Advertentie | |
|
![]() |
|
Dude dat is ziek!!!!!!!!
![]() Vooral als je nagaat dat het nep is, op die gast zijn eigenste site stondt dat hij een emulator had gemaakt die frame voor frame saved, elke keer als het misging ging hij dus automatisch terug naar de frame waar er niks aan de hand was. Hij is er iets van 2 a 3 jaar mee bezig geweest. Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Feit is dat het gewoon een fake is. Kijk maar eens naar de tijd die hij in die levels heeft. Dus geschreeuw dat het allemaal echt is, is natuurlijk onzin.
||
![]() |
Citaat:
de beweringen in dit topic, dat bij serieuze time attacks tussendoor wordt gesaved en op lagere snelheden wordt gespeeld, zijn feitelijk onjuist. dat een of andere lamer dit toevallig hier gedaan heeft, wil niet zeggen dat er geen genuine time attacks worden gedaan, terwijl die indruk wel wordt gewekt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze is nog ruiger!
http://www.albinoblacksheep.com/flash/mario.php
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte Dreamerfly | 11 | 27-04-2006 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mate4You Noord Nederland;maatjesproject voor jongeren met een chronische ziekte... Dreamerfly | 13 | 05-12-2005 10:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Psychologie |
Dit is wie ik ben. Ayilin Mérčl | 12 | 13-04-2004 21:02 | |
Flora & Fauna |
hamster is ziek bloemkool | 35 | 29-09-2003 20:35 | |
De Kantine |
dit is echt ziek.. snarl | 43 | 19-05-2003 15:05 |