond en bij lange na de top ook niet heb gehaald...).
Oud 25-07-2004, 15:33
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
romanov schreef op 10-07-2004 @ 19:57 :
Argelès sur mer, Frankrijk.
wat toevallig, daar kom ik juist vandaan (vandaag teruggekomen). Alleen was het bij mij een 2-weekse vakantie, eerste week in Axat in de bergen (Pyreneeen), tweede week in Argeles sur mer.
Oud 26-07-2004, 18:45
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-06-2004 @ 06:56 :
Gaat er ook iemand met beachmasters mee?
Ja, ik . Naar Rimini.. maar ik kan je er niet echt veel nieuws over vertellen, want heb geen ervaring met die reisorganisatie ofzo . Enig idee of ie goed is?
Oud 01-08-2004, 13:46
blablaaaatje
blablaaaatje is offline
ik ga dit jaar voor de 6e keer met vinea mee... naar FRIESLAND... voel de geweldigheid... valktrektocht... nog meer mensen?
Oud 15-08-2004, 13:45
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben net terug van een weekje Us Hiem, heb een dikke voorderingsstaat kielboot III gehaald.. in de herfst ga ik met Vinea naar het Molenhuis.. wie gaat er nog meer?

Over het Molenhuis gesproken.. Ik hoorde dat zij hun eigen staf hadden? Geen Vinea staf?
Oud 21-08-2004, 11:58
spinnie
spinnie is offline
Jahhh ben deze vakantie voor het eerst met Vinea weggeweest, was echt top Was de l'espira vakantie. Lekker actief bezig geweest, de activiteiten waren ontzettend leuk (alleen het hydrospeed vond ik toch iets TE eng) Aan het einde van de tweede week werden we het wel een btje beu en iedereen was ook moe na een tijdje. Maar toen we uiteindelijk op het punt stonden om uit de bus te stappen wou niemand meer weg . Wat ik wel jammer vond, is dat het niet een hechte groep was, er ontstonden meerdere groepjes en af en toe ook wat irritaties in de groep. Maargoed, het lijkt me op zich wel leuk om volgend jaar weer zoiets te doen, maar dan ben ik echt de oudste (dan ben ik dus 19) Dus daar denk ik nog wel ff over na
Oud 24-08-2004, 08:34
debotjuh
debotjuh is offline
ik ben dit jaar met holiday expres meegeweest
ik doe het nooit meer echt vreselijk ik ben naar kogerstrand geweest op texel
het jeugdterein daar zelf is super relaxt maar omdat wij via holiday expres gingen zaten wij heel ergens anders met 30 andere pubers met ik denk wel een stuk of 30 tenten bij elkaar gepropt
we hadden natuurlijk ook allemaal van die regeltjes we moesten ons elke avond om 10 uur melden
je mocht na 10 uur geen visite meer ontvangen en niet meer op het jeugd terein komen
het leek echt zon schoolkampje
ik doe het nooit meer
Advertentie

Regels voor berichten