![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aaah aaaaah aaaaaaaaaaaah GOALLLLLLLLLL !!!!!
|
![]() |
Bij mijn vriend lagen we op zolder, we waren beide erg wild en het ging er erg wld aantoe
![]() ![]() Toen we klaar waren voor even kwam hij naar boven als we niet meer zoveel lawaai wilde maken en het bonkte nogal zei hij ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
"zeg schat, als ik nou met mijn vinger in je oog prik, zou dat dan pijn doen?"
"Ik denk dak zo kom... FART! oeps..." "ow kut, kheb diarree" -erna- "Nee, ik denk niet echt dat ik mijn vriend ga verlaten voor jou" "weetje, ik dacht eerst van wel, maar ik ga nu echt mijn vriendje niet verlaten hoor" "goh, van die verhalen van je kreeg ik toch echt een andere indruk van jou kunsten" "Ow, trouwens, ik had gister sex gehad met "vulhiernaaminvanbestevriend(in), die kan er wat van joh!" "nee, ik denk toch dat we dit beter niet hadden kunnen doen" "nou, om het goed te maken mag je even iets te drinken voor me halen" "volgende keer zal ik echt de pil slikken, ik belooooooof het je"
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
*piep* *piep* (alarm gsm)
A: Oh kut, het eten moet NU gehaald worde nbij de kebab, en we zijn alleen thuis. B: Echt NU ? A: Wil je koud of warm eten hebben? En me ouders willen he tdadelijk als ze thuis zijn ook warm hebben. B: OK. (stoppen dan maar ![]() Loop je met je zwemshortje even naar de kebab ( ![]() ![]() Kom je terug A: Ff verderdoen? B: OK, maar met een overvolle maag, is het niet zo fijn om seks te hebben ![]() Liep toch nog goed af, buiten dat ze looksaus had genomen ![]() ![]() greetz Pierke |
![]() |
|
'Heb jij de vuilnisbak buiten gezet?'
'Kun jij even gaan kijken of de kinderen al slapen?' *Deze twee hierboven zullen trouwens vooral voorkomen bij getrouwde stellen ![]() 'Wil jij zo ook koffie?' Als jij onderop ligt, en hij/zij met zijn/haar gezicht net boven het jouwe hangt: 'Ik geloof dat ik moet kotsen...*bwoargh* En wat me heel erg kwetsend lijkt: *snurk*
|
na me 1e keer:
"he ex-maagd!" verder altijd leuk als er elke 5 secs aan je wordt gevraagd of je nu eindelijk bent gekomen, gevolgd door eigen behaalde aantal orgasmes. na alleen vingeren (best een tijdje) "He ruikt naar knoflook" ggggggrrrrrrrrrrrrrr steeds vragen "lekker???????? lekker?????????? lekker?????????? heel irritant te merkbaar lief/beleefd "wil je even iets meer zo gaan liggen" ed ............dit is leukkkkkkkkk, lekker herinneringen delen met andere forummers |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
een erectie Blondfun | 35 | 04-09-2004 21:44 | |
Seksualiteit |
allerergste opmerking tijdens sex poesiefox | 139 | 18-06-2003 13:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |