Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm... ik ging mee naar een vriend's huis en toen ik daar was kwam ik erachter dat ik ook weer terug naar school moest, alleen om een boek op te halen. anders had ik in een keer door naar huis gekunt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn stomste actie van vandaag is water over mijn (opgedroogde) kleiwerkstuk laten vallen, waardoor het een smurrie wordt. |
![]() |
|
Een 17" CRT-monitor op de grond laten vallen. Nu is het een soort van flower-power monitor geworden met allemaal mooie felle kleurtjes
![]()
|
Nou, ik was dus door de stad aan het lopen, en toen zag ik opeens zo'n draaioorgel. En als ik ergens wel een pesthekel aan heb, zijn het draaiorgels. Kutmuziek op een kutinstrument, een halve kutidioot ernaast die je weg verspert en om een of andere nooit opgeloste reden ook nog geld vraagt voor zijn kutstampij. Dus ik denk, ik hou dat ding eens tegen, en toen raakte godverdegodver mijn hand erin vast. Die mongool dus zo van "hueeuhhhh watte mott dat " dus ik zo van "bek houe eikel" ( ik had al niet zo'n beste dag). Nouja, hij zag dus ondertussen wel dat mijn hand vast zat in zijn apparaat, en begon aan mijn arm te trekken. "Blijf met je gore fikken van me af man" zei ik, maar tevergeefs. Gelukkig had ik nog mijn rechterhand vrij, en ik pakte hem dus zo bij zijn nek en begon hem met zijn houten kop herhaaldelijk tegen het orgel te rossen. "Niet aan me zitten klerelijer". Nu begrijpt u, waarde lezer, wel dat het winkelend publiek met enige mate van ontzetting reageerde, en mij tot ophouden probeerde te manen. Ik, echter, geen zin in een uitgebreid gesprek hebbende, besloot een einde te maken aan de ruzie, en, mijn hand bevrijdende uit dit hels gedrocht, zocht ik mijn weg huiswaarts.
*verveel*
||
Citaat:
![]() mijn stomste actie was alleen maar dronken worden en deze dag leven......
||
Citaat:
![]()
|
|