Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij voetbalrellen heb je toch ook agenten die ze aanpakken? |
![]() |
||
Citaat:
b) ik zeg toch niet dat ik de eerste beste agent op zijn neus sla, dus jouw vergelijking slaat werkelijk nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik elke keer tien cent zou krijgen wanneer Internet Tough Guys zoals jij zoiets zeggen....
||
Citaat:
![]() Doe maar salmiakballen, colaflesjes en framboosjes.
||
Citaat:
![]() ITG! nieuwe term ![]() In zo'n geval ga ik het zelf halen (en dan gaat et niet om dat ze mn fiets of mn auto jatten, nee dan zou et gaan omdat ze mn hele huis jatten ofzo (theoretisch dan)) (en NEE ik ga zelf niet in een huis op wielen wonen, ben je nou helemaal belazerd!) |
![]() |
|
Ik wacht nog ff af....., misschien gebeurt er nog wat.
Helaas gaat et waarschijnlijk niet snel genoeg voor mij personally, (in de zin dat ik ze snel nodig heb). Mwah, kan natuurlijk ook naar dat woonwagenkamp gaan en zeggen: "Ik heb dit en dit nodig, en ik vernomen dat u die spullen heeft staan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |