Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 04:08
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Binnelopend vader is anders ook niet echt geweldig, komt ie melden dat de videotheek had gebeld..
Gelukkig kon ik in een fractie van een seconde het dekbed over ons heen trekken ..
Toen mijn pa de kamer weer uit was, zijn we meteen weer doorgegaan..
Oud 10-02-2004, 07:56
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
Citaat:
Op het gezamelijke hoogtepunt begaf de lattenbodem van ons bed het...
same here (wel hard om gelachen trouwens)
Oud 10-02-2004, 14:52
esprit-chick
esprit-chick is offline
n x tje, was nog niet echt sex alleen,
we waren aan t zoenen/knuffelen, hij lag op me en ik moest ineens keihard lachen omdat zn erectie me in me lies kietelde.........
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 14:56
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Jullie kenne die knuffelbeestjes wel dat als je derin knijpt dat het dan geluid maakt he? Nou ja, kwas dus een keer "bezig" en toen ging ik met mijn voet tege dat beest (twas een eend) en toen moeste dus we lache en shit mah we zijn wel lekker verder gegaan.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 15:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een keer een cdkast omgetrapt
en een keer op vakantie, kwamen we er later pas achter dat er een lamp op onze tent gericht stond. hm.
verder heeft mn zusje een gave, ze komt altijd op verkeerde momenten binnen.
Oud 10-02-2004, 16:33
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Door het bed heen kraken lijkt me wel eens grappig haha. Ja, daar d8 ik ff aan.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:44
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
een paar keer een knietje, waarvan 1x echt hard..toen moest hij ff bloed gaan pissen zei hij. Tja, hij heeft er iig geen ernstige schade aan over gehouden, kon daarna nog prima neuken.
Verder heeft hij zich een paar keer echt gigantisch hard zijn hoofd gestoten aan de bedrand.
Oud 10-02-2004, 21:35
Bada Bing
Bada Bing is offline
Citaat:
rideparanoia schreef op 09-02-2004 @ 18:51:
haha ja joh?

dat van gaar WEET ik zelfs nog........
volgens mij
vonden jullie dat niet zo cool (A)
Oud 10-02-2004, 22:25
Nona
Nona is offline
Zijn moeder kwam binnen om te vragen wat we wilden eten. Ze vroeg zich af waarom we die deken zo snel over ons heen sloegen. Echt, die vond het allemaal wel prima. Iedereen liep daar ook rustig de badkamer in als er een ander aan het douchen was, bij ons thuis gebeurt dat echt niet en is seks geheim.
Oud 11-02-2004, 11:28
Verwijderd
Ohja, en bij mijn ouders heb ik een erg licht bed, de poten en het frame zijn van aluminium ofzo, en een mooie gladde parketvloer, en zachte viltjes onder de poten van het bed, en daardoor verschuift het bed nog wel eens tijdens de seks. Het is nu al drie keer voorgekomen dat het bed daardoor naar mijn stereotoren wandelde alwaar mijn vriend met zijn teen het play-knopje (ja, vrij groot knopje en makkelijk in te drukken) raakte. Gezellig, muziek opeens aan
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 13:15
Verwijderd
We zijn wel een verstrikt geraakt in de klamboe, die door ons woeste samenzijn van het plafond op ons neerdaalde.
Binnen enkele minuten zaten we klemvast gerold in dat ding.

Was wel een aparte ervaring
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 22:03
GRRR
GRRR is offline
ze wilde weer eens zo nodig, maar ik had een beetje last van mijn buik. enfin lekker bezig en bij het moment supreme ipv lekker hard te komen liet ik een keiharde scheet die ook nog eens een erg nat was. hele kussen onder de spetters, zij een lachkick en ik natuurlijk afmaken waar ik aan begonnen was.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:51
karlijn1987
karlijn1987 is offline
boven zn bed is een schuine wand met zo´n balk.......best kut as je boven zit.........
Oud 15-02-2004, 14:16
metalgirl
metalgirl is offline
Niet echt raar, meer een blunder van mijzelf: tijdens een van de eerste keren dat ik mijn toenmalige vriendje aftrok, duurde het wel heel lang. En wat bleek: hij was al (stilletjes zonder geluid) klaargekomen... Maar omdat ik niet naar zijn piemel durfde te kijken had ik dat niet in de gaten gehad.
Oud 15-02-2004, 20:59
Eend
Eend is offline
Ok, ik post hier normaal gesproken niet, maar dit vond ik wel erg grappig:

Ik was ongesteld, maar ondanks dat hield ie zn hand daar benee en toen moest ik best wel lachen om zijn gezicht die hij trok toen ie zn hand weer zag
Oud 15-02-2004, 21:18
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
hmm nix raars...
alleen dat k mijn hooft wel 100x heb gestoot aan het plafond enzo

oja, krakende uitklap bedden (van die semi-kampeer dingen) zijn ook leuk, vooral in een huis waar je overal alles hoort en boven de kamer van haar moeder
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:19
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 15-02-2004 @ 15:16:
Niet echt raar, meer een blunder van mijzelf: tijdens een van de eerste keren dat ik mijn toenmalige vriendje aftrok, duurde het wel heel lang. En wat bleek: hij was al (stilletjes zonder geluid) klaargekomen... Maar omdat ik niet naar zijn piemel durfde te kijken had ik dat niet in de gaten gehad.
warom durfde je niet naar zijn piemel te kijken?
bang datie je zou bijten?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:24
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
GRRR schreef op 11-02-2004 @ 23:03:
ze wilde weer eens zo nodig, maar ik had een beetje last van mijn buik. enfin lekker bezig en bij het moment supreme ipv lekker hard te komen liet ik een keiharde scheet die ook nog eens een erg nat was. hele kussen onder de spetters, zij een lachkick en ik natuurlijk afmaken waar ik aan begonnen was.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:48
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 15-02-2004 @ 22:19:
warom durfde je niet naar zijn piemel te kijken?
bang datie je zou bijten?
Hmhm. Ik heb een keer snel gekeken en toen zag ik dat hij vampierstanten en rode oogjes had.
Oud 15-02-2004, 21:52
juno
juno is offline
Die ene keer dat ik wel heel erg bloedde, maar niet eens doorhad hoe erg. De badkamer zat vol, het bed zat vol, het zat tegen de muren, het droop langs de keukenkastjes, spetterde uit me op de keukenvloer en hij schrok er zo erg van dat hij steeds weer een slappe kreeg als hij even naar beneden keek.

Het slachten van de geit, noemden we het maar. Zo erg heeft het ook niet meer gebloed sindsdien.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:24
Verwijderd
dat ik wakker werd...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:43
Verwijderd
Er kwam allemaal wit spul uit m'n leuter
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:46
juno
juno is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 15-02-2004 @ 22:48:
Hmhm. Ik heb een keer snel gekeken en toen zag ik dat hij vampierstanten en rode oogjes had.
Nee nee, één rood oogje.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:57
Harry1984
Harry1984 is offline
Nou, ik was een keer met een grietje, en dat was echt een lekker wijf, alleen beetje kleine tieten maar verder echt lekker, en toen wou ik haar nemen en toen zij ze dat ze elf was, nou, toen heb ik haar dus wel mun huis uitgeschopt, wat denkt ze wel ik ben geen pedofiel ofzo!?
Oud 16-02-2004, 07:36
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
juno schreef op 16-02-2004 @ 00:46:
Nee nee, één rood oogje.
Oja.
Oud 16-02-2004, 07:44
Doopy
Doopy is offline
adem, adem, zucht kreun..... ehh hi pap

damn, kwam haar vader binnen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 07:54
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Toen we is een keer bezig waren, komt zen moeder ineens binnen en komt bij ons op bed zitten en begint te babbelen tegen ons...
Oud 16-02-2004, 09:40
Optima
Optima is offline
mijn vriend was 3 maanden weg geweest, en bij thuiskomst, en dus de eerste keer sinds tijden, bleek zijn geslacht niet meer gewend te zijn aan de frictie. Ofwel: hij zwol op, maar niet door de erectie ;d
Oud 16-02-2004, 13:32
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Toen ik voor de eerste keer 'het' ging doen met mijn vriend was hij zo opgewonden dat hij al klaarkwam voordat we 'het' ubrehaupt hadden gedaan... Maar hij was na 10 minuten weer back in the game!
Oud 19-02-2004, 14:04
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
broerje van 9 dat in dezelfde kamer zit te msnen en totaal van de wereld is en nix doorheeft
Oud 19-02-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
metallicpatrick schreef op 19-02-2004 @ 15:04:
broerje van 9 dat in dezelfde kamer zit te msnen en totaal van de wereld is en nix doorheeft
En op forum.basisscholieren.com is nu natuurlijk het topic 'het raarste wat je hebt meegemaakt tijdens het msnen...?' en daar antwoordt hij "oudere broer die met z'n vriendin seks ging hebben in dezelfde kamer en totaal niet doorhad dat ik er nog was"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:56
@Moon
@Moon is offline
We deden het een keer in de auto en op een gegeven moment merkten we dat er eventjes licht naar binnen scheen bij de voorruit. We dachten oh dat gaat wel weg, maar een paar seconden later merkte ik dat die later bij de achterruit naar binnen kwam schijnen en mijn vriend had het niet door. Ik zei het tegen hem en we kwamen allebei gelijk overeind. We dachten dat het de politie was en schrokken ons kapot. Bleek het parkeerwachters te zijn Hoe dom waren we ook, gingen we parkeren waar we moesten payen. Ze zochten naar het kaartje (we gingen pizza eten en dachten dat we snel weer weg zouden gaan hehehe)

O ja en een andere keer deden we het in mijn kamer. En op gegeven moment hoorde ik dat mijn broertje van negen de trap opstormde. Ik snel deken over me heen en mijn vriend trok snel zijn broek op en ging zo hard op mn bed zitten dat mn bed 'krak' zei

Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:56
ilse
ilse is offline
ik wilde een keer me vriend aftrekken, maar door een opmerking die hij maakte (weet echt niet meer welke, tijdje trug) kreeg ik zo ontzetted de slappe lach... was ie niet zo blij mee. en ben een keer me bed uit gevallen met een grote knal en dat me broertje naar boven rende om te vragen wat er gevallen was.... oeps..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:30
AngelLena
AngelLena is offline
Hahaha! *lacht zich helemaal dood hier*

Ik heb eigenlijk niet zoveel vreemds meegemaakt... Jammer eigenlijk. Kan me maar 1 keer voorstellen waarvan ik zou zeggen: is enigzins vreemd.

Was bij mijn toenmalige vriend, die had een aantal katten, en 1 van die beesten had een paar weken geleden kittens gekregen (hoe lief). En we waren op zijn kamer bezig en na het hoogtepunt ging ik gewoon even lekker naast hem liggen, beetje nagenieten enzow. Op een gegeven moment zegt ie: "Jij weet ook echt niet van ophouden he? Jij geile donder!"

Dus ik dacht: huh? Waar heb je het over? Dus ik keek een beetje verbaasd... Wat bleek nou, het was niet mijn hand die zijn lul weer aan't strelen was, maar 1 van die kittens was onder de dekens gekropen en likte zijn lul schoon!

Slappe lach, kitten terug op de grond, nog meer slappe lach, weg erectie natuurlijk
Oud 21-02-2004, 13:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-02-2004 @ 14:30:
Slappe lach, kitten terug op de grond, nog meer slappe lach, weg erectie natuurlijk
you never know
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-02-2004 @ 14:36:
you never know
Zo ernstig psychisch gestoord was ie nou ook weer niet

Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:21
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 15-02-2004 @ 15:16:
alsof je dat niet voelt,aan die plakboel?
Oud 21-02-2004, 17:09
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
juno schreef op 15-02-2004 @ 22:52:
Die ene keer dat ik wel heel erg bloedde, maar niet eens doorhad hoe erg. De badkamer zat vol, het bed zat vol, het zat tegen de muren, het droop langs de keukenkastjes, spetterde uit me op de keukenvloer en hij schrok er zo erg van dat hij steeds weer een slappe kreeg als hij even naar beneden keek.

Het slachten van de geit, noemden we het maar. Zo erg heeft het ook niet meer gebloed sindsdien.
omg was dat je eerste keer? lijkt wel een horrorscene

*girl has sex for first time*
*during first time evil spirits takes over girls vagina*
*starts evil bleeding scene*
*everybody must run for their lives*

Ergste wat mij is overkomen is dat er eens 3 kleine zusjes op men sprongen op het moment du supreme, aparte manier van komen kan ik wel zeggen, kan er nu gelukkig wel om lachen
Oud 22-02-2004, 06:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Denken dat je alleeen thuis bent. Veel herrie maken. En er daarna achter komen dat je zus gewoon in de kamer naast je zat
Oud 22-02-2004, 20:03
funkypunk
funkypunk is offline
Hij viel in slaap
maar we waren al een tijd bezig en was al bijna drie dagen wakker geweest op drugs
Oud 25-02-2004, 16:56
Sade
Sade is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-02-2004 @ 15:14:
Ik heb hem weleens per ongeluk een knietje gegeven.
Oud 27-02-2004, 00:28
JCG
JCG is offline
dat was op vakantie met me beste vriend. Allebei een meisje versierd, en gezellig op het strand bezig. Opeens zegt me vriend: "zullen we ruilen?" ik antwoorde" ja, waarom niet?" Dus geruilt, onder het motto echte vrienden delen alles. En de meisjes vonden het gelukkig ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 09:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
JCG schreef op 27-02-2004 @ 01:28:
dat was op vakantie met me beste vriend. Allebei een meisje versierd, en gezellig op het strand bezig. Opeens zegt me vriend: "zullen we ruilen?" ik antwoorde" ja, waarom niet?" Dus geruilt, onder het motto echte vrienden delen alles. En de meisjes vonden het gelukkig ook niet erg.
wel fout
"hey... die van jou is eigenlijk leuker. Mag ik haar?"
Oud 27-02-2004, 16:31
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
hihihi onder het motto: nog alles onderzoeken: stiekem vozen en nix tegen elkaar zeggen (was zoeizo een ontzettende tuub 8eraf hij zei NOOIt wat: We hadden leuk op mn kamer tv film gekeken t was heel gezellig en erna gingen we leuk kussen...wij kussen en knuffelen naa dus ik leuk op m gaan liggen en waren we wat aant bewegen en weet ik t......heeeeeeeeeel onschuldig trouwens; alle kleren aan enzo en iok voelde nix *HUH* dus ging fijn door........dag erna: uhh (over msn) staat je pa 8er je ofzo?? nmee ben alleen hoeoz? Kom net terug van de dokter........k heb mn bvallen gekneust.......ik kwam giosteravond bijna de trap neit meer op Je lag gisteren een beetje fout op me

OEI OEI OEI Wat was ik toen rood...vooral omdat we eg nog niet heeeeeeeel lang hadden en hij tegen zn moeder had moeten zeggen wwaarom hij naar de dokter moest.......de keer erna dat ik weer naar hem ging heb ik toch een paar keer diep moeten inademenen voordat k naar binnen durfde **SCHAAM**
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:46
PMEV
PMEV is offline
Sow, das fijn leesbaar zeg.....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:46
little nemo
little nemo is offline
oh well....k was bij mn ouders, op mijn oude kamer thuis, en k had dr vastgebonden en alles, en dr lagen geen dekens of iets op bed en ....nouja, we waren volop bezig, redelijk luidruchtig enzo, komt ineens mn vader binnen, zegt ie heel droog hallo....loopt ie naar n kast om er iets uit te pakken en daarna weer weg, alsof er niets aan de hand was...

naja en toen hadden we dus geen zin meer
Oud 27-02-2004, 18:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Niet echt raar (of nouja, voor jullie misschien wel ), maar creatief was het zeker

Vriendlief en ik waren eerst erg creatief en uitbundig bezig geweest met bodypaint. Daarna zijn we op een heel groot vel wit papier gaan liggen, en hebben daar vrij heftige sex gehad. Het resultaat was echt geweldig! Je krijgt op die manier echt de meest creatieve schilderingen
Daarna zijn we heerlijk samen gaan douchen om dat hele bodypaint-gebeuren van ons af te spoelen.
Echt een aanrader voor de creatievelingen onder ons!
Oud 27-02-2004, 21:01
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 27-02-2004 @ 19:53:
Niet echt raar (of nouja, voor jullie misschien wel ), maar creatief was het zeker

Vriendlief en ik waren eerst erg creatief en uitbundig bezig geweest met bodypaint. Daarna zijn we op een heel groot vel wit papier gaan liggen, en hebben daar vrij heftige sex gehad. Het resultaat was echt geweldig! Je krijgt op die manier echt de meest creatieve schilderingen
Daarna zijn we heerlijk samen gaan douchen om dat hele bodypaint-gebeuren van ons af te spoelen.
Echt een aanrader voor de creatievelingen onder ons!
Leuk, alleen niets voor mij, ben ten eerste niet creatief, en ten tweede lijkt me dat nu helemaal niets, die verf jo over het hele lichaam, maar wat ik me afvroeg, welke verf gebruik je daar nu voor? Gewone huis-tuin-keuken verf die krijg je er onder de douche geloof ik niet goed vanaf, dan zou je al moeten douchen met oplosmiddelen. Waterverf lijkt me ook niet optimaal, die blijft m.i. niet genoeg aan het lichaam plakken om er goed mee te kunnen verven (wel makkelijk in douche).
Ondanks het feit dat ik het mezelf met partner nooit zie doen vroeg ik me dat dus af.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:13
Qimm
Qimm is offline
nou ja raar, maar de cd die opstond bleef hangen, maar ja, niet echt zin om er wat aan te doen he Best irritant geluid dat wel
Oud 27-02-2004, 21:49
Sade
Sade is offline
Dat ik vandaag opeens begon te bloeden

Regels voor berichten