Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Manta's zijn wel erg vage dingen trouwens, een springende hovercraft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met de RL kan je max 3 tegelijk afschieten ipv de 6 in UT zelf ik denk dat je in de war bent met de AVRiL, die kan maar 1 tegelijk afschieten ja maar dat ding is bedoeld om voertuigen mee te mollen |
![]() |
|
Gisteravond een paar potjes CTF gedaan, en ze eindigden allemaal in Overtime tot uiteindelijk 1 partij het lukte om de vlag te veroveren...lag dit aan het hoge aantal spelers (20+ ofzo) of is dat normaal?
||
![]() |
Citaat:
Ter vergelijking: een normale clanwar speel je met 5v5.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op m'n AMD athlon 2500+
GeFX 5600 pro 512 drr ram 1,5 mbit downstream kan ik alles op z'n hoogst zetten en hij loopt soepel + ping ~30 ! ![]() Als je met teveel spelers in een level zit is dit echt kut, want dan schiet je net iemand lekker neer an dan wordt je in je rug gesniperd. Ook is dit erg lastig bij: - Onslaught cores over te nemen - Assault om te winnen (vaak als je het aanvallen de team bent, omdat er dan gewoon te veel verdedigende ventjes staan) - CTF (omdat er ook te veel ventjes staan te verdedigen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat maakt ook niet uit, want de netcode van Unreal Tournament is zo geschreven dat je van latencies onder de 100 à 120 eigenlijk niet zoveel merkt. Pas als je ping daarboven komt wordt het echt lastig spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat stimuleert teamwork net als met ze drie-en zo'n node opbouwen met je linkgun... ik ben daarom ook zeer benieuwd naar de Leviathan: ![]() Originally designed for urban pacification, the Leviathan found its greatest deployment near the end of the Human/Skaarj wars. Essentially a mobile assault station, the Leviathan represents the ultimate in mobile military force projection, able to carry one driver and four passengers-one inside each anti-vehicular turret at the corners. While driving, the pilot can target enemies with the rear-mounted rocket pack, which fires a continuous swarm of projectiles. When the pilot decides to hold a position, the main weapon can be deployed, which will immobilize the Leviathan for stabilization. Powered by two quantum-fusion impulse reactors, the main gun projectile creates a negative singularity at the point of impact, drawing all energy and matter out of the immediate area. Exploding outward with devastating force, the shockwave can annihilate everything within its radius. There are documented cases of Leviathans single-handedly leveling entire cities, and lone attacks against a fully manned Leviathan are suicide. alleen ff een vraagje... de redeemer kan je onderscheppen en kapot schieten... kan dat nou ook met die raketten van de Avril?
||
Citaat:
ik vind dat avril iets makkerlijker moeten zijn om aan te ontkomen die dingen raken altijd tenzij je net uit t zicht ben van degene die m schiet maar dat gebeurt nooit want je weet ook niet waar ie precies vandaan komt en anders moet je nog uit t zicht rijden of vliegen en dat kost ook tijd word je alsnog geraakt raken met dat ding is zo makkelijk als je niet van secondary fire mode weet (schiet raket, lock on, dan sec fire is auto lock) is het nog te makkelijk met sec fire is het helemaal een eitje edit: het kan trouwens wel iig met een turret schoot ik zon raket kapot weet niet of het ook met andere wapens kan Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 03:00. |
![]() |
|
![]() |
Daredevil is echt lol, lekker vanaf die berg de vallei inrijden in torlan. Als je iemand platrijd ook: road rage, road kill, hit and run en pancake! wel lollig commentaar
![]() Maar ff over die avril, daar kan je best aan ontkomen. Met het vliegtuig moet je een heel scherpe bocht maken. De manta kan sneller dan die raket.
||
Citaat:
Toch?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ja dat klopt maar ze hebben die Avril gun zo slim gemaakt dat de raket een stukje voor de manta (of een ander snel bewegend voertuig) uitkomt, zodat die je alsnog raakt. Dus snel wegrijden met een manta kan als iemand de raket achter je afschiet. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt avril en redeemer raketten kapot schieten, maar dat is best lastig, tenzij die recht op je af komen. ![]() Ook ben ik het met je eens dat je makkelijker van een avril af moet komen. (p.s. ik mis de rocket launcer........) |
![]() |
|
HELP ME HELP ME
heb um net gedownload en ik wil het dus inzippen maar gaat niet wat moet ik doen HELP HELP. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() laat maar mensen was een of andere nep demo met alleen maar informatie over hoe de demo in elkaar zit met wat logische tips en alles. ben nu echte aan het downloaden alleen gaat wat langzaam ongeveer 40 tot 45 kb/s dus duurt nog zeker 50 min ![]()
Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 11:46. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb weer eens een potje gespeeld, ik joinde het team dat alleen nog maar de power core overhad. Het ging weer lekker. Het andere team komt er met twee tanks aan. Gaan mijn teammates in turrets zitten, die worden gewoon met een schot van zo'n tank afgeschoten. Er zijn te weinig voertuigen voor iedereen, dus ze gaan maar lopen en worden ondersteboven gereden door vijandelijke voertuigen.
Ik hoop echt dat ze het in de uiteindelijke versie makkelijker maken om te verdedigen als je alleen nog maar de powercore hebt. Het zou wel eerlijker zijn dat er dan op je basis ook een tank spawnt i.p.v. alleen een manta, vliegtuig en hellbender. En die server browser is ook behoorlijk irritant. Refresht ie, zie ik een server met 15/16 mensen, ik join, is het connection failed omdat de server al vol zit. Dan refresh je weer, join je een server met 2 slots open, en dan zit die ook al vol. Die server browser mag wel eens verbeterd worden. Maar ik ga het zeker kopen als ik nieuwe hardware heb. Er komt ook een DVD versie van UT2004, lijkt me veel handiger dan klooien met 8 cd's.
|
Het is wel leuk als het andere team ook een beetje knokt om de Redeemer. Te vaak vlieg ik naar het torentje, wacht ik op de Redeemer, en binnen twee schoten is de powercore aan gort. Wel leuk, ik eindig de match, maar toch. Dogfights houden en dan op het puntje van je stoel met een Avril vijandige raptors op afstand houden is toch uitdagender :>
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Metalen box/verpakking - 1 x DVD met de software van de game - 1 x DVD met 150uur aan uitleg over het maken van maps/levels/etc - 1 x Logitecht Internet Chat headset - 1 x Unreal sticker 20,000 stux voor europa, 40,000voor de US. |
![]() |
||
Citaat:
|
jah ik had m ondertussen ook bij bol.com pre ordered maar was te lui om dat ff te melden
![]() ![]() damn die 2e dvd met die 150 uur info is echt vet hoef ik dat allemaal niet meer te downloaden/bewaren op mn disk die rommel is namelijk goed steek je wel degelijk wat van op alleen moet je wel t geduld hebben om naar die filmpjes te kijken, best lang namelijk ![]() en een headset en een sticker en een metalen box ![]() voor maar 10 eutjes meer! ![]() |
![]() |
|
Wel een beetje jammer dat ze hem voor 49 euro op de markt gooien
was ie 10/20 euro goedkoper hadden ze bij de release een veel grotere afzet... en als ze het werkelijk elk jaar vol gaan houden dan is het helemaal jammer/zonde... ik zag laatst ut2k3 ook al voor 10 euro liggen...
||
Citaat:
en ze gaan t ook niet ieder jaar doen zoals fifa maar alleen bij grote veranderingen/toevoegingen voor de rest bonus packs en patches |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Games |
Welke Games spelen jullie regelmatig online? SRV | 132 | 02-07-2004 19:00 |