Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
een membraan,mitochondria, een kern met nucleus, glad en ruw endoplasmatisch reticulum, een golgisysteem, ribosomen, microfilamenten, cytoplasma, lysosomen, stuk voor stuk leven, so what's your point
||
Citaat:
||
Citaat:
@ ranonkel: er is zat aparatuur waar het wel mee kan, en materie blijft materie. (zouden de zielen de oorzaak van jeuk zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ja de ziel is de oorzaak van jeuk denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel: waarvan zijn atomen, nuclei, nucleons, quarks gemaakt? Uiteindelijk kom je bij deeltjes uit, waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen of dat leven is. Bovendien: wat is de definitie van leven? Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 22:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja,ik weet het maar het blijft voor velen nog iets wat niet waar is omdat het bestaan van fijnstoffelijke lichamen nog niet wetenschappelijk bewezen is. |
![]() |
||
Citaat:
Daartegen heb je natuurlijk een wetenschappelijke visie. Ik weet niet waar je het meeste aan hebt
|
Mensen die in de zogenaamde ziel geloven.
Hoe stel je je dat voor? Denk je dan nog? Heb je dan nog gevoel, ben je dan bewust dat je een ziel bent? Zo ja, waarom? Zo nee, wat is dan het verschil of je wel of geen ziel hebt? En als allerbelangrijkste, wie distribiteert al die zieletjes?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar wonen die? Weten ze gewoon wat ze moeten doen of stuurt iemand ze? Moeten ze ook eten? Iedereen roept altijd maar zielen, en dan dat je je daar toch geen voorstelling van kan maken, zoals met alles wat verzonnen is denk ik dan. ![]() daargelaten dat een geest niet uit materie kan bestaan als hij in het lichaam verblijft
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 17:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dood -> als een bepaald systeem niet meer "z'n best doet" om als zodanig te blijven bestaan. Het probeert niet meer te (over)leven en valt uiteindelijk uit elkaar.
Okee, dit klinkt erg vaag.. maarjah je moet het natuurlijk ook voor bijv. een bacterie beschrijven en niet alleen voor de mens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is je grootste nachtmerrie? verwijderddeze | 50 | 24-04-2005 19:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
als de dood voor de dood??? sjoeltie | 48 | 13-10-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn naam is de Dood. Verwijderd | 5 | 24-06-2004 17:45 | |