Opa moeders kant: gewoon een lieve man, die je oud ziet worden, veel verdriet heeft omdat zn vrouw heel ziek is, maar die man is geweldig. Hij is gewoon koppig, eigenwijs en dat maakt hem gewoon leuk. Ik kan ook altijd met hem lachen
Oma moeders kant: Nu heel ziek, heb ik een hele goede band mee die de laatste tijd wel wat verslechterd, ook omdat ze zo ziek is. Zij is echt alles gewoon voor mij, omdat ik respect voor haar heb, wat ze gedaan heeft in haar leven, wat ze gedaan heeft voor mij. Ik ging, toen ze nog niet ziek was, daar elke vakantie logeren en gingen we koekjes bakken, koken, uren door het bos wandelen, 's morgens heel vroeg altijd samen koffie drinken en de krant lezen, ik e-mailde met haar, ik vertel(de) haar alles. Ze is gewoon geweldig voor mij. Ik vind het dus heel kut dat ze ziek is.
Opa vaders kant: Ik heb niets met de opa van mijn vaders kant, mijn pake eigenlijk is Fries. Toen ik nog jonger was, vond ik hem niet zo erg, maar ik word nu als hij er is nogal gek van hem. Ik weet niet, ik mag hem niet zo.
Oma vaders kant: Geldt eigenlijk hetzelfde voor als mijn pake, mijn oma van vaders kant noem ik beppe. Ik vind haar ook niet geweldig. Vind het eigenlijk ook nooit leuk als ze er zijn, wil ze altijd het liefste weer weghebben

. Mensen zijn gewoon niet geintereseerd in mij, wat ik doe, mijn familie enz.enz. bijvoorbeeld; ik heb wel een keer of 100 moeten vertellen wat voor school ik doe, en watvoor profiel en niet omdat ze oud worden dat ze het niet meer weten, maar ze luisteren gewoon niet. Dat kan ik niet hebben.