Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het eens met miekmuis en Balance (en vast nog wel met meer ![]() Citaat:
![]() Ik vind de regeling btw belachelijk. Vaak werkt het ook niet, je ziet zat vaak dat mensen toch gaan roken (en daarbij ook nog gaan liegen om dat rijbewijs) of, wat iemand al zei, ze beginnen direct na hun achttiende verjaardag. Wat heeft zo'n regeling dan voor zin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf vind ik dat niet, maar voor hun is dat blijkbaar wel knap.. Je ouders hebben het beste met je voor en hopen je op deze manier te stimuleren niet te roken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders hadden die regeling niet. Ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen. Ik heb btw wel de rijlessen ed van mijn ouders gekregen (het rijbewijs krijg je niet, dat haal je, vind ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat geldbelustheid hier blijkbaar belangrijker wordt dan afspraken nakomen, heeft wel degelijk te maken met wat recht is en al helemaal met het geweten... Geweten en recht liggen op 1 lijn, als we geen geweten hadden dat overeenkomt met wat algemeen wordt ervaren als rechtvaardig, hadden we nooit een rechtsstaat kunnen ontwikkelen waarvan hier in Nederland sprake is... Hoe dan ook neemt dat niet weg dat ik van jou beter had verwacht dan het bekritiseren van de afspraak ipv het nakomen ervan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou me niets verbazen als jeje rijbewijs voor je verjaardag krijgt ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het zowiezo zielig als ouders blackmailen met roken, en dat voor hun als hun kinderen
als je niet wilt dat ze roken, verbied het ze dan, maak het ze ander duidelijk je mag een rijebewijs als je stopt met roken, wat een bs! en als je daarna weer gaat roken? pikken ze dan je rijbewijs in? En als je van je 14de tot je 17de rookt en je stopt dan? dan een rijbewijs, nee tegenstander roken is stom
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat zou jij doen met 1000 euro? RiRi95 | 66 | 10-10-2011 17:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
rook je? Barone | 173 | 05-04-2007 12:50 | |
Drugs & Alcohol |