Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik een leuke jongen in de bus/trein/wat dan ook zie, durf ik best wel wat te zeggen. Alleen ik ga nooit met de bus, en met de trein ook niet.
Maar ik zeg ook wat (of negeer die persoon) als ik me bekeken voel door iemand waar ik niet zo geinteresseerd in ben. Wat is het probleem waarom je niets zou zeggen? Je ziet hem (en voor de meeste mensen hier haar) toch nooit meer, en als je daar wel kans op wilt hebben moet je vooral wel wat zeggen. ![]() Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 23:04. |
![]() |
|
Tis wel vaak zo dat meisjes mij tegenkomen en míj nooit meer terug zullen zien....
Ik kan me voorstellen dat die meisjes dat ook behoorlijk frustrerend zullen vinden jah... ![]() Dus meisjes, als jullie dit lezen.......... Hier bij mn excuses ![]()
|
heb ik een keer gehad (maar dan een leuke jongen), alleen was het niet in een bus, maar in een vliegtuig naar New York. Leuke jongen, maar ik wist niet eens of ie nou eigenlijk op vakantie ging of in Amerika woonde en dacht dat ik hem toch nooit meer zou zien. 5 dagen later zat ie op de vlucht terug weer bij mij in het vliegtuig
![]() ![]()
||
Citaat:
|
is mij een keer gebeurd
werd aangesproken, tijdje gepraat, werd ik 's avonds op msn toegevoegd (k had alleen naam gezegd ![]() maar ze bleek al een vriend te hebben ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |