Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Uhmm dit is zijn manier van verwerken denk ik en 't is totaal niet commercieel..'t is Dinands nummer en niet Kane..en voor 't geld hoeft die 't niet de doen dus goed dit nummer
![]() ![]()
|
ik vind het een beetje raar om te zeggen dat t commercieel is ofzo
![]() for fuck's sake, z'n vrouw is dood en hij zou denken aan geld?!?! dat de egdachte dat t em daarom gaat alleen al in je opkomt ![]()
|
Wat sommigen van jullie schijnen te vergeten is:
als iemand overlijdt hebben mensen een bepaalde rouwverwerking nodig. Vaak uiten ze hun verdriet door een song te schrijven, te schilderen, vakantie gaan( ertussen uit dan)enz. Dinand is een schrijver, en ik denk dat hij sowieso al veel teksten schrijft, dus hij uit zijn verdriet op deze manier. NU is hij ook nog muzikant, dus ene nummer is dan snel gemaakt. Jullie gaan ervanuit dat hij het uit commercieel oogpunt doet, maar jullie kunnen niet in zijn gedachten kijken of weten wat hij denkt, en zo creeer je wel een bepaald beeld van iemand wiens vrouw net overleden is. Ik weet niet. ik vind dinand normaal een onuitstaanbare klootzak vanwege zijn voorkomen. Maar ik denk dat dit op zich niet zo slecht is, aangezien de opbrengsten naar kankerfonds gaan: hij wil waarschijnlijk niet dat iemand nog zo'n lijdensweg als zijn vrouw heeft doorstaan (dat zou ik een begrijpelijke reden vinden). Hij is in de positie het nummer meteen met clip uit t ebrengen, dat werkt in het voordeel van de kankerbestrijding, want zodoende kan er extra geld in het laatje van die stichting worden gebracht. Ik zet normaal ook wel mijn vraagtekens als een nummer aan iemand is opgedragen, vaak mislukt het (kijk de SNOT - Tribute CD of Korn nummers), maar hier zit toch ook een andere insteek achter. ps: undeclinable schreef hier ooit een grappig nummer over: cheap success.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.kane.nl
vond ik wel heel erg lief... ik bedoel het was tenslotte zijn vrouw. Het liedje, ik denk dat het voor hem meer verwerken is, niet echt om geld te verdienen. hij is idd iemand die schrijft, een muzikant, ik denk niet dat hij het gedaan heeft om geld te verdienen. |
![]() |
|
Ik vind het een mooi nummer (en dat terwijl ik over het algemeen niet eens van Kane hou)... ik ga er vanuit dat het al voor het overlijden van Guusje geschreven is... maar toch...
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind jullie een beetje puberaal hoor. Die man is net zijn vrouw en de moeder van zijn kindje verloren. Op zo'n moment denk je niet aan geld, of status.
Iedereen schreeuwd meteen dat het onterecht is dat zij wel zoveel aandacht krijgt en jullie dode oma's niet. Maar daar is naar mijn mening een vrij simpele verklaring voor. Als jullie oma overleid, kan dat de rest van Nederland niks schelen, niemand kende haar immers. Guusje Nederhorst was ondanks dat ze al tijden niet meer in beeld was, een BN'er en had dus fans. Daarnaast is de gemiddelde Nederlander ook gewoon niet in de positie om een nummer met slip uit te brengen en hij wel. Ik vind het nummer niks, maar de clip best mooi. Ik kan me er echt niet druk om maken.
|
Mooi of niet mooi:
Aan het eind van het nummer, hoor je 2 mensen de eed afleggen. Marco vs Barbara De stemmen komen aardig overeen met Guusje en Dinand Áls ze het zijn, waarom gebruiken ze andere namen? Áls ze het NIET zijn, dan vallen ze totaal buiten het lied Weet iemand hier meer over?! |
![]() |
||
Citaat:
JA WA WOR HIER VERZWEEG"N?
||
Citaat:
||
Citaat:
Marco en Barbara wel.
|
Verwijderd
|
bekijk allemaal maar weer is even de site van kane
hij is aangepast. |
![]() |
||
Citaat:
but still no answer on my question |
![]() |
||
Citaat:
misschien kan dat veranderen als *Squarelty* en/of IEMOW-KOR hier een bron bij vermelden Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 12:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor je het weet, proberen de snoodaards je een poets te bakken Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 15:38. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipate gaat opruimen *O* #1634 Verwijderd | 500 | 20-03-2012 15:26 | |
Muziek |
Kane+kanker the secret | 60 | 15-02-2005 18:10 | |