Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ik heel vervelend vind is als een man zich niet kan uiten, dus niet duidelijk kan maken wat 'm dwars zit, en het dan aan mij overlaat om dat te raden. Oh, en als ik het fout raad dan 'zeur' je gelijk.
Ook irritant: die fascinatie met computerspellen en het urenlange ritueel van "nog even deze beurt afmaken en dan kom ik slapen". Maar misschien was dat alleen mijn ex?
|
jongens komen altijd meteen met een heel praktische oplossing als ik ergens mee zit, terwijl ik alleen maar even wil zeuren en nog helemaal geen zin heb in die handige tips.
verder kan ik eigenlijk niks bedenken. ze zijn wel es vervelend en sommige vind ik gewoon stom, maar van die algemene irritante dingen..? geen idee. |
![]() |
|
Wanneer een jongen (veel te) lief is, je vervolgens afwijst en dan nog heel lief blijft doen.
Tsja, ehhm, lief zijn is absoluut niet vervelend, maar dat afwijzen en dan ook nog lief blijven.... Dan kan ik niet eens echt op hem afgeven! Als het dan tenminste ook een echte klootzak is kan ik echt op hem afgeven, hem in mijn gedachten veroordelen tot weet ik veel wat en hem naar wat dan ook wensen....
||
![]() |
Citaat:
Ik vind persoonlijk niks vervelend aan jongens, als ze maar niet kinderachtig zijn maar 'man' (en natuurlijk hun lul niet te snel achterna lopen ![]() Zie andere topic 'wat vinden jullie vervelend aan meisjes' voor meer commentaar bij de vrouw ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Vliegtuigjes bouwen, waarom is dat zo verschrikkelijk? Als iemand dat leuk vindt dan boeie? Ik vind dat je een beetje uptight bent en narcistisch als je dan in de klas gaat zitten van tjees ze gooien met vliegtuigen die kleuters!
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vliegtuigjes bouwen , dat kan tegenwoordig toch niet meer !!!!! Echt zoooooooo FOUT ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat ze bewust denken zo van
dat meisje heeft grotere borsten, dus ik praat met haar. Iedereen let uiteraard eerst op uiterlijk omdat dat het enige is waar je eerst op kan letten. En met het eerst letten op uiterlijk bedoel ik niet dat je eerst kijkt naar hoe knap ze is (naja dat ook natuurlijk) maar ook naar uitstraling. Je kan soms best al wat hier uit af lezen alhoewel het een gok blijft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Als ze in hun neus peuteren
-Dat ze alleen dingen zeggen nodig zijn, nooit iets extra's om een gesprek te beginnen/op gang te houden - Dat ze lomp zijn (boeren/ scheten) En dat ook nog grappig vinden - Dat ze niet van winkelen houden - dat ze silvie meis geil vinden, terwijl ze eigenlijk gewoon een dom mokkel is, waarvan het lage iq gewoon afstraalt - dat ze zo ontactisch zijn. Gewoon: wat heb je een rotkop. ipv, je bent me type niet - Dat ze niet vertellen wat ze dwars zit, omdat ze dan hun gevoelens uiten - Dat ze zich zooooo anders gedragen waar hun vrienden bijzijn. - dat ze van die onzinnige kreten uitslaan waar geen touw aan vast te knopen is - Als ze humor hebben die niet te begrijpen valt. - Als ze hyperactief zijn - als ze kinderachtig zijn - als ze roken omdat dat stoer is pff moet ik doorgaan? Ik vind jongen voor de rest wel leuk hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*gaat heel hard nadenken*
Hmm. Ik vind jongens helemaal niet vreselijk ![]() Maar als ik dan toch een dingetje moet noemen, dan denk ik het feit dat ze wat sociale situaties betreft vaak iets onverschilliger zijn dan meisjes; dat ze zich dus minder druk maken om dat soort dingen. Maar dat gaat ook voor lang niet iedereen op, natuurlijk. En dat is ook niet vreselijk, alleen soms een beetje vervelend. *leest nu pas de vorm van de topicstarter* Oh, ja, ik vind het ook 'vreselijk' als jongens zich kinderachtig gedragen op de manieren die jij beschreef, maarja, ik vind het ook 'vreselijk' als meisjes zich op zo'n manier gedragen, en ik vind de dingen die jij noemt geen typische jongens-eigenschappen, de meeste jongens zijn toch niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Winkelen... dat vindt 99% niet leuk. "Vind je winkelen leuk?" Ehm.. nee? "Sodemieter dan maar op!" Neus peuteren is idd ranzig maar ik heb vrouwen zelfs vol in hun oor zien boren.. Ok.. er zijn genoeg jongens die boeren en scheten en het stoer vinden.. Ik vind sylvie meis niet knap.. ze ziet er niet uit maar als jongens dat wel vinden is dat toch een persoonlijke mening? Er zijn ook meiden die sylvie mooi kunnen vinden... Anderen vinden van niet... Weer anderen zijn strontjaloers (kunnen meiden erg goed zijn) Na wat ervaringen kan ik me wel uiten.. maarja.. jongens worden steeds opener wanneer ze meer op hun gemak bij je zijn... Dat we ons anders gedragen bij anderen om als algemeen te zeggen is ook bull. Ik ga mezelf niet veranderen omdat ik bij een paar lui staan. Volgens mij is dat een enkeling.. Dat jij bepaalde humor niet begrijpt is toch niet de fout van een man? Ik heb het zelf niet maar mensen kiezen er niet voor om ADHD te hebben. Ik heb een neef die het heeft en je ziet dat het hele gezin er last van heeft. Echt super hoor, elke gozer heeft het en valt er iedereen mee lastig.. Als je zo'n lijst op zet en je begint zelf over kinderachtig gedrag.. Bepaalde jongens hebben graag lol. Zuupm neukn en nog es zuupm lui. Die zijn er inderdaad maar dat is ook een geselecteer groepje boeren. Ik heb geen vrienden die roken. Ik vind het nogal een vaag lijstje om te zeggen dat jongens in het algemeen dit allemaal doen.... |
![]() |
||
Citaat:
goh ik ken toch een aantal jongens die dat wel doen (op hun uiterlijk letten en kletsen ![]()
|
Ik vind het irritant dat sommige mannen het als gewoon zien om blote wijfen in hun kamer te hangen (en dan ook van die domme
![]() Verder vind ik ze wel ok ![]()
|
![]() |
hmm ik moet zeggen dat ik over het algemeen helemaal geen slecht beeld heb van jongens.. totdat het na een lange relatie uitgaat...
- alles wat ik zeg wordt vergeten of naar iets anders omgevormd zodat zij het beter kunnen gebruiken (tegen mij) -botheid ten top - zeuren!! (ja, jongens kunnen ook zeuren)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
jongens: Wat vinden jullie vreselijk aan meisjes Ijke | 139 | 29-02-2004 23:11 | |
Liefde & Relatie |
meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? Doopy | 56 | 15-02-2004 01:16 |