Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 07:02
Gothic
Gothic is offline
vroeger opstaan dan half 10
Oud 10-02-2004, 08:14
Verwijderd
mensen die over mijn gevoelens dingen gaan vragen..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 07:41
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
- Mensen die wanhopig proberen om erbij te horen.
- Mensen die geen eigen mening hebben en altijd maar iedereen napraten.
- Mensen die altijd hun gelijk moeten hebben.
- Mensen die liegen + roddelen.
- Mensen lief in iemands gezicht doen en achter hun rug om van alles en nog wat doen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:05
MissManson
MissManson is offline
liegen, bedriegen, roddelen, afwijzing, ruzie, arrogantie, mensen die zeggen dat ik teveel piercings heb vooroordelen, van een mug een olifant maken....en ga zo maar door
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:31
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
MissManson schreef op 11-02-2004 @ 19:05:
liegen, bedriegen, roddelen, afwijzing, ruzie, arrogantie, mensen die zeggen dat ik teveel piercings heb vooroordelen, van een mug een olifant maken....en ga zo maar door
Oud 16-02-2004, 19:13
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
In het verkeer, jij rijd mooi op de rechterrijstrook, haalt even een vrachtwagen in op de linkerrijstrook, en dan komt er een bmw of mercedes in je "gat" zitten, met de arrogantie van ... ik ben hier de heerser, ga van mijn rijstrook... man man daar kan ik op vloeken.... ook de "invoegstroken" veel mensen denken dat ze daar veel te goed voor zijn in het verkeer... pure agressie....
Oud 18-02-2004, 09:31
Elysium
Elysium is offline
Botte opmerkingen.

"Ja, hallo, ik ben geen hond."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 13:52
Eend
Eend is offline
Ik kan niet tegen machteloosheid.
Als ik mijn emoties niet de baas kan zijn, als ik geen grip heb op situaties, dan raak ik in de stress met die machteloosheid met alle gevolgen van dien.
Oud 18-02-2004, 15:29
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
tegen die SIMPLISTISCHE KUDDE DIEREN je kent ze wel in de gabbertijd waren ze gabber nu denken ze johnny depp te zijn!!!!
echt je herkent ze meteen van die mensen die hun eigen niet goed voelen als ze niet populair doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK ZOU ZEGGE blijf je jezelf ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 15:35
Eend
Eend is offline
Owja, ik kan er ook niet tegen als je iets op een normale toon aan iemand vraagt om iets te doen, datje dan zo'n middelvinger tegenover je snuit krijgt
Oud 18-02-2004, 18:16
mrdirk
mrdirk is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-02-2004 @ 00:42:
Eigenlijk is er best veel waar ik niet tegen kan. Ik zal me proberen bij de ergste dingen te houden .

Domheid - onnadenkendheid. Stomme opmerkingen in t rond gooien terwijl, als je 2 seconden nadenkt, wéét dat het dat helemaal niet kan zijn. (Bv: windkracht 12, heel de straat ligt vol met afgewaaide takken en als je daar een opmerking over maakt: Oh, hebben ze gesnoeid?... echt...).
Vooroordelen. Er zijn heel wat mensen die denken dat ze weten wie ik ben omdat ze me één keer hebben gezien, ook over anderen hebben ze dat vaak. Leer eerst iemand kennen (niet dat ik nooit een mening meteen heb, maar ik geef wel iemand de kans om dat te weerleggen).
Aanstellerij, commentaar op iemand die nergens op slaat (zo was eerst iedereen van de groep van mijn ex heel leuk en aardig en blijkbaar beginnen ze nu te puberen en gaat t van: hey J, je heks komt voorbij, of: J zit al binnen hoor, ga maar gauw -als ik helemaal niet voor hem ga/kom, maar gewoon naar tzelfde café ga waar ik notabene het langste kom), leugens over belangrijke dingen, beloftes niet nakomen, niet luisteren en daarna niet weten hoe t zit terwijl het wel belangrijk was, oppervlakkig zijn (mensen moeten mij kunnen boeien... ),...

Dat gebied is nogal een zwakte van mij Ik irriteer me snel Maar laat het, als ik weet dat ik onredelijk ben, niet snel merken.

Zo... jij vindt dus nooit een levenspartner, als je je zo blijft aanstellen. Er bestaat geen ''perfecte'' mens hoor.
Oud 18-02-2004, 19:23
avarage
avarage is offline
mensen die denken dat ze zielig zijn en het daardoor worden,
in hun hoofd dan
Oud 18-02-2004, 20:02
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
snooz schreef op 18-02-2004 @ 20:23:
mensen die denken dat ze zielig zijn en het daardoor worden,
in hun hoofd dan
Daar moet je heel erg mee oppassen dat te zeggen, maar het is natuurlijk een mening.

Ik zelf kan niet tegen alle ellende in de wereld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten