![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die ene keer dat ik wel heel erg bloedde, maar niet eens doorhad hoe erg. De badkamer zat vol, het bed zat vol, het zat tegen de muren, het droop langs de keukenkastjes, spetterde uit me op de keukenvloer en hij schrok er zo erg van dat hij steeds weer een slappe kreeg als hij even naar beneden keek.
Het slachten van de geit, noemden we het maar. Zo erg heeft het ook niet meer gebloed sindsdien. |
![]() |
|
Nou, ik was een keer met een grietje, en dat was echt een lekker wijf, alleen beetje kleine tieten maar verder echt lekker, en toen wou ik haar nemen en toen zij ze dat ze elf was, nou, toen heb ik haar dus wel mun huis uitgeschopt, wat denkt ze wel ik ben geen pedofiel ofzo!?
|
mijn vriend was 3 maanden weg geweest, en bij thuiskomst, en dus de eerste keer sinds tijden, bleek zijn geslacht niet meer gewend te zijn aan de frictie. Ofwel: hij zwol op, maar niet door de erectie ;d
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
We deden het een keer in de auto en op een gegeven moment merkten we dat er eventjes licht naar binnen scheen bij de voorruit. We dachten oh dat gaat wel weg, maar een paar seconden later merkte ik dat die later bij de achterruit naar binnen kwam schijnen en mijn vriend had het niet door. Ik zei het tegen hem en we kwamen allebei gelijk overeind. We dachten dat het de politie was en schrokken ons kapot. Bleek het parkeerwachters te zijn
![]() ![]() O ja en een andere keer deden we het in mijn kamer. En op gegeven moment hoorde ik dat mijn broertje van negen de trap opstormde. Ik snel deken over me heen en mijn vriend trok snel zijn broek op en ging zo hard op mn bed zitten dat mn bed 'krak' zei ![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 20:59. |
![]() |
|
ik wilde een keer me vriend aftrekken, maar door een opmerking die hij maakte (weet echt niet meer welke, tijdje trug) kreeg ik zo ontzetted de slappe lach... was ie niet zo blij mee. en ben een keer me bed uit gevallen met een grote knal en dat me broertje naar boven rende om te vragen wat er gevallen was.... oeps..
|
![]() |
|
Hahaha! *lacht zich helemaal dood hier*
Ik heb eigenlijk niet zoveel vreemds meegemaakt... Jammer eigenlijk. Kan me maar 1 keer voorstellen waarvan ik zou zeggen: is enigzins vreemd. Was bij mijn toenmalige vriend, die had een aantal katten, en 1 van die beesten had een paar weken geleden kittens gekregen (hoe lief). En we waren op zijn kamer bezig en na het hoogtepunt ging ik gewoon even lekker naast hem liggen, beetje nagenieten enzow. Op een gegeven moment zegt ie: "Jij weet ook echt niet van ophouden he? Jij geile donder!" Dus ik dacht: huh? Waar heb je het over? Dus ik keek een beetje verbaasd... Wat bleek nou, het was niet mijn hand die zijn lul weer aan't strelen was, maar 1 van die kittens was onder de dekens gekropen en likte zijn lul schoon! ![]() Slappe lach, kitten terug op de grond, nog meer slappe lach, weg erectie natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *girl has sex for first time* *during first time evil spirits takes over girls vagina* *starts evil bleeding scene* *everybody must run for their lives* ![]() ![]() Ergste wat mij is overkomen is dat er eens 3 kleine zusjes op men sprongen op het moment du supreme, aparte manier van komen kan ik wel zeggen, kan er nu gelukkig wel om lachen ![]()
|
dat was op vakantie met me beste vriend. Allebei een meisje versierd, en gezellig op het strand bezig. Opeens zegt me vriend: "zullen we ruilen?" ik antwoorde" ja, waarom niet?" Dus geruilt, onder het motto echte vrienden delen alles. En de meisjes vonden het gelukkig ook niet erg.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "hey... die van jou is eigenlijk leuker. Mag ik haar?"
|
![]() |
hihihi onder het motto: nog alles onderzoeken: stiekem vozen en nix tegen elkaar zeggen (was zoeizo een ontzettende tuub 8eraf hij zei NOOIt wat: We hadden leuk op mn kamer tv film gekeken t was heel gezellig en erna gingen we leuk kussen...wij kussen en knuffelen naa dus ik leuk op m gaan liggen en waren we wat aant bewegen en weet ik t......heeeeeeeeeel onschuldig trouwens; alle kleren aan enzo en iok voelde nix *HUH* dus ging fijn door........dag erna: uhh (over msn) staat je pa 8er je ofzo?? nmee ben alleen hoeoz? Kom net terug van de dokter........k heb mn bvallen gekneust.......ik kwam giosteravond bijna de trap neit meer op Je lag gisteren een beetje fout op me
OEI OEI OEI Wat was ik toen rood...vooral omdat we eg nog niet heeeeeeeel lang hadden en hij tegen zn moeder had moeten zeggen wwaarom hij naar de dokter moest.......de keer erna dat ik weer naar hem ging heb ik toch een paar keer diep moeten inademenen voordat k naar binnen durfde **SCHAAM** |
![]() |
|
oh well....k was bij mn ouders, op mijn oude kamer thuis, en k had dr vastgebonden en alles, en dr lagen geen dekens of iets op bed en ....nouja, we waren volop bezig, redelijk luidruchtig enzo, komt ineens mn vader binnen, zegt ie heel droog hallo....loopt ie naar n kast om er iets uit te pakken en daarna weer weg, alsof er niets aan de hand was...
naja en toen hadden we dus geen zin meer ![]()
|
Niet echt raar (of nouja, voor jullie misschien wel
![]() ![]() Vriendlief en ik waren eerst erg creatief en uitbundig bezig geweest met bodypaint. Daarna zijn we op een heel groot vel wit papier gaan liggen, en hebben daar vrij heftige sex gehad. Het resultaat was echt geweldig! Je krijgt op die manier echt de meest creatieve schilderingen ![]() Daarna zijn we heerlijk samen gaan douchen om dat hele bodypaint-gebeuren van ons af te spoelen. Echt een aanrader voor de creatievelingen onder ons!
||
![]() |
Citaat:
Ondanks het feit dat ik het mezelf met partner nooit zie doen vroeg ik me dat dus af. |
![]() |
|
|