Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
balletschoentjes met chinese stof (zodra ik weer kleding van mzelf mag kopen koop ik die als eerste!)
h&m, behalve de stippen, die vermijd ik echt!!!! de shirtjes met print of alles met kant = geweldig zwarte broeken, altrijd met wijd uitlopende pijp, soms beetje baggy, maar niet te, met studs riem. mijn poison the well en converge sirts ![]() rokken over de broek heen. ik weet het, dat doet niemand eer, net als polsbanden, ik deed het al, en doe dat nog steeds. kleuren: zwart, rood. misschien hier en daar een roze dingetje spijkerbroek mag ook wel te veel kleur staat mijn namelijk absoluut niet. n beetje zoals de grafische mensjes op mijn school. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zulke lelijke schoenen had ik toch niet van je voelen aankomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het sowieso wel tof, wat er nu hangt in de winkels
![]() Boothalzen en minirokjes zijn geweldig, vooral in die combinatie ![]() De trenchcoat zie je nu ook overal, ik heb zelf een felrode met een geruite binnenkant. ![]() Grote oorbellen ben ik ook totaal fan van <3 Helemaal zilver-glitterig of juist met kleuren ![]() En colbertjes vind ik ook leuk, gewoon op een heupspijkerbroek ofzo... heel casual maar zo leuk ![]()
|
[QUOTE]mijwn schreef op 14-02-2004 @ 15:48:
[afbeelding] ![]() Ha die Eties heb ik in 't rood. Een aanrader. ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Trenchcoats ![]() ![]() Zulke laarsjes <3 en lekker felle panties ![]() Jurkjes: ![]() ![]() fonky printjes:<3: ![]() ![]() 20-ies blousjes met hoge sluiting en strik ![]() ![]() Pakken/Mantelpakjes!!: + de coltrui ![]() ![]() Half voorspelling, half wat er nu al is.. Wie gaat er mee winkeellleeeeeenn??? |
![]() |
||
Citaat:
woonde ik maar niet in de achterhoek ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |